eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › Dostawa i montaż wyposażenia pracowni dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol. cz. IDost. aparatów i kamery dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz. IIDost. i montaż drukarki 3 D dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz. IIIDost. i montaż sprzętu komp. oraz oprogramowania dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol.; cz.IVDostawa i montaż tablic interaktywnych dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.VDostawa i montaż zestawów do programowania urządzeń zewnętrznych dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.VIDostawa przyrządów i urządzeń optycznych do pracowni ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.VIIDostawa map, modeli i plansz dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.VIIIDostawa wyposażenia pracowni chemicznej ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol;

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-16

Ogłoszenie nr 500165801-N-2018 z dnia 16-07-2018 r.

Zarząd Powiatu Bieszczadzkiego : Dostawa i montaż wyposażenia pracowni dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol. cz. I: Dost. aparatów i kamery dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz. II: Dost. i montaż drukarki 3 D dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz. III: Dost. i montaż sprzętu komp. oraz oprogramowania dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol.; cz.IV: Dostawa i montaż tablic interaktywnych dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.V: Dostawa i montaż zestawów do programowania urządzeń zewnętrznych dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.VI: Dostawa przyrządów i urządzeń optycznych do pracowni ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.VII: Dostawa map, modeli i plansz dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.VIII: Dostawa wyposażenia pracowni chemicznej ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol;

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523224-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Bieszczadzkiego , Krajowy numer identyfikacyjny 37043995300000, ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 471 25 00, e-mail przetargi@bieszczadzki.pl, faks 13 471 10 73.
Adres strony internetowej (url): www.bieszczadzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia pracowni dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol. cz. I: Dost. aparatów i kamery dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz. II: Dost. i montaż drukarki 3 D dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz. III: Dost. i montaż sprzętu komp. oraz oprogramowania dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol.; cz.IV: Dostawa i montaż tablic interaktywnych dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.V: Dostawa i montaż zestawów do programowania urządzeń zewnętrznych dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.VI: Dostawa przyrządów i urządzeń optycznych do pracowni ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.VII: Dostawa map, modeli i plansz dla ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol; cz.VIII: Dostawa wyposażenia pracowni chemicznej ZSL im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dol;

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.272.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych. 3.1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: część I: Dostawa aparatów i kamery dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych; część II: Dostawa i montaż drukarki 3 D dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych; część III: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych; część IV: Dostawa i montaż tablic interaktywnych dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych; część V: Dostawa i montaż zestawów do programowania urządzeń zewnętrznych dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych; część VI: Dostawa przyrządów i urządzeń optycznych do pracowni Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych; część VII: Dostawa map, modeli i plansz dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych; część VIII: Dostawa wyposażenia pracowni chemicznej Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych; Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w ramach projektu pod nazwą: Przebudowa infrastruktury edukacyjno - sportowej zaplecza dydaktycznego Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych" współfinansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, (RPPK. 06.04.03 - 18 - 0078/16 - 00). 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie oraz w przypadku sprzętu elektronicznego również wstępne przeszkolenie. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 9. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy). 10. Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny. 12. Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenia nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). 13. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego (jeżeli dotyczy). 14. Wykonawca wskaże okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy). 15. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru, 16. W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie Zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem. 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 18. Miejsce realizacji: Zespół Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 32322000-6, 48000000-8, 39162100-6, 39162110-9, 39162200-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75543.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TWH Wip Małgorzata Szczepanik - Grzywocz
Email wykonawcy: Ewa.Hudziak@domino.wip.net.pl
Adres pocztowy: Ul. Wł. Reymonta 23 44 - 200 Rybnik
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56175.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56175.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63175.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa i montaż tablic interaktywnych dla Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12397.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kserkom 2 s.c. Barbara Weberbauer, Tomasz Zmarzły
Email wykonawcy: kserkom@kserkom.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Romanowicza 32, 33 - 100 Tarnów
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8053.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8053.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11008.50
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa przyrządów i urządzeń optycznych do pracowni Zespołu Szkół Licealnych im. Józefa Piłsudskiego w Ustrzykach Dolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4666.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora - Grażyna Tomaszek
Email wykonawcy: biuro@tesora.eu
Adres pocztowy: Świętoszówka 8 A 34 - 386 Świętoszówka
Kod pocztowy: 34-386
Miejscowość: Świętoszówka
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10971.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10971.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10971.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.