eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Budowa budynku przedszkola i świetlicy w Jarantowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-16

Ogłoszenie nr 500165413-N-2018 z dnia 16-07-2018 r.

Gmina Ryńsk: Budowa budynku przedszkola i świetlicy w Jarantowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w zakresie budowy budynku przedszkola, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w zakresie budowy budynku świetlicy

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560207-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500117502-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ryńsk, Krajowy numer identyfikacyjny 871118827, ul. ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6877500, e-mail tylman.inwestycje@gminarynsk.pl, faks 56 4502702.
Adres strony internetowej (url): www.rynsk.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku przedszkola i świetlicy w Jarantowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.ZP.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola i świetlicy w miejscowości Jarantowice, gmina Ryńsk. 2. Zakres robót obejmuje: 1) budowę na działce nr 524 w miejscowości Jarantowice metodą tradycyjną obiektu budowlanego wolnostojącego o zwartej bryle na bazie litery T, niepodpiwniczonego, 1 kondygnacyjnego, składającego się z budynku świetlicy i budynku przedszkola. Ściany konstrukcji murowej w technologii tradycyjnej z gazobetonu odmiany 600 na zaprawie klejowej, dach wielospadowy pokryty blachodachówką. Powierzchnia zabudowy obiektu: 806,54 m2, kubatura brutto: 3.319,09 m3. Utwardzenie terenu przy budynku z kostki brukowej - powierzchnia utwardzeń 1.254,13 m2, roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej; 2) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym zasilania od złącza kablowego, instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd, instalacji odgromowej, roboty opisane w projekcie budowlanym branży instalacje elektryczne; 3) wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan., instalacji centralnego ogrzewania z instalacją kotłowni, instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branży sanitarnej; 4) wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe; roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branży instalacje sanitarne; 5) Wykonawca zakupi i wyposaży budynek przedszkola w meble i sprzęt AGD oraz inne elementy wyposażenia - wraz z montażem. 3.Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót i sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób i wyników badań (w tym protokół kominiarski, protokoły badań instalacji elektrycznej i odgromowej, protokoły prób szczelności instalacji i przyłączy, badanie bakteriologiczne wody, świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu); 3) przygotowania dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie; 4) naprawienia uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; 5) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu spowodowanych prowadzonymi robotami; 6) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 7) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 8) poniesienia kosztów energii elektrycznej i wody zużytej podczas wykonywania robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia; 9) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 10) uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: projekcie architektoniczno-budowlanym pn. Budowa budynku przedszkola i świetlicy oraz projektach branż sanitarnej i elektrycznej; specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający załącza również przedmiary robót, które z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia stanowią materiał pomocniczy i nie są podstawą wyceny. 5. W przypadku określenia w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 6.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osób wykonujących wszystkie czynności ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych. 6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 6.1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów; - przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 6.3. W trakcie realizacji zamówienia, wykonawca - na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży zamawiającemu na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w pkt 6.1. czynności następujące dowody: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - potwierdzoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę zawierające nazwę pracodawcy, imię i nazwisko osób, wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności których dotyczy w/w oświadczenie, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. Kopia/kopie umowy powinny zostać zanonimizowane w szczególności w zakresie nr PESEL, adresów zamieszkania pracowników tak aby zapewnić ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6.4. Niezłożenie prze wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się wezwanie wykonawcy środkami komunikacji elektronicznej) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6.1 czynności. 6.5. Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6.1 czynności wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną określoną w § 19 ust. 6 projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Objęty niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego projekt: - w zakresie budowy budynku przedszkola w Jarantowicach będzie ubiegał się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; - w zakresie budowy budynku świetlicy w Jarantowicach będzie ubiegał się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45261000-4, 45262522-6, 45442100-8, 45430000-0, 45448000-4, 45300000-0, 45421000-4, 39150000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1966761.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JPD KRUPIŃSKI Paweł Krupiński
Email wykonawcy: zbkrupinski.biuro@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Miłoleśna 5N
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2939700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2939700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4999000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.