eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Budowa dostrzegalni - masztu do celów ochrony przeciwpożarowej przy Nadleśnictwie Grodzisk.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13

Ogłoszenie nr 500165166-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach: Budowa dostrzegalni - masztu do celów ochrony przeciwpożarowej przy Nadleśnictwie Grodzisk.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów" finansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.Nr POIS.02.01.00-00-0007/16

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558607-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500119343-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach, Krajowy numer identyfikacyjny 63001293000000, ul. , 62065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 445 301, e-mail grodzisk@poznan.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dostrzegalni - masztu do celów ochrony przeciwpożarowej przy Nadleśnictwie Grodzisk.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa masztu do obserwacji terenów leśnych pod względem pożarowym. Maszt przeciwpożarowy znajdować się będzie na działce o numerze ewidencyjnym 5072/6 w pobliżu siedziby Nadleśnictwa Grodzisk. Budowa obejmuje wykonanie masztu kratowego U= 39,9 m (I strefa wiatrowa i II strefa obciążenia śniegiem) wraz z konstrukcją wsporczą pod kamerę TV, wykonanie fundamentów masztu i zagospodarowanie terenu wokół. Rozbiórka obecnego masztu nie będzie możliwa wcześniej niż po 30 września 2018 r. Nowy maszt będzie zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego masztu. W związku z powyższym przed 30 września możliwe jest wykonanie prac związanych z wykonaniem fundamentów. Fundamenty nowego masztu nie będą znajdowały się w miejscu fundamentów obecnego masztu. 3. Zakres zamówienia obejmuje m.in. następujące prace: a) roboty https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=0cb72013-e326-40c1-9dfe-a0014bceb260 4/18 16.05.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=0cb72013-e326-40c1-9dfe-a0014bceb260 przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) wykonanie fundamentów, d) wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, e) wykonanie konstrukcji stalowej wieży, f) obsługa geodezyjna inwestycji. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Projekcie Budowlanym - załącznik nr 8 do SIWZ, w Przedmiarze robót - załącznik nr 9 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 10 do SIWZ oraz w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45232330-4, 45220000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128332.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFRA-TEL sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Żorska 14
Kod pocztowy: 44-203
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154489.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130850.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268824.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.