eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kampania w Internecie informująca o możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL oraz PO WER w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13

Ogłoszenie nr 500165096-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

Wojewódzki Urząd Pracy: Kampania w Internecie informująca o możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL oraz PO WER w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558988-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Urząd Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. ul. Kościuszki 30, 40048 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0 32 757 33 61, e-mail mnowak@poczta.wup-katowice.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://wup.katowice.ibip.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kampania w Internecie informująca o możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL oraz PO WER w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/3/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. KAMPANIA RPO WSL 1. Prezentacja przedmiotu kampanii Przedmiotem kampanii są możliwości wsparcia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w ramach działań wdrażanych przez WUP w Katowicach:, o wsparcie dla nieaktywnych zawodowo po 30 roku życia: bezpłatne szkolenia, staże i praktyki zawodowe, subsydiowane zatrudnienie, doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy, o wsparcie typu outplacement dla osób zwolnionych lub zagrożonych zwolnieniem z przyczyn dotyczących zakładu pracy, o dofinansowane usługi rozwojowe (szkolenia, studia podyplomowe, coaching, mentoring i doradztwo) dla przedsiębiorstw MŚP i ich pracowników oraz osób samozatrudnionych w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania, o bezpłatne szkolenia zawodowe dla dorosłych (zarówno pracujących jak i nieaktywnych), o bezpłatne szkolenia językowe i informatyczne dla osób pracujących. 2. Informacje ogólne o kampanii 2.1 Zadania dla Wykonawcy: o przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, o stworzenie materiałów na potrzeby kampanii - zgodnie z koncepcją kreatywną, o zaplanowanie i zakup mediów, o realizacja kampanii, o opracowanie raportu pokampanijnego. 2.2 Grupa docelowa kampanii: o mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku aktywności zawodowej od 18 do 65 roku życia, w tym w szczególności: - osoby nieaktywne zawodowo po 30 roku życia, - kobiety, - osoby powyżej 50 roku życia, - osoby niepełnosprawne, - osoby o niskich kwalifikacjach (wykształcenie maksymalnie średnie), - osoby zainteresowane podwyższaniem swoich kwalifikacji, - osoby poszukujące ofert pracy i informacji na temat rynku pracy. o mieszkańcy woj. śląskiego, właściciele i kadra zarządzająca mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, pracownicy w/w przedsiębiorstw oraz osoby samozatrudnione. 2.3 Zasięg kampanii: Kampania o zasięgu regionalnym - na obszarze województwa śląskiego. 2.4 Cele kampanii: Cele główne: o informowanie o dostępnych możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL, o edukacja oraz przygotowanie do korzystania z w/w możliwości, o zachęta do udziału w projektach finansowanych z EFS, o promocja serwisu WUP w Katowicach tj. rpo.wup-katowice.pl oraz wzrost ruchu na nim. Cele dodatkowe: o popularyzacja idei podnoszenia kwalifikacji zawodowych, o popularyzacja idei aktywnego poszukiwania pracy. 2.5 Termin kampanii: Kampania będzie trwała co najmniej 6 tygodni w okresie między 1 września a 30 listopada 2018 r. Szczegółowy harmonogram kampanii zostanie ustalony między Wykonawcą a Zamawiającym po podpisaniu umowy. Raport z kampanii zostanie przedstawiony najpóźniej 15 dni po zakończeniu kampanii, jednak nie później niż do 15 grudnia 2018 r. 2.6 Spójność: Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji umowy do stworzenia spójnej koncepcji kreatywnej dla zaplanowanych w ramach kampanii działań. Wszystkie działania związane z realizacją kampanii muszą być spójne. Komunikaty w poszczególnych mediach powinny się wzajemnie uzupełniać i wspierać (zarówno treściowo, jak i czasowo), tak aby dawały efekt synergii. 2.7 Elementy obowiązkowe: Wszystkie produkty kampanii muszą zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z "Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020", zgodnie z zasadami wskazanymi w "Strategii komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020" oraz w "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" - muszą zawierać zestaw logotypów - wzory logotypów przekaże Wykonawcy Zamawiający. 3. Prawa autorskie: Zamawiający dopuszcza wykorzystanie zdjęć z banku zdjęć (tam gdzie to możliwe należy wykonać zdjęcia autorskie np. bohaterów artykułów takich jak osoby, które skorzystały ze wsparcia EFS czy ekspertów wypowiadających się na potrzeby artykułu) oraz muzyki z banku muzyki. Wszystkie teksty oraz grafiki powinny być natomiast autorskie, stworzone specjalnie na potrzeby tej kampanii. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne prawa autorskie do utworów powstałych w związku z wykonywaniem umowy bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy i że przenosi te autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego nieodpłatnie z chwilą doręczenia przedmiotu umowy na następujących polach eksploatacji: a) emitowania w Internecie, b) utrwalania i zwielokrotniania dowolną techniką, c) rozpowszechniania w dowolny sposób - w szczególności wyświetlanie, nadawanie, d) publiczne udostępnianie, e) wprowadzenie do pamięci komputera i sieci multimedialnych w nieograniczonych ilościach. Wykonawca we własnym zakresie zapewni zgody na wykorzystanie wizerunku bohaterów kampanii (artykułów sponsorowanych i filmów wideo) oraz autoryzację ich wypowiedzi/wywiadów. 4. Narzędzia w kampanii: Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania mobilnych wersji reklamy oraz zaplanowania i zrealizowania 30% działań w kanale mobile. 4.1 Reklama w mediach społecznościowych: Przygotowanie koncepcji (w tym stworzenie tekstów i niezbędnych grafik oraz wybór adekwatnych form reklamy) oraz przeprowadzenie działań reklamowych na potrzeby kanału social media prowadzonego przez Zamawiającego przez cały okres trwania kampanii. Wykonawca opracuje 8 reklam (po 2 do każdego z poniższych tematów): 1. Usługi rozwojowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. 2. Szkolenia językowe i komputerowe dla osób pracujących. 3. Szkolenia zawodowe dla pracujących i nieaktywnych zawodowo. 4. Wsparcie dla osób nieaktywnych zawodowo. Zamawiający przydzieli Wykonawcy uprawnienia do oficjalnego fanpage´a programu: https://www.facebook.com/slaskie.rynekpracy; działania reklamowe powinny być targetowane na grupę docelową określoną w pkt. 2.2, możliwe dodatkowe targetowanie np. po zainteresowaniach (polubieniach); reklamy w social media powinny przekierowywać do strony rpo.wup-katowice.pl; łącznie w ramach całej kampanii w wyniku działań reklamowych w social media landing page powinno odwiedzić min. 4 000 maksymalnie 8 000 unikalnych użytkowników. 4.2 Produkcja filmów wideo: 1. Wykonawca przygotuje koncepcję oraz wyprodukuje 4 filmy wideo do emisji w Internecie. Będą to spoty o długości 30 sekund o charakterze zachęty przedstawiające osobę, która skorzystała ze wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego (human story/success story). 2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy dane kontaktowe do osób, które skorzystały ze wsparcia EFS w ramach projektów i wyraziły zgodę na udział w nagraniu. W drodze wyjątku Zamawiający dopuszcza jednak w przypadku braku możliwości uzyskania zgody lub wycofania się ze zgody uczestnika projektu na udział w nagraniu w terminie uniemożliwiającym znalezienie zastępstwa i realizację nagrania zgodnie z umową: - zaangażowanie przez Wykonawcę aktorów (mogą to być aktorzy niezawodowi), - zmianę koncepcji spotu. 3. Styl i forma do uzgodnienia z Zamawiającym. Scenariusze muszą uwzględniać fakt, że mają to być filmy głównie do odtwarzania w Internecie, więc przekaz i treści zawarte w nich muszą być przyjemne i łatwe w odbiorze, angażujące widza i zachęcające do udostępniania w mediach społecznościowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla każdego z powstałych filmów wideo audiodeskrypcji (w formie napisów przedstawiających tekstową wersję tego, co słychać na wideo, tj. wypowiedzi oraz informacje niezbędne do zrozumienia treści). Tekst musi być czytelny, o odpowiednim kontraście i czasie wyświetlania. 5. Wykonawca przewidzi honorarium dla osób występujących w filmach (minimum 500 zł dla aktora - amatora), za wyjątkiem pracowników Zamawiającego, jeśli zgodnie ze scenariuszem wystąpią w materiałach wideo. 6. Wykonawca zapewni profesjonalny sprzęt do realizacji nagrań wideo (w tym kamera cyfrowa Full HD, oświetlenie, udźwiękowienie itp.) oraz ekipę mającej doświadczenie, w tym operatora, montażystę, osobę odpowiedzialną za profesjonalne udźwiękowieniei oświetlenie. 7. Materiały wideo będą realizowane każdorazowo na podstawie przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego briefu zawierającego dane kontaktowe Beneficjenta (podmiotu realizujące projekt finansowany z EFS), dane kontaktowe uczestnika/uczestników projektu, którzy skorzystali ze wsparcia do przeprowadzenia rozmów, podstawowe informacje o projekcie itp. Brief będzie przekazywany co najmniej na 5 dni przed terminem nagrania. 8. Wymagana jest oprawa graficzna filmów w postaci belek z podpisami, czołówki (w zalezności od potrzeb)/tyłówki (obowiązkowo muszą zostać uwzględnione logotypy FE), prostych grafik 2D (np. kluczowe zwroty, liczby, które padną w wypowiedziach). 9. Wykonawca zapewni oprawę muzyczną materiałów wideo. 10. Nagrania będą realizowane na terenie woj. śląskiego. 11. Materiały wideo muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu filmy wideo w postaci plików komputerowych do umieszczenia na stronach internetowych oraz utrwalone na płycie DVD. 13. W terminie 7 dni od podpisania umowy zostanie ustalony harmonogram realizacji nagrań materiałów wideo. Harmonogram za zgodą Zamawiającego może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych (dostępność osób biorących udział w nagraniu). 4.3 Reklama wideo: W ramach kampanii przewiduje się emisję 4 spotów wideo o długości 30 s., o których mowa w pkt 4.2, w tym: o emisję 4 spotów o długości 30 s. w obrębie kanału wideo na serwisie społecznościowym (kanał You Tube Praca TV na którym Zamawiający posiada konto) z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 10 000 maksymalnie 20 000 obejrzeń o długości min. 50% czasu trwania danego filmu. o emisję 4 spotów o długości 30 s. na wybranych serwisach internetowych z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 25 000 maksymalnie 75 000. 4.4 Content marketing: Stworzenie 5 artykułów natywnych o objętości min. 5000 znaków ze spacjami każdy (wzbogaconych materiałami audiowizualnymi, tj. filmami wideo i ewentualnie grafikami/infografikami) oraz ich emisja na serwisach internetowych z treściami o charakterze informacyjnym (targetowanie na woj. śląskie) tematycznie dopasowanych do wyżej opisanych artykułów natywnych (np. Wiadomości, Finanse itp.), których łączna miesięczna liczba realnych użytkowników (RU) w woj. śląskim wynosi minimum 500 000 (na podstawie Megapanel PBI/Gemius za marzec 2018). Do zadań Wykonawcy należy stworzenie artykułów tak, by jak najbardziej przypominały teksty redakcyjne i spełniały wymagania właścicieli portali. Publikacje artykułów muszą być rozłożone w czasie w okresie trwania kampanii. Artykuły powinny odsyłać do strony rpo.wup-katowice.pl. Każdy z artykułów powinien mieć min. 3000, maksymalnie 5 000 unikalnych użytkowników. 5. Raport podsumowujący Po zrealizowaniu całej kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport w formie elektronicznej i papierowej obejmujący dane nt. skuteczności i efektywności dla wszystkich przeprowadzonych działań, w tym dane nt. deklarowanych i zrealizowanych wskaźników dla wszystkich działań. Strona rpo.wup-katowice.pl - wymagany jest kompletny raport Google Analytics (liczba wejść i odsłon, liczba realnych i unikalnych użytkowników, średni czas spędzony w witrynie, analiza źródeł ruchu, rekomendacje); II. Kampania PO WER 1. Prezentacja przedmiotu kampanii Przedmiotem kampanii są możliwości wsparcia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja ramach działań wdrażanych przez WUP w Katowicach o wsparcie dla osób do 29 roku życia w postaci m.in. bezpłatnych szkoleń, staży i praktyk zawodowych, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego, dotacji na założenie własnej firmy. 2. Informacje ogólne o kampanii 2.1 Zadania dla Wykonawcy: o przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, o stworzenie materiałów na potrzeby kampanii - zgodnie z koncepcją kreatywną, o zaplanowanie i zakup mediów, o realizacja kampanii, o opracowanie raportu pokampanijnego. 2.2 Grupa docelowa kampanii: Opis programowy: o osoby w wieku od 18 do 29 roku życia, nieaktywne zawodowo, nie uczące się i nie biorące udział w szkoleniach (tzw. młodzież NEET - (ang. not in employment, education or training), o osoby w wieku od 18 do 29 roku życia, w tym: imigranci, reemigranci, osoby odchodzące z rolnictwa i ich rodziny, tzw. ubodzy pracujący, osoby zatrudnione na umowach krótkoterminowych oraz pracujący w ramach umów cywilno-prawnych. Opis mediowy: o mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku od 18 do 29 roku życia, w tym w szczególności: - osoby zainteresowane podwyższaniem swoich kwalifikacji, - osoby zainteresowane założeniem własnej firmy, - osoby poszukujące ofert pracy i informacji na temat rynku prac. 2.3 Zasięg kampanii: Kampania o zasięgu regionalnym - na obszarze województwa śląskiego. 2. 4 Cele kampanii: Cele główne: o informowanie o dostępnych możliwościach wsparcia w ramach PO WER, o edukacja oraz przygotowanie do korzystania z w/w możliwości, o zachęta do udziału w projektach finansowanych z EFS, o promocja serwisu WUP w Katowicach tj. power.wup-katowice.pl oraz wzrost ruchu na nim. Cele dodatkowe: o popularyzacja idei podnoszenia kwalifikacji zawodowych, o popularyzacja samozatrudnienia i przedsiębiorczości, o popularyzacja idei aktywnego poszukiwania pracy. 2.5 Termin kampanii: Kampania będzie trwała co najmniej 6 tygodni między 1 września a 30 listopada 2018 r. (zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym). Raport z kampanii zostanie przedstawiony najpóźniej 15 dni po zakończeniu kampanii, jednak nie później niż do 15 grudnia 2018 r. 2.6 Spójność: Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji umowy do stworzenia spójnej koncepcji kreatywnej dla zaplanowanych w ramach kampanii działań. Wszystkie działania związane z realizacją kampanii muszą być spójne. Komunikaty w poszczególnych mediach powinny się wzajemnie uzupełniać i wspierać (zarówno treściowo, jak i czasowo), tak aby dawały efekt synergii. 2.7 Prawa autorskie: Zamawiający dopuszcza wykorzystanie zdjęć z banku zdjęć (tam gdzie to możliwe należy wykonać zdjęcia autorskie np. bohaterów artykułów sponsorowanych takich jak osoby, które skorzystały ze wsparcia EFS czy ekspertów wypowiadających się na potrzeby artykułu) oraz muzyki z banku muzyki. Wszystkie teksty oraz grafiki powinny być natomiast autorskie, stworzone specjalnie na potrzeby tej kampanii. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne prawa autorskie do utworów powstałych w związku z wykonywaniem umowy bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy i że przenosi te autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego nieodpłatnie z chwilą doręczenia przedmiotu umowy na następujących polach eksploatacji: a) emitowania w Internecie, b) utrwalania i zwielokrotniania dowolną techniką, c) rozpowszechniania w dowolny sposób - w szczególności wyświetlanie, nadawanie, d) publiczne udostępnianie, e) wprowadzenie do pamięci komputera i sieci multimedialnych w nieograniczonych ilościach. Wykonawca we własnym zakresie zapewni zgody na wykorzystanie wizerunku bohaterów kampanii (artykułów sponsorowanych i filmów wideo) oraz autoryzację ich wypowiedzi/wywiadów. 2.8 Elementy obowiązkowe: Wszystkie produkty kampanii muszą zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z "Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020", zgodnie z zasadami wskazanymi w "Strategii komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020" oraz w "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" - muszą zawierać zestaw logotypów - wzory logotypów przekaże Wykonawcy Zamawiający. 3. Narzędzia w kampanii: Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania mobilnych wersji reklamy oraz zaplanowania i zrealizowania 30 % działań w kanale mobile. 3.1 Reklama w mediach społecznościowych: Przygotowanie koncepcji (w tym stworzenie tekstów i niezbędnych grafik oraz wybór adekwatnych form reklamy) oraz przeprowadzenie działań reklamowych na potrzeby kanału socjal media prowadzonego przez Zamawiającego przez cały okres trwania kampanii. Wykonawca opracuje 4 rodzaje reklam promujące możliwości wsparcia dla osób młodych w ramach PO WER. W razie potrzeby Zamawiający przydzieli Wykonawcy uprawnienia do oficjalnego fanpage´a programu: https://www.facebook.com/slaskie.rynekpracy; działania reklamowe powinny być targetowane na grupę docelową okresloną w pkt. 2.2, możliwe dodatkowe targetowanie np. po zainteresowaniach (polubieniach); reklamy w social media powinny przekierowywać do strony power.wup-katowice.pl,; łącznie w ramach całej kampanii w wyniku działań reklamowych w social media landing page powinno odwiedzić min. 4 000, maksymalnie 8 000 unikalnych użytkowników. 3.2 Produkcja filmów wideo: 1. Wykonawca przygotuje koncepcję oraz wyprodukuje 2 filmy wideo do emisji w Internecie. Będą to spoty o długości 30 sekund o charakterze zachęty przedstawiające osobę, która skorzystała ze wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego (human story/success story). 2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy dane kontaktowe do osób, które skorzystały ze wsparcia EFS w ramach projektów i wyraziły zgodę na udział w nagraniu. W drodze wyjątku Zamawiający dopuszcza jednak w przypadku braku możliwości uzyskania zgody lub wycofania się ze zgody uczestnika projektu na udział w nagraniu w terminie uniemożliwiającym znalezienie zastępstwa i realizację nagrania zgodnie z umową: - zaangażowanie przez Wykonawcę aktorów (mogą to być aktorzy niezawodowi), - zmianę koncepcji spotu. 3. Styl i forma do uzgodnienia z Zamawiającym. Scenariusze muszą uwzględniać fakt, że mają to być filmy głównie do odtwarzania w Internecie, więc przekaz i treści zawarte w nich muszą być przyjemne i łatwe w odbiorze, angażujące widza i zachęcające do udostępniania w mediach społecznościowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla każdego z powstałych filmów wideo audiodeskrypcji (w formie napisów przedstawiających tekstową wersję tego, co słychać na wideo, tj. wypowiedzi oraz informacje niezbędne do zrozumienia treści). Tekst musi być czytelny, o odpowiednim kontraście i czasie wyświetlania. 5. Wykonawca przewidzi honorarium dla osób występujących w filmach (minimum 500 zł dla aktora - amatora), za wyjątkiem pracowników Zamawiającego, jeśli zgodnie ze scenariuszem wystąpią w materiałach wideo. 6. Wykonawca zapewni profesjonalny sprzęt do realizacji nagrań wideo (w tym kamera cyfrowa Full HD, oświetlenie, udźwiękowienie itp.) oraz ekipę mającej doświadczenie, w tym operatora, montażystę, osobę odpowiedzialną za profesjonalne udźwiękowienie i oświetlenie. 7. Materiały wideo będą realizowane każdorazowo na podstawie przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego briefu zawierającego dane kontaktowe Beneficjenta (podmiotu realizujące projekt finansowany z EFS), dane kontaktowe uczestnika/uczestników projektu, którzy skorzystali ze wsparcia do przeprowadzenia rozmów, podstawowe informacje o projekcie itp. Brief będzie przekazywany co najmniej na 5 dni przed terminem nagrania. 8. Wymagana jest oprawa graficzna filmów w postaci belek z podpisami, czołówki (w zalezności od potrzeb)/tyłówki (obowiązkowo muszą zostać uwzględnione logotypy FE), prostych grafik 2D (np. kluczowe zwroty, liczby, które padną w wypowiedziach). 9. Wykonawca zapewni oprawę muzyczną materiałów wideo. 10. Nagrania będą realizowane na terenie woj. śląskiego. 11. Materiały wideo muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu filmy wideo w postaci plików komputerowych do umieszczenia na stronach internetowych oraz utrwalone na płycie DVD. 13. W terminie 7 dni od podpisania umowy zostanie ustalony harmonogram realizacji nagrań materiałów wideo. Harmonogram za zgodą Zamawiającego może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych (dostępność osób biorących udział w nagraniu). 3.3 Reklama wideo: W ramach kampanii przewiduje się emisję 2 spotów wideo o długości 30 s., o których mowa w pkt 3.2: o w obrębie kanałów wideo i social media (kanał na którym posiada konto Zamawiający). Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 10 000, maksymalnie 20 000 obejrzeń o długości min. 50% czasu trwania danego filmu oraz o emisję 2 spotów wideo o długości 30 s. wybranych serwisach internetowych z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 25 000, maksymalnie 75 000 wyświetleń. 3.4 Content marketing: Stworzenie 2 artykułów natywnych o objętości min. 5000 znaków ze spacjami każdy (wzbogaconych materiałami audiowizualnymi, tj. filmami i grafikami/infografikami) oraz ich emisja na serwisach internetowych z treściami o charakterze informacyjnym (targetowanie na woj. śląskie) tematycznie dopasowanych do wyżej opisanych artykułów natywnych (np. Wiadomości, Finanse itp.), których łączna miesięczna liczba realnych użytkowników (RU) w woj. śląskim wynosi minimum 500 000 (na podstawie Megapanel PBI/Gemius za marzec 2018). Do zadań Wykonawcy należy stworzenie artykułów tak, by jak najbardziej przypominały teksty redakcyjne i spełniały wymagania właścicieli portali. Publikacje artykułów muszą być rozłożone w czasie w okresie trwania kampanii. Artykuły powinny odsyłać do landing page´a. Każdy z artykułów publikowanych powinien mieć min. 3 000, maksymalnie 5 000 unikalnych użytkowników. 4. Raport podsumowujący Po zrealizowaniu całej kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport w formie elektronicznej i papierowej obejmujący dane nt. skuteczności i efektywności dla wszystkich przeprowadzonych działań, w tym dane nt. deklarowanych i zrealizowanych wskaźników dla wszystkich działań. Strona power.wup-katowice.pl - wymagany jest kompletny raport Google Analytics (liczba wejść i odsłon, liczba realnych i unikalnych użytkowników, średni czas spędzony w witrynie, analiza źródeł ruchu, rekomendacje.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 154333.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MASTERMIND MEDIA SP. ZO.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: AL. JEROZOLIMSKIE 107
Kod pocztowy: 02-011
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143036.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143036.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186591.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.