eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Liszynie o salę gimnastyczną wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz parkingami i chodnikami w ramach zadania inwestycyjnego pn."Rozbudowa sali gimnastycznej wraz z termomodernizacją Szkoły Podstawowej w Liszynie - Poprawa świadczonych usług oświatowych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13

Ogłoszenie nr 500165081-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

Gmina Słupno: Rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Liszynie o salę gimnastyczną wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz parkingami i chodnikami w ramach zadania inwestycyjnego pn."Rozbudowa sali gimnastycznej wraz z termomodernizacją Szkoły Podstawowej w Liszynie - Poprawa świadczonych usług oświatowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552449-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500107365-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Słupno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101599700000, ul. ul. Miszewska , 09472 Słupno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024 2679560, 2679584, e-mail ug@slupno.eu, faks 242 612 977.
Adres strony internetowej (url): www.ugslupno.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Liszynie o salę gimnastyczną wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz parkingami i chodnikami w ramach zadania inwestycyjnego pn."Rozbudowa sali gimnastycznej wraz z termomodernizacją Szkoły Podstawowej w Liszynie - Poprawa świadczonych usług oświatowych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.1.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania związanego z rozbudową istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Liszynie o salę gimnastyczną wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz parkingami i chodnikami w ramach zadania inwestycyjnego pn."Rozbudowa sali gimnastycznej wraz z termomodernizacją Szkoły Podstawowej w Liszynie - Poprawa świadczonych usług oświatowych". Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Liszynie o salę gimnastyczną wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz parkingami i chodnikami, zlokalizowana na terenie obejmującym część działki o numerze ewidencyjnym 175/1 oraz działkę o numerze ewidencyjnym 175/2, położone w miejscowości Liszyno, gmina Słupno, obręb 0009 - Liszyno. 1) Projektowana sala gimnastyczna Projektowana sala gimnastyczna jest parterowa, bez podpiwniczenia. Główna bryła Sali gimnastycznej budynku na planie prostokąta o wymiarach 14,00x26,00m z przykryciem dachem dwuspadowym. Do głównej bryły przylegała będzie niższa, zawierająca pomieszczenia zaplecza Sali gimnastycznej, kotłownię oraz łącznik z istniejącym budynkiem szkoły. Część ta przykryta będzie dachem jednospadowym. Konstrukcja szkieletowa stalowa z poszyciem ścian i dachu z płyt warstwowych. Budynek należy do grupy wysokościowej budynków niskich. 2) Ponadto przyjęto rozwiązania projektowe dla: 2.1) Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego: Zaprojektowano instalację centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego składającą się z funkcji nagrzewnic, wentylacji oraz ogrzewania grzejnikowego, pompową, dwuprzewodową z rozdziałem dolnym i górnym 2.2) Instalacja wody użytkowej Doprowadzenie wody zimnej do budynku kotłowni przewidziano z istniejącej zewnętrznej sieci wodociągowej Ø63. W pomieszczeniu kotłowni należy zamontować wodomierz w konsoli wodomierzowej, zawór anty-skażeniowy oraz zawory odcinające wraz z filtrem i zawór p-poż. Podgrzew wody zimnej realizowany będzie za pomocą podgrzewacza pojemnościowego z kotła gazowego wiszącego. 2.3) Instalacja wody p-poż Instalację wody p-poż zaprojektowano z rur stalowych ocynkowanych lekkich ze szwem o połączeniach gwintowanych. Jako urządzenie gaśnicze przewidziano jeden hydrant naścienny dn-25mm z wężem półsztywnym o długości 30m. Zabezpieczenie instalacji wodnej przed niekontrolowanym wypływem realizowane będzie za pomocą zaworu bezpieczeństwa zamontowanego na rurociągu wody zimnej. 2.4) Kanalizacja wewnętrzna Kanalizację sanitarną wewnętrzną projektuje się w całości z rur kanalizacyjnych kielichowych łączonych na uszczelki gumowe. Ścieki bytowe odprowadzone będą projektowanym przykanalikiem do przebudowywanej kanalizacji sanitarnej, która znajdować się będzie na terenie Inwestora. W pomieszczeniu kotłowni wykonać należy studnię schładzającą oraz kratkę ściekową oraz podejście do neutralizatora kondensatu. 2.5) Instalacja wentylacji mechanicznej W celu zapewnienia wentylacji na Sali gimnastycznej zaproponowano jednostki wentylacyjne z odzyskiem ciepła typu bezkanałowego w systemie zdecentralizowanym. 2.6) Instalacja gazowa Budowa instalacji wewnętrznej polegać będzie na położeniu przewodu gazowego dn 40mm z rur stalowych łączonych poprzez spawanie od projektowanego zasilenia istniejącej kotłowni dn 80mm. Instalację należy poprowadzić na zewnątrz ścian. Przewody instalacji gazowej w stosunku do przewodów innych instalacji stanowiących wyposażenie budynku (ogrzewczej wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, piorunochronnej), należy zlokalizować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ich użytkowania. Odległość między przewodami instalacji gazowej a innymi przewodami powinna umożliwić wykonywanie prac konserwacyjnych. 2.7) Kotłownia gazowa Zaprojektowano kotłownię gazową na gaz ziemny wodną niskotemperaturową z kotłem dla potrzeb centralnego ogrzewania i wentylacji oraz podgrzewu ciepłej wody użytkowej. Regulacja jakościowa czynnika grzewczego w instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania odbywać się będzie za pomocą regulatora pogodowego, przystosowanego do obsługi 3 obiegów centralnego ogrzewania z mieszaczami oraz obiegu ciepłej wody użytkowej. 2.8) Pomieszczenie kotłowni Lokalizację kotłowni przewiduje się w wydzielonym pomieszczeniu parteru budynku. Powierzchnia pomieszczenia kotłowni wynosi 11,20m2 natomiast wysokość 3,0m. Zaleca się aby pomieszczenie kotłowni posiadało oświetlenie sztuczne. Ściany z sąsiadującymi pomieszczeniami oraz strop nad pomieszczeniem kotłowni powinny mieć odporność ogniową EI 60. Drzwi do kotłowni przewidzieć jako niepalne, otwierane na zewnątrz pod naciskiem o szerokości min. 90 cm z progiem 4 cm. W kotłowni musi znajdować się wodociągowy zawór czerpalny ze złączką do węża. Wylot powietrza z kotłowni odbywać się będzie za pomocą kanału wywiewnego zlokalizowanego w ścianie zewnętrznej o wymiarze dn 160 mm. Otwory wlotowo-wywiewne nie mogą mieć urządzenia do zamykania przepływu powietrza. 3. Przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej W związku z budową sali gimnastycznej nastąpiła kolizja istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej z nowoprojektowanym budynkiem. W związku z powyższym niezbędna jest przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej. Projektowana instalacja kanalizacyjna odbierze ścieki sanitarne z budynku szkoły i budynku mieszkalnego oraz nowoprojektowanego budynku sali gimnastycznej. Ścieki zostaną wprowadzone do istniejącego przyłącza grawitacyjnego kanalizacji sanitarnej w studni oznaczonej jako Si i dalej do sieci kanalizacyjnej. 4. Instalacje elektryczne wewnętrzne Projekt obejmuje przebudowę rozdzielnicy głównej Szkoły Podstawowej, instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację gniazd wtykowych 230V, instalację dla NPS, instalację wentylacji, instalację odgromową oraz instalację uziemiającą. 5. Instalacje elektryczne wewnętrzne - przebudowa TG wraz z wlz Szkoły Podstawowej oraz usunięcie kolizji "ORLIK" Tablica główna z pomiarem energii obiektu znajduje się na parterze przy wejściu głównym budynku Szkoły po prawej stronie. Istniejącą tablicę należy przebudować z przystosowaniem do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Z projektowanego układu tablicy głównej należy ułożyć projektowaną linię wewnętrzną zasilającą wprowadzając do złącza pomiarowego. Projektowany kabel na zewnątrz ułożyć w rowie kablowym zabezpieczając rurą osłonową. Istniejące przyłącze napowietrzne - przewody gołe oraz istniejący pomiar zlokalizowany na zewnątrz przy budynku socjalnym ORLIK należy do demontażu. Z istniejącej rozdzielnicy ORLIKA należy wyprowadzić nową wewnętrzną linię zasilania, wprowadzając do złącza pomiarowego objętego opracowaniem Energa Operator. Złącze pomiarowe znajdować się będzie obok złącza pomiarowego Szkoły Podstawowej. Pozwolenie na budowę Nr 205/2018 z dnia 06.03.2018 roku, znak: AB-II.6740.147.2018 2. CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II - dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział II. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących: - konstrukcyjno-budowlane - murarskie - wykończeniowe: tynkarskie, malarskie, posadzkarskie - roboty na elewacji i dachu: docieplenie ścian i dachu - roboty brukarskie przy przebudowie zewnętrznych nawierzchni utwardzonych - roboty sanitarne - roboty elektryczne 5. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1095906.07
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji Sekulski Janusz
Email wykonawcy: zobii@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Sucharskiego 8/45 siedziba ul.Fredry 2
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1446480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1446480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1950000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.