To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-13
Ogłoszenie nr 500164069-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.
Gmina Koźminek: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 200 000 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie inwestycji pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 675341 P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563127-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Koźminek, Krajowy numer identyfikacyjny 25085541700000,
ul. ul. Kościuszki
7,
62840
Koźminek, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 637 085, e-mail
gmina@kozminek.pl, faks
627 637 207.
Adres strony internetowej (url): www.kozminek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 200 000 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie inwestycji pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 675341 P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RRPSiK ZPiK.271.2.9.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 200 000 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie inwestycji pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 675341 P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy" Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu usługi udzielania kredytów 1) kredyt winien być udostępniony do dyspozycji Zamawiającego w transzach - w terminach i kwotach określonych przez Zamawiającego, każdorazowo na maksymalnie trzy dni robocze przed terminem uruchomienia transz 2) sposób uruchomienia środków - na rachunek bankowy Zamawiającego 3) spłaty rat kapitałowych kredytu przewiduje się według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 4) przewiduje się karencję w spłacie kredytu do 30 marca 2019 roku, karencja nie dotyczy spłaty odsetek; 5) przewiduje się spłatę kapitału począwszy od 31.03.2019 roku do 31.12.2023 r.; 6) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu odbywać się będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego, w wysokości wynikającej z aktualnego, rzeczywistego stanu zadłużenia począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu, 7) w sytuacji, gdyby kredyt spłacony został wcześniej, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej na siedem dni roboczych przed dokonaniem spłaty podając termin i kwotę przedterminowej spłaty kredytu. W przypadku przedterminowej spłaty kredytu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, przy czym za niewykorzystaną kwotę kredytu Zamawiający nie ponosi żadnych prowizji i opłat. 9) w razie zaistnienia okoliczności polegających na niewykorzystaniu kredytu w pełnej wysokości lub wcześniejszej spłacie kredytu przez Zamawiającego nie jest wymagana zmiana umowy - w takich przypadkach Zamawiający proponuje nowy harmonogram spłat , który podlega akceptacji przez Wykonawcę. 10) Koszty obsługi kredytu stanowią: ? Wartość wszystkich prowizji od udzielonego kredytu wyniesie 0,00%; ? Oprocentowanie kredytu: Kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M powiększone o marżę Wykonawcy, stałą okresie kredytowania (obowiązywania umowy). W celu porównania złożonych ofert zamawiający wskazuje do obliczeń wysokość stopy WIBOR 1M - 1,64% z dnia 09.05.2018 roku; Oprocentowaniu podlegać będzie kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie że rok liczy 365 dni 11) bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielonego kredytu; 12) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową podpisany przez Wójta Gminy oraz Skarbnika Gminy, 13) zamawiający przewiduje, że umowa na zaciągnięcie kredytu będzie podpisana na projekcie Wykonawcy udzielającego kredytu przy wymogu spełnienia wszystkich warunków określonych przez Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Zapis w ofercie dotyczący zawarcia umowy zgodnie z projektem umowy oznacza przedłożony rzez Wykonawcę projekt umowy, który spełnia wszystkie zapisy i wymogi SIWZ 2. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy. 3. Zamawiający: a) nie posiada zaległości oraz wszystkie zobowiązania wobec ZUS i US regulowane są na bieżąco. b) Nie korzysta z transakcji wykupu wierzytelności c) Nie udzielił żadnych poręczeń i gwarancji d) Nie posiada zajęć egzekucyjnych na rachunkach bankowych e) Nie posiada zaległych zobowiązań w bankach f) Nie był prowadzony program naprawczy g) Nie były prowadzone działania windykacyjne h) W ciągu ostatnich dwóch lat nie została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium Wójtowi i) Nie wystąpiły oraz nie są planowane przejęcia z mocy prawa przez JST zadłużenia po innym podmiocie, dla którego JST była podmiotem założycielskim. 4. Do SIWZ Zamawiający załącza: * Sprawozdania budżetowe za lata 2015-2017: RB-28S, RB27S, RB-Z, RB-UZ, RB-N, RB-NDS - załącznik nr 7 do SIWZ * Zaświadczenie Gminnej Komisji Wyborczej w Koźminku z dnia 01.12.2014r. o bezpośrednim wyborze Wójta. - załącznik nr 8 do SIWZ * Uchwała nr XII/90/04 Rady Gminy Koźminek z dnia 28 maja 2004r. w sprawie powołania skarbnika gminy Koźminek - załącznik nr 9 do SIWZ * Uchwała nr SO - 0951/33/D/2/Ka/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 24.01.2018 roku w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania przez Gminę Koźminek deficytu budżetu roku 2018 - załącznik nr 10 do SIWZ * Uchwała nr SO - 0951/35/P/2/Ka/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 24.01.2018 roku w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Koźminek - załącznik nr 11 do SIWZ * Uchwała XXXVII/287/2018 Rady Gminy Koźminek z dnia 23.04.2018r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Koźminek na 2018-2026 - załącznik nr 12 do SIWZ * Uchwała nr SO - 0950/6/2/Ka/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 06.04.2018 roku w sprawie możliwości spłaty planowanego do zaciągnięcia kredytu w wysokości 1.200.000 zł. - załącznik nr 13 do SIWZ 5. Informacje dodatkowe: załączniki dostępne są na stronie BIP Zamawiającego: * Uchwała XXXIV/263/2017 Rady Gminy Koźminek z dnia 28.12.2017r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Koźminek na 2018 rok http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/uchwaly-rady-gminy/2017.html * Uchwała XXXIV/262/2017 Rady Gminy Koźminek z dnia 28.12.2017r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Koźminek na 2018-2026 http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/uchwaly-rady-gminy/2017.html * Uchwała XXXVI/275/2018 Rady Gminy Koźminek z dnia 14.03.2018r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na realizację zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 675341 P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy" http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/uchwaly-rady-gminy/2018.html * Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2017 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego. http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html * Uchwała nr SO - 0954/54/2/Ka/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 26.04.2018 roku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2017 rok przedłożonym wraz z informacją o stanie mienia komunalnego http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html * Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2016 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego. http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html * Uchwała nr SO - 0954/14/2/Ka/2017 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 11.04.2017 roku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2016 rok przedłożonym wraz z informacją o stanie mienia komunalnego http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html * Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2015 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego. http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html * Uchwała nr SO - 0954/43/2/Ka/2016 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 25.04.2016 roku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2015 rok przedłożonym wraz z informacją o stanie mienia komunalnego http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.). 7. Wykonawca zapewni w okresie obowiązywania umowy pełną ochronę danych osobowych oraz zgodność ze wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych i prywatności. 8. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub brak wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. 10. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82665.87
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy Zemi Kaliskiej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82655.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.