eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "Modernizacja części budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu dla potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie instalacji elektrycznych, stolarki drzwiowej oraz posadzek i ścian w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-12

Ogłoszenie nr 500163696-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej nr 3: "Modernizacja części budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu dla potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie instalacji elektrycznych, stolarki drzwiowej oraz posadzek i ścian w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557696-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej nr 3, Krajowy numer identyfikacyjny 68666400000, ul. ul. Brysza 3, 41800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 713 861, e-mail sekretariat@dps3.pl, faks 322 713 861.
Adres strony internetowej (url): www.dps3.zabrze.magistrat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja części budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu dla potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie instalacji elektrycznych, stolarki drzwiowej oraz posadzek i ścian w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.260-01/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu Kod CPV i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień: 1) Główny przedmiot zamówienia: KOD CPV 45000000-7 Roboty budowlane 2) Przedmiot zamówienia szczegółowo: a) Kod CPV 45111000-8 Przygotowania terenu pod budowę; b) Kod CPV 45200000-9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych oraz ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; c) Kod CPV 45100000-8 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne; d) Kod CPV 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe; e) Kod CPV 45442100-8 - Roboty malarskie; f) Kod CPV 45431000-7 - Kładzenie płytek; g) Kod CPV 45410000-4 - Tynkowanie; h) Kod CPV 45432000-4- Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie (wykł. PCV); i) Kod CPV 45421100-5- Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów; j) Kod CPV 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. 2. Zakres robót polega na: Roboty ogólnobudowlane: 1) Wymiana istniejących drzwi do pokojów Mieszkańców i pomieszczeń ogólnodostępnych. 2) Wymiana istniejących posadzek z wykładziny PCV gr. 2 mm w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych. 3) Wykonanie (przyklejenie) wykładzin PCV o gr.1,5 mm na ścianach do wys.1 m. 4) Demontaż firan i montaż rolet okiennych bezpośrednio na skrzydłach okiennych w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych. 5) Roboty ogólnobudowlane wykończeniowe. Roboty elektryczne -Instalacje elektryczne: 1) Wymiana wyłączników oświetlenia w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych. 2) Wymiana lamp oświetleniowych w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych. 3) Zamiana istniejących gniazd wtyczkowych, pojedynczych lampek naściennych przycisków przyzywowych na zintegrowane elektrycznie panele wielofunkcyjne zainstalowane przy łóżku każdego mieszkańca. 4) Wymiana oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego) na korytarzach bocznych i klatce schodowej. 3. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych określony został w dokumentacji projektowej (załączniki nr 9 do SIWZ).4. Przedstawione w powyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy PZP, a w szczególności art. 29 do 31 tejże ustawy. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP. Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego przedmiotu zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. 5. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w rozdziale III .4. niniejszej SIWZ, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12, 317, 352, 650 z późn zm.), przepisami bhp i ppoż. oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45200000-9, 45100000-8, 45442100-8, 45431000-7, 45262500-6, 45410000-4, 45432000-4, 45421100-5, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Modernizacja części budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu dla potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie instalacji elektrycznych, stolarki drzwiowej oraz posadzek i ścian w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 350749.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ,,LTL" Spółka z o.o.
Email wykonawcy: ltl-dabrowa@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Łańcuckiego 10A
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 378809.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 378809.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 815589.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.