To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-12
Ogłoszenie nr 500162853-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy: weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK zgromadzonych w magazynach służby czołgowo-samochodowej 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558205-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 8052101800000,
ul.
,
69211
Wędrzyn, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 556 236, e-mail
zp45@wp.pl, faks
957 556 222.
Adres strony internetowej (url): www.45wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK zgromadzonych w magazynach służby czołgowo-samochodowej 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):30/2018/czołg-sam
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK zgromadzonych w magazynach służby czołgowo - samochodowej 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dla co najmniej jednego pracownika wykonującego naprawy zespołów i części do pojazdów zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu zanonimizowaną umowę o pracę zawartą z pracownikiem, który będzie świadczył powyższe usługi. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą przez Wykonawcę z Pracownikiem realizującym przedmiot umowy. Opis przedmiotu zamówienia 1. Naprawa zespołów i części do KTO ROSOMAK ma zapewnić przywrócenie im sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Posiadają koncesję o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub publicznym (Dz. U z 2012 r. poz. 1017 z późniejszymi zm.), uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III (Pojazdy naziemne, w tym ciągniki (z wyłączeniem cywilnych samochodów lub ciężarówek przeznaczonych do przewozu pieniędzy i kosztowności wyposażonych w osłony pancerne) i ich elementy) załącznika nr 2 ,,Wykaz Wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym - WT" do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2001 r. Nr 145, poz. 1625 z późn.zm.) 3. Realizacje zamówienia nastąpi dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzony do realizacji naprawy, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji naprawy TŚM w przypadku, gdy po wykonanej weryfikacji dokonanie napraw przewyższy 60% kosztu zakupu nowego TŚM. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dokonaną weryfikację. 5. Części zamienne użyte do naprawy powinny być nowe I klasy jakości nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował potencjałem technicznym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie zaplecze serwisowe , dysponuje wiedzą i doświadczeniem oraz osobami posiadającymi odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje zapewniające prawidłowy przebieg realizacji umowy tj. co najmniej 1 stanowisko obsługowo-naprawcze, 1 elektromechanik) 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu ( przed zawarciem umowy oraz w trakcie jej trwania) do bazy obsługowo -naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego oraz zaplecza serwisowego 8. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy. W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. /należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy ( miesiąc , rok) i wykonawcę oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznaczy naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki. 11. Zamawiający określa maksymalny termin naprawy części i zespołów do KTO ROSOMAK do 28.09.2018 r. 12. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w: a. JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17, b. 45 WOG 69-211 WĘDRZYN po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego - 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub fax. 13. Wykonawca odbierze podzespoły do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt. 14. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy . 15. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania. 16. Asortyment poddany weryfikacji , a nie poddany naprawie należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu z przed weryfikacji. 17. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania do magazynów: 45 WOG, 69-211 WĘDRZYN, magazyn Służby Czołg-sam 18. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg -sam 45 WOG i Wykonawcy. 19. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca. 20. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 tysięcy złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów. 21. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia wykonawca przekaże zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek. 22. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia. 23. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw i obsługi z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 24. Wykonawca udziela minimum 12-sto miesięcznej gwarancji na naprawione części zamienne i zespoły( przy założeniu zgodnym z kryterium oceny ofert, tj. nie mniej niż 12 miesięcy) do KTO ROSOMAK. 25. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi również wzór umowy który jest integralną częścią SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50116000-1
Dodatkowe kody CPV: 50600000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
212657.73
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Usługowo-Handlowo-Motoryzacyjne "STAR-MOT" Wojciech RUDNICKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
261569.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Świadczenie usług w zakresie napraw głównych silników samochodowych o zapłonie samoczynnym i zapłonie iskrowym oraz usług w zakresie napraw skrzyń biegów manualnych i automatycznych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.