To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-12
Ogłoszenie nr 500162656-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.
Starostwo Powiatowe w Pajęcznie: Przebudowa systemu odwadniającego drogę powiatową Nr 3514 E w miejscowości Makowiska- Ładzin w km 0+000-3+010.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565819-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, Krajowy numer identyfikacyjny 15139917200000,
ul. ul. Kościuszki
76,
98330
Pajęczno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
034 3113120, 3113121, e-mail
zamowienia@powiatpajeczno.pl, faks
343 113 121.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiatpajeczno.biuletyn.net/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa systemu odwadniającego drogę powiatową Nr 3514 E w miejscowości Makowiska- Ładzin w km 0+000-3+010.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.272.06.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa systemu odwodnienia realizowana poprzez rowy przydrożne przepływowe, przepust pod koroną drogi, przepusty pod zjazdami ( Makowiska). Ze względu na brak innej możliwości odwodnienia pasa drogowego oraz występowanie zastoisk wody w pasie drogowym po ulewnych deszczach zaproponowano odprowadzenie wód deszczowych z rowów przydrożnych do rowu przy DK42. Ze względu na bardzo mały spadek podłużny projektowanego rowu nie przewiduje się odpływu do rowy przy drodze krajowej o charakterze uderzeniowym. Projektuje się rowy przydrożne obustronne, przy czym rów lewostronny jako istniejący wymaga oczyszczenia, odmulenia i wyprofilowania natomiast po stronie prawej projektowany jest nowy rów. Projektuje się rowy przydrożne o następujących parametrach: - szerokość dna: 0,4 m - nachylenie skarp: 1:1.2 - głębokość w granicach 0,7-0,9 m - umocnienie rowów poprzez: o obsiew mieszanką traw, o w obrębie przepustu pod koroną drogi oraz włączenia rowu prawostronnego do rowy przy DK42 ułożenie na skarpach płyt ażurowych typu EKO na chudym betonie, o ułożenie prefabrykatu żelbetowego i płyt ażurowych w obrębie zbliżeń słupów energetycznych. Miejsca umocnień zostały przedstawione na planie sytuacyjnym. Planuje się również budowę przepustu żelbetowego pod koroną drogi w km 0+319, średnica przepustu Ø600, długość 9,0 m, rzędna wlotu 222,75, rzędna wylotu 222,70 m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi. Planuje się również budowę przepustu żelbetowego w obrębie skrzyżowania z drogą gminną, średnica przepustu Ø500, długość 8,0 m, rzędna wlotu 222,70, rzędna wylotu 222,65 m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi skośnymi. Przepusty projektuje się na ławie betonowej i żwirowej ze ściankami czołowymi betonowymi zbrojonymi. W przypadku, gdy zjazd przecina rów przepływowy konieczne jest zastosowanie przepustu pod zjazdem. Przewidziano budowę przepustów z rur karbowanych PEHD SN 8 Ø400 wraz ze ściankami czołowymi skośnymi. Przepust należy posadowić na ławie żwirowej gr. 20 cm i obsypać gruntem niewysadzinowym. Projekt obejmuje opracowanie systemu odwodnienia realizowanego poprzez rowy przydrożne przepływowe, przepusty pod koroną drogi, przepusty pod zjazdami i drenaż francuski ( Podładzin- Ładzin). Projektuje się rowy przydrożne: - po stronie lewej drogi na całym projektowanym odcinku - po stronie prawej drogi w km 0+582-1+600, 1+705-2+469,60 i 2+750-3+010 Projektuje się rowy przydrożne o następujących parametrach: - szerokość dna: 0,4 m - nachylenie skarp: 1:1.5 (lokalnie 1:1) - głębokość w granicach 0,6-1,1 m - umocnienie rowów poprzez: o obsiew mieszanką traw na warstwie humusu, w przypadku pogłębienia istniejących przepustów - obsiew mieszanką traw o ułożenie na skarpach płyt ażurowych typu EKO na podsypce cementowo-piaskowej, na dnie rowu - ścieku betonowego 50x50x15 cm o brukiem kamiennym na chudym betonie z wypełnieniem spoin zaprawą cementową w obrębie wlotów i wylotów przepustów w ciągu rowów melioracyjnych Miejsca umocnień zostały przedstawione na planie sytuacyjnym. Planuje się również budowę przepustów żelbetowych pod koroną drogi: - Nr 1 w km 0+863, średnica przepustu Ø600, długość 9,0 m, rzędna wlotu 223.65, rzędna wylotu 223.59 m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi - Nr 2 w km 1+053.50, średnica przepustu Ø600, długość 9,0 m, rzędna wlotu 223.41, rzędna wylotu 223.35 m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi - Nr 3 w km 1+280, średnica przepustu Ø600, długość 9,0 m, rzędna wlotu 222.88, rzędna wylotu 222.82 m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi - Nr 6 w km 1+705, średnica przepustu Ø600, długość 9,0 m, rzędna wlotu 221.40, rzędna wylotu 221.34 m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi - Nr 7 w km 1+877.20, średnica przepustu 2Ø800, długość 10,0 m, rzędna wlotu 220.30, rzędna wylotu 220.24 m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi - Nr 8 w km 2+019, średnica przepustu Ø600, długość 9,0 m, rzędna wlotu 221.60, rzędna wylotu 221.54 m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi - Nr 9 w km 2+239, średnica przepustu Ø600, długość 9,0 m, rzędna wlotu 222.46, rzędna wylotu 222.40 m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi - Nr 10 w km 2+469.60, średnica przepustu Ø600, długość 9,0 m, rzędna wlotu 223.26, rzędna wylotu 223.20, m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi - Nr 12 w km 2+763.06, średnica przepustu Ø600, długość 11,0 m, rzędna wlotu 224.29, rzędna wylotu 224.23, m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi - Nr 13 (pod koroną drogi wewnętrznej) w km 1+437, średnica przepustu Ø500, długość 11,0 m, rzędna wlotu 222.20, rzędna wylotu 222.15 m n.p.m, wraz ze ściankami czołowymi Przepusty projektuje się na ławie betonowej i żwirowej ze ściankami czołowymi betonowymi zbrojonymi. Na wlotach i wylotach istniejących przepustów w km 1+527 i 2+603 należy wykonać ścianki czołowe zbrojone o wymiarach 2,20x4,00x0,30m na fundamencie 4,00x0,70x0,40cm. Dodatkowo w km 2+470-2+736 po stronie prawej projektuje się drenaż francuski o wymiarach 40/50x50 cm w postaci sączka wykonanego z kruszywa (tłuczeń 40-63mm) otoczonego geowłókniną. Pasy tkaniny należy układać z zakładem min. 0,5m. Dren należy zamknąć gwoździami szpilkami stalowymi. Wylot drenu do rowu należy wykonać przy pomocy rury PCV Ø110, w obrębie wylotu ułożyć otoczaki 100120mm. Obsypkę drenażu (nasyp) wykonać ze żwiru, pospółki lub piasku gruboziarnistego. W przypadku, gdy zjazd przecina rów przepływowy konieczne jest zastosowanie przepustu pod zjazdem. Przewidziano budowę przepustów z rur karbowanych PEHD SN 8 Ø400 wraz ze ściankami czołowymi skośnymi. Przepust należy posadowić na ławie żwirowej gr. 20 cm i obsypać gruntem niewysadzinowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111240-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1363922.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma "EMOS" Siewier Emil
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1821999.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca przedstawił ofertę najkorzystniejszą cenowo i uzyskał najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert. Oferta nie podlegała odrzuceniu ani wykluczeniu z postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.