eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wymiana nawierzchni boiska sportowego w Zespole Szkól Gastronomicznych im. St. Staszica w Otwocku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-12

Ogłoszenie nr 500162635-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.

Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. Stanisława Staszica: Wymiana nawierzchni boiska sportowego w Zespole Szkól Gastronomicznych im. St. Staszica w Otwocku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567105-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500241634-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. Stanisława Staszica, Krajowy numer identyfikacyjny 68372000000, ul. ul. Marii Konopnickiej 3, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7792644, e-mail admin@zseg.edu.pl, faks 22 7793786.
Adres strony internetowej (url): admin@zseg.edu.pl
Adres profilu nabywcy: admin@zseg.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana nawierzchni boiska sportowego w Zespole Szkól Gastronomicznych im. St. Staszica w Otwocku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSEG.26.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wymiana nawierzchni boiska sportowego wielofunkcyjnego do piłki ręcznej, mini piłki nożnej i koszykówki o wymiarach 40,3 m x 20,28 m , z poliuretanu na nawierzchnię ze sztucznej trawy wraz z podbudowa boiska , wykonaniem piłkochwytów, słupków do siatkówki oraz studni chłonnych Zużyta nawierzchnia boiska z poliuretanu ma być zdemontowana i zutylizowana . Należy wykonać piłkochwyty i studnie chłonne. Należy uzupełnić wierzchnią warstwę podbudowy- warstwa wyrównująca z miału kamiennego i zagęścić ją do współczynnika Is = 0,97. Stara nawierzchnia ma być zastąpiona trawą syntetyczną: Parametry nawierzchni syntetycznej trawiastej: -nawierzchnia wykonana w technologii gumowo - piaskowej, -typ włókna: 100 % monofil prosty z wtopionym rdzeniem wzmacniającym -skład chemiczny włókna: 100 % Polietylen -podkład trawy: lateksowy -ciężar włókna: min. 13.000 Dtex. -grubość włókna min. 400 micron -wysokość włókna: max. 50 mm, -ilość pęczków: min. 9000 m2 (min. 16 włókien w pęczku) -ilość włókien: min. 144 000/ m2 -ciężar całkowity nawierzchni: min. 2.500 gr. / m2 -kolor nawierzchni: zielony (dwukolorowy) -wypełnienie: piasek kwarcowy w ilości 21-22kg/m2 i granulat gumowy EPDM w ilości 15-17kg/m2. Wyposażenie w sprzęt sportowy. . Należy wykonać nowe słupki do gry w siatkówkę. Słupki demontowalne z zaślepkami. Należy wykonać nowy piłkochwyt przy krótszych bokach boiska 2x 20m o wysokości 5m. Piłkochwyt z profili ocynkowanych 80x80x3mm. Siatka piłkochwytu koloru zielonego z PP o oczku 100x100x3mm. Należy wykonać 6 studni drenażowych o głębokości min 100cm w obrysie boiska. Na nowo maja być wyznaczone różnymi kolorami linie boiska: poprzez wklejanie ich w nową nawierzchnię. - kolorem białym do piłki ręcznej i nożnej - kolorem żółtym do koszykówki - kolorem niebieskim do siatkówki Dopuszcza się możliwość zastosowania równoważnej trawy o bardzo zbliżonych parametrach "+" -" 10% z wysokościa włókien max 50 mm Przed ułożeniem nawierzchni z trawy sztucznej Wykonawca przedstawi dokumenty , że trawa sztuczna spełnia wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia: - raport techniczny z badań laboratoryjnych na zgodność z norma EN 15330-1 wykonany w specjalnym laboratorium do teg umocowanym, atest higieniczny PZH lub dokument równoważny karta techniczna Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ pod warunkiem że będą nie gorszych właściwościach i jakości

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8


Dodatkowe kody CPV: 45212220-4, 45111200-0, 45236110-4, 45236119-7, 45111300-1, 45340000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160162.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Orliński MARWELL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sportowa 24
Kod pocztowy: 05-462
Miejscowość: Wiązowna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196062.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196062.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276750.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.