eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dla"Przebudowy parteru budynku Nr 2 na potrzeby Oddziału Hematologii" w Szpitalu przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni - I Etap oraz "Rozbudowy budynku szpitalnego nr 2 w parterze na potrzeby Oddziału Hematologii wraz z przebudową infrastruktury" - II Etap realizowanych w ramach projektu pn. "Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału hematologii w Szpitalach Pomorskich sp. z o.o."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-12

Ogłoszenie nr 500162618-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.: Pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dla: "Przebudowy parteru budynku Nr 2 na potrzeby Oddziału Hematologii" w Szpitalu przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni - I Etap oraz "Rozbudowy budynku szpitalnego nr 2 w parterze na potrzeby Oddziału Hematologii wraz z przebudową infrastruktury" - II Etap realizowanych w ramach projektu pn. "Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału hematologii w Szpitalach Pomorskich sp. z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału Hematologii w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545694-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 72 60 124, e-mail zp@szpital-morski.pl, faks 58 72 60 338.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalepomorskie.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dla: "Przebudowy parteru budynku Nr 2 na potrzeby Oddziału Hematologii" w Szpitalu przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni - I Etap oraz "Rozbudowy budynku szpitalnego nr 2 w parterze na potrzeby Oddziału Hematologii wraz z przebudową infrastruktury" - II Etap realizowanych w ramach projektu pn. "Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału hematologii w Szpitalach Pomorskich sp. z o.o."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D25A/252/7-20rj/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dla: "Przebudowy parteru budynku Nr 2 na potrzeby Oddziału Hematologii" w Szpitalu przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni - I Etap oraz "Rozbudowy budynku szpitalnego nr 2 w parterze na potrzeby Oddziału Hematologii wraz z przebudową infrastruktury" - II Etap realizowanych w ramach projektu pn. "Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału hematologii w Szpitalach Pomorskich sp. z o.o." 2. Pełnienie przy realizacji robót budowlanych, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U z 2016 r. poz. 290, z póź. zm.) obowiązków: - Koordynatora czynności Inspektorów Nadzoru, - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie robót budowlano-konstrukcyjnych, - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie instalacji sanitarnych, - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych. Pełna dokumentacja inwestycji dla I i II etapu wraz z zakresem realizacji znajduje się w siedzibie Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. przy ul. Powstania Styczniowego 1 (81-519) Gdynia. Zamawiający informuje, iż dokumentacja dostępna jest także pod adresem http://153.19.191.74/auction/open/id/980,1 Do obowiązków Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego należy między innymi: 1) Kontakt oraz wzajemne uzgodnienia pomiędzy Stronami procesu budowlanego. 2) Sprawozdawczość na rzecz Zamawiającego. 3) Udział w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy. 4) Nadzór i weryfikacja w zakresie rzeczowym oraz finansowym kalkulacji i kosztorysów sporządzanych przez Wykonawców robót budowlanych. 5) Nadzór nad prawidłowym i terminowym sporządzeniem faktur przez Wykonawców robót budowlanych oraz weryfikacja ich zgodności z faktycznym postępem robót oraz wymogami Zamawiającego. 6) Nadzór nad prawidłowym, kompletnym oraz terminowym sporządzaniem przez Wykonawców dokumentacji powykonawczej. 7) Koordynator Nadzoru Inwestorskiego będzie występował z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy: 1) Chronienie interesu Zamawiającego we wszystkich elementach nadzoru oraz zapewnienie realizacji robót budowlanych zgodnie z zasadami rzetelności, gospodarności oraz racjonalności. 2) Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji. 3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem, pozwoleniem na budowę, projektami wykonawczymi, harmonogramami realizacji inwestycji oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 4) Nadzór nad jakością wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 5) Nadzór i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych. 6) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 7) Kontrolowanie i weryfikacja wszelkiego rodzaju kosztorysów, rozliczeń i kalkulacji sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych na każdym etapie realizacji inwestycji. 8) Powiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych niezwłocznie po ich wykryciu. 9) Nadzór nad stosowaniem przez Wykonawcę robót budowlanych, przepisów dotyczących ochrony środowiska. 10) Nadzór nad przestrzeganiem przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów BHP i P-poż. 11) Udział w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy. 12) Udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji w formie pisemnej o stanie robót budowlanych i ich zaawansowaniu. 13) Udział w czynnościach odbiorowych, w tym odbiorze końcowym inwestycji oraz potwierdzenie prawidłowości wykonania robót budowlanych podpisami na protokołach odbioru oraz protokole odbioru końcowego. 14) Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia na roboty budowlane. 15) Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie. 16) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji. 17) Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe. 18) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi. 19) Zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy. 20) Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń. 21) Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót budowlanych. 22) Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych wynikających z zawartej umowy. 23) Zachowanie poufności informacji w zakresie realizowanej inwestycji. Zakres zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w okresie realizacji inwestycji będzie obejmował prowadzenie następujących działań: 1) Utrzymywanie na bieżąco pełnego przepływu informacji między wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego poprzez organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy, udział w nich oraz przygotowanie protokołów z narad. 2) Dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej inwestycji, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień. 3) Kontrola realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym umów. 5) Współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót budowlanych. 6) Zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną. 7) Na wniosek Zamawiającego organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty. 8) Sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane. 9) Zatwierdzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę. 10) Kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót budowlanych. 11) Rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót. 12) Rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych. 13) Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości merytorycznych i finansowych. 14) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót. 15) negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, 16) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie. 17) Sprawdzanie wykonania robót zanikowych, uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych. 18) Informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji oraz obiektów inżynierskich) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę. 19) Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym. 20) Potwierdzanie gotowości do odbioru robót i urządzeń. 21) Uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania. 22) Informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów,. 23) Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane. 24) Ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne. 25) Sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji inwestycji oraz dokumentacji fotograficznej obrazującej postęp wykonywanych robót budowlanych, przekazywanych w terminie do 7-ego dnia każdego miesiąca kalendarzowego Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej. 26) Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym. W całym okresie realizacji robót budowlanych wymagana jest codzienna obecność (minimum 2 godz. w dni robocze) na placu budowy, co najmniej jednego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. W uzasadnionych przypadkach (np. prowadzenie robót budowlanych o wysokiej złożoności, itd.) Zamawiający może żądać na piśmie obecności Inspektora wskazanej branży w dłuższym wymiarze czasu lub obecności więcej niż jednego Inspektora. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta. 4. Zgodnie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający oświadcza, iż w zakresie wykonywania umowy, nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105691.06
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DEVELOPMENT DESIGN Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mikołaja Kopernika 25/2
Kod pocztowy:
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84650.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143910.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.