To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-11
Ogłoszenie nr 500162320-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.
Gmina Czarna: Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem i konfiguracją instalacji nagłaśniającej, multimedialnej oraz technologii sceny dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w Krzemienicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, działania 4.6 Kultura ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535851-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500066600-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czarna, Krajowy numer identyfikacyjny 69058177800000,
ul. Czarna 260
,
37125
Czarna, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 2262324, 017 2262606, e-mail
inwestycje@gminaczarna.pl, faks
017 2262324 w. 232.
Adres strony internetowej (url): www.gminaczarna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem i konfiguracją instalacji nagłaśniającej, multimedialnej oraz technologii sceny dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w Krzemienicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.271.2.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż wraz z uruchomieniem i konfiguracją instalacji nagłaśniających, multimedialnych oraz technologii sceny dla budynku Ośrodka Kultury w Krzemienicy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z uruchomieniem i konfiguracją instalacji nagłaśniających, multimedialnych oraz technologii sceny, których wymagane parametry techniczne określono w Załączniku Nr 5 do niniejszej specyfikacji, a także: świadczenia gwarancyjne w okresie, na jaki udzielona jest gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia, oraz szkolenie personelu Zamawiającego w obsłudze dostarczonych systemów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna sprzętu/urządzeń - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca przyjmuje do wiadomości ustalenia i wymagania zawarte w specyfikacji technicznej sprzętu, urządzeń z zakresu systemu nagłośnienia, systemu multimedialnego i oświetlenia, o których mowa w ust. 4 powyżej, dotyczące sieci, zasilania i montażu poszczególnych elementów systemów i nie wnosi do nich uwag. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostawy w odpowiednim opakowaniu oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie dostarczanego urządzenia przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami, itp. Montaż i uruchomienie powinno być realizowane z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń (w tym rusztowań, podnośników etc.) Wykonawcy. 6. Najpóźniej z datą podpisania umowy w celu weryfikacji i koordynacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram prac związanych z montażem i uruchomieniem systemów. Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji harmonogramu w porozumieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ingerowania w przyjęty harmonogram realizacji zadania w porozumieniu z Wykonawcą - zmiany mogą wynikać z przebiegu realizacji przebudowy, dobudowy, rozbudowy pomieszczeń ośrodka kultury. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga aneksowania umowy. 7. W czasie wykonywania prac Wykonawca zorganizuje plac montażu własnym staraniem i na własny koszt oraz podejmie wszelkie środki niezbędne dla ochrony wykonywanych prac. Wykonawca będzie utrzymywał bieżący porządek na placu montażu. Wykonawca zobowiązuje się tak prowadzić prace, aby nie uszkodzić wnętrza i wyposażenia pomieszczeń. Zamawiający wskaże punkty poboru energii elektrycznej. Koszty zużycia energii elektrycznej ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca będzie stosował się do wszystkich przepisów prawnych obowiązujących w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego i będzie odpowiedzialny za wszystkie szkody powstałe w wyniku pożaru, który mógłby powstać w okresie realizacji robót lub został spowodowany przez któregokolwiek z jego pracowników. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów modernizowanego obiektu, istniejącej infrastruktury lub wyposażenia, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 10. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia i uzyskania wszelkich niezbędnych informacji. Zamawiający nie zwraca kosztów, które ponosi Wykonawca w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej. 11. Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały oraz sprzęt i urządzenia muszą być nowe i posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, a także posiadać dokumenty dopuszczające możliwość ich stosowania na terenie Polski. 12. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy PZP - w przypadkach wątpliwych - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 13. Wykonawca udziela minimum 2 lata (24 miesiące) gwarancji na zamontowane wyposażenie licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji na zamontowane wyposażenie. 14. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza materiały i/lub produkty równoważne opisanym - pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 15. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32342400-6
Dodatkowe kody CPV: 32342410-9, 45311000-0, 45311100-1, 42961000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
851622.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Produkcyjno-Usługowa FAZA Grzegorz Synoś
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1041684.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 5% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.