eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › w celu zawarcia umowy ramowej na świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi pacjentów poddawanych rehabilitacji kardiologicznej w ramach badania klinicznego RESTORE współprowadzonego przez Akademię Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-11

Ogłoszenie nr 500162148-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach: w celu zawarcia umowy ramowej na świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi pacjentów poddawanych rehabilitacji kardiologicznej w ramach badania klinicznego RESTORE współprowadzonego przez Akademię Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508651-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 32788200000, ul. ul. Mikołowska , 40065 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 075 100, e-mail aifz@awf.katowice.pl, faks 322 516 868.
Adres strony internetowej (url): www.awf.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

w celu zawarcia umowy ramowej na świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi pacjentów poddawanych rehabilitacji kardiologicznej w ramach badania klinicznego RESTORE współprowadzonego przez Akademię Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 01/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający współrealizuje projekt badawczo-rozwojowy dofinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju o nazwie RESTORE w ramach programu: "Profilaktyka i leczenie chorób cywilizacyjnych" STRATEGMED. Podstawowym celem projektu jest stworzenie i ocena optymalnego modelu rehabilitacji pacjentów po przebytych incydentach sercowo-naczyniowych z wykorzystaniem systemu telerehabilitacji kardiologicznej, w połączeniu z optymalnym leczeniem choroby wieńcowej. 2. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w zakresie a) zlecenia kompleksowej obsługi pacjentów poddawanych rehabilitacji kardiologicznej u Wykonawcy, prowadzonej zgodnie z ogólnie przyjętymi standardami, obejmującej: wykonanie próby wysiłkowej, minimum jednego badania EKG, wypełnienie dostarczonych ankiet (obejmujących stopnia nasilenia bólu wieńcowego wg CCS, niewydolności serca wg NYHA oraz jakości życia), szkolenie pacjentów z zakresu telerehabilitacji oraz obsługi sprzętu rehabilitacyjnego, randomizacja pacjentów w ramach badania klinicznego Restore, prowadzenie dokumentacji administracyjnej oraz medycznej pacjentów włączonych do badania (w zakresie Części I-VI poniżej), przyjęcia i zmagazynowania sprzętu do telerehabilitacji (tablet, aparat do EKG, elektrody, ciśnieniomierz) oraz b) zlecenia dziennej rehabilitacji kardiologicznej wraz z wyżej opisaną kompleksową obsługą pacjentów (w zakresie Części VII poniżej). 3. Zamówienie dzieli się na 7 (siedem) części: - Część I: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji stacjonarnej; Szacowana liczba pacjentów: 400 - 700 - Część II: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej; obszar Bielsko-Biała; Szacowana liczba pacjentów: 100 - 200. - Część III: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej; obszar Dąbrowa Górnicza; Szacowana liczba pacjentów: 100 - 200. - Część IV obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej; obszar Kędzierzyn Koźle; Szacowana liczba pacjentów: 100 - 150. - Część V: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej; obszar Tychy; Szacowana liczba pacjentów: 200 - 300. - Część VI: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej; obszar Ustroń; Szacowana liczba pacjentów: 100 - 200. - Część VII: rehabilitacja dzienna pacjentów wraz z obsługą; obszar Chrzanów; Szacowana liczba pacjentów: 50 - 150 4. W ramach Części I-VI zamówienia, Zamawiający nie zamawia usług rehabilitacji. W związku z powyższym, Wykonawca rozliczy koszt przeprowadzonej rehabilitacji kardiologicznej w ramach umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie rehabilitacji leczniczej zawartej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1938 ze zm.). W razie niemożności rozliczenia rehabilitacji w ramach umowy o której mowa w zdaniu poprzednim, w szczególności w przypadku braku zawarcia umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia lub przekroczenia limitu świadczeń wynikających z tejże umowy, Wykonawca pokryje koszt rehabilitacji pacjentów we własnym zakresie. 5. W ramach Części VII zamówienia, Zamawiający zamawia dzienną rehabilitację kardiologiczną wraz z kompleksową obsługą o której mowa w pkt 1. Koszt rehabilitacji rozliczony zostanie pomiędzy stronami. 6. Ośrodki obsługujące pacjentów poddawanych rehabilitacji stacjonarnej (w zakresie części I zamówienia) powinny być zlokalizowane wyłącznie na terenie województwa śląskiego (400-700 pacjentów). 7. W zakresie części II-VI zamówienia, każdy z ośrodków obsługujący pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej powinien być zlokalizowany maksymalnie do 25 km w linii prostej od oddziału szpitalnego, w którym była wykonana rewaskularyzacja. Oddziały szpitalne Polsko-Amerykańskich Klinik Serca (American Heart of Poland S.A.), biorące udział w Programie RESOTRE, które będą włączać pacjentów (wraz z szacowaną liczbą pacjentów) kierowanych do rehabilitacji w ramach projektu RESTORE mieszczą się w następujących lokalizacjach: - II Oddział Kardiologiczny PAKS, Bielsko-Biała 43-316, ul. Armii Krajowej 100 (100 - 200 pacjentów); - III Oddział Kardiologiczny PAKS, Dabrowa Górnicza 41-300, ul. Szpitalna 13 (100 - 200 pacjentów); - IV Oddział Kardiologiczny PAKS, Kędzierzyn Koźle 47-200, ul. Roosevelta 2 (100 - 150 pacjentów); - X Oddział Kardiologiczny PAKS, Tychy 43-100, ul. Edukacji 102 (200 - 300 pacjentów); - I Oddział Kardiologiczny PAKS, Ustroń 43-450, ul. Sanatoryjna 1 (100 - 200 pacjentów). 8. W zakresie części VII zamówienia, ośrodki które będą wykonać pełną rehabilitację dzienną pacjentów wraz z kompleksową obsługą opisaną powyżej powinny być zlokalizowane maksymalnie do 25 km w linii prostej od oddziału szpitalnego Polsko-Amerykańskich Klinik Serca (American Heart of Poland S.A.) - Małopolskie Centrum Sercowo Naczyniowe zlokalizowane w Chrzanowie 32-500 przy ul. Topolowej 16 (50 - 100 pacjentów). 9. Zamawiający dostarczy do siedziby Wykonawcy: 2 rowery stacjonarne (cykloergometry), 2 tablety, 2 aparaty do teleEKG wraz z zestawem elektrod w ilości wystarczającej do przeprowadzenia przewidywanej ilości sesji treningowych oraz 2 ciśnieniomierze na cały czas trwania procesu rehabilitacji. Zamawiający dostarczy wykonawcy materiały szkoleniowe dla pacjentów. 10. Szacowany okres rehabilitacji (dziennej i stacjonarnej) dla każdego pacjenta wynosi 3 miesiące. 11. Wykonawca winien spełniać wszelkie standardy wynikające z przepisów dotyczących prowadzenia rehabilitacji kardiologicznej zgodnie z wymaganiami Narodowego Funduszu Zdrowia. 12. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: a) przyjęcie pacjenta do rehabilitacji kardiologicznej dziennej lub stacjonarnej wskazanych (włączanych do badania klinicznego) przez oddziały szpitalne; b) wykonanie testu wysiłkowego celem kwalifikacji pacjenta do odpowiedniego modelu rehabilitacji kardiologicznej; c) w uzasadnionej sytuacji klinicznej wykonanie kontrolnego badania UKG; d) szkolenie pacjentów z zakresu właściwej obsługi urządzeń do telerehabilitacji wraz z przekazaniem pacjentom materiałów szkoleniowych dostarczonych przez Zamawiającego (Zamawiający dostarczy Wykonawcy urządzenia wg załącznika do zamówienia); e) przeprowadzenie minimum 5 sesji treningowych, o czasie trwania minimum 30 minut każda z wykorzystaniem systemu do telerehabilitacji; f) wypełnienie ankiet nasilenia bólu wieńcowego (CCS), nasilenia objawów niewydolności serca (NYHA) oraz jakość życia; g) prowadzenie dokumentacji pacjenta oraz zbieranie i wprowadzanie danych do elektronicznego formularza pacjenta - eCRF (dostęp do eCRF na komputerach Wykonawcy zapewni Zamawiający) zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego; h) raportowanie do Głównego Badacza zdarzeń niepożądanych w trakcie rehabilitacji; i) Randomizacja pacjentów w elektronicznym systemie do losowania do grupy badanej lub kontrolnej (dostęp do systemu na komputerach Wykonawcy zapewniony będzie przez Zamawiającego); j) Współpraca i bieżące raportowanie przebiegu rehabilitacji osobom i jednostkom wskazanym przez Zamawiającego; l) Zapewnienie warunków na prowadzenie wizyt monitorujących realizację zamawianej usługi; ł) przyjęcie przez Wykonawcę sprzętu od Zamawiającego, magazynowanie, wydawanie sprzętu pacjentom (tablet, EKG, ciśnieniomierz, elektrody, materiały szkoleniowe = druki); k) Zebranie podpisów pacjenta pod umową wypożyczenia sprzętu do telerehabilitacji oraz innymi dokumentami formalno-administracyjnymi związanymi z prowadzonym badaniem; l) W zakresie części VII zamówienia realizacja rehabilitacji dziennej obejmującej co najmniej procedury opisane w załączniku "Program rehabilitacji kardiologicznej dziennej."

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9


Dodatkowe kody CPV: 73000000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: - Część I: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji stacjonarnej; Szacowana liczba pacjentów: 400 - 700;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Uzdrowisko Ustroń S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sanatoryjna 1
Kod pocztowy: 43-450
Miejscowość: Ustroń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 350000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

zgodnie z SIWZ


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: - Część II: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej; obszar Bielsko-Biała; Szacowana liczba pacjentów: 100 - 200;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Medyczne CORVITA Sp. J. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sobieskiego 89/50
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

zgodnie z SIWZ


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: - Część III: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej; obszar Dąbrowa Górnicza; Szacowana liczba pacjentów: 100 - 200;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ceglana 67C
Kod pocztowy: 40-514
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

zgodnie z SIWZ


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: - Część IV: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej; obszar Kędzierzyn Koźle; Szacowana liczba pacjentów: 100 - 150;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: - Część V: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej; obszar Tychy; Szacowana liczba pacjentów: 200 - 300;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ceglana 67C
Kod pocztowy: 40-514
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

zgodnie z SIWZ


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: - Część VI: obsługa pacjentów poddawanych rehabilitacji dziennej; obszar Ustroń; Szacowana liczba pacjentów: 100 - 200;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Uzdrowisko Ustroń S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sanatoryjna 1
Kod pocztowy: 43-450
Miejscowość: Ustroń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

zgodnie z SIWZ


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: - Część VII: rehabilitacja dzienna pacjentów wraz z obsługą; obszar Chrzanów; Szacowana liczba pacjentów: 50 - 150.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.