eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresieczęść nr 1wymiana posadzki w budynku nr 97 /garaż/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie, część nr 2Wymiana posadzki w budynku nr 109 /magazyn/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie, część nr 3wymiana okładzin schodów wejściowych na okładziny granitowe w budynku nr 111 /biurowo - sztabowe/ w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie, część nr 4Remont posadzek na 2 i 3 piętrze w budynku nr 111 / biurowo - sztabowym w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-11

Ogłoszenie nr 500161670-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: część nr 1: wymiana posadzki w budynku nr 97 /garaż/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie, część nr 2: Wymiana posadzki w budynku nr 109 /magazyn/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie, część nr 3: wymiana okładzin schodów wejściowych na okładziny granitowe w budynku nr 111 /biurowo - sztabowe/ w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie, część nr 4: Remont posadzek na 2 i 3 piętrze w budynku nr 111 / biurowo - sztabowym w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558011-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 181 536, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl, faks 261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: część nr 1: wymiana posadzki w budynku nr 97 /garaż/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie, część nr 2: Wymiana posadzki w budynku nr 109 /magazyn/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie, część nr 3: wymiana okładzin schodów wejściowych na okładziny granitowe w budynku nr 111 /biurowo - sztabowe/ w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie, część nr 4: Remont posadzek na 2 i 3 piętrze w budynku nr 111 / biurowo - sztabowym w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/26/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: część nr 1: wymiana posadzki w budynku nr 97 /garaż/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie, część nr 2: Wymiana posadzki w budynku nr 109 /magazyn/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie, część nr 3: wymiana okładzin schodów wejściowych na okładziny granitowe w budynku nr 111 /biurowo - sztabowe/ w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie, część nr 4: Remont posadzek na 2 i 3 piętrze w budynku nr 111 / biurowo - sztabowym w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie.Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - KOD CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne - Roboty remontowe i renowacyjne1.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:CZĘŚĆ NR 1: wymiana posadzki w budynku nr 97 /garaż/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie,Zakres prac?Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej;?Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 1 cm na podłogach;?Śrutowanie powierzchni z wyrównaniem;?Wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzające?Wykonanie posadzki na bazie żywicy epoksydowej;?Wykonanie cokolików systemowych żywicznych gr. 10 mm i wys. 10 cm z wyobleniem;SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają:1)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1a do SIWZ;2)Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ.CZĘŚĆ NR 2: Wymiana posadzki w budynku nr 109 /magazyn/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie Zakres prac?Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 1 cm na podłogach;?Śrutowanie powierzchni z wyrównaniem podłoża;?Wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzające;?Wykonanie posadzki na bazie żywicy epoksydowej;?Uzupełnienie szczelin dylatacyjnych masą poliuretanową SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają:1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2a do SIWZ;2)Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ.CZĘŚĆ NR 3: wymiana okładzin schodów wejściowych na okładziny granitowe w budynku nr 111 /biurowo - sztabowe/ w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie. Zakres prac? Rozebranie balustrad;?Rozebranie murków z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej;?Demontaż okładziny kamiennej- części podestu;?Skucie betonu w miejscach powierzchniowych napraw;? Ręczna reprofilacja ubytków w konstrukcjach betonowych;?Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej?Pozioma izolacja przeciwwilgociowa;?Montaż stopni prostych wraz z podstopnicą;?Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III;?Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mozaikowego;?Balustrady schodowe ze stali nierdzewnej;Impregnacja elementów granitowych. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają:1)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 3a do SIWZ;2)Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 3b do SIWZ.CZĘŚĆ NR 4: Remont posadzek na 2 i 3 piętrze w budynku nr 111 / biurowo - sztabowym w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie.Zakres prac? Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju;? Zerwanie cokolika z płytek;?Frezowanie powierzchni betonowych;?Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowe;?Gruntowanie podłoży;?Posadzki pełne z płyt granitowych grubości do 3 cm;?Cokoliki granitowe wysokości do 20 cm;?Wyprawa elew. cienkowarstwowa z tynku mozaikowego;?Impregnacja okładzin granitowych. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają:1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 4a do SIWZ;2)Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 4b do SIWZ.2.UWAGA:Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego.3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1)Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj.:w zakresie CZĘŚCI NR 1:a)roboty rozbiórkowe b)roboty ogólnobudowlane,;c)roboty murarskie;d)roboty posadzkarskie;w zakresie CZĘŚCI NR 2:a)roboty rozbiórkowe b)roboty ogólnobudowlane,;c)roboty murarskie;d)roboty posadzkarskie;w zakresie CZĘŚCI NR 3:a)roboty rozbiórkowe b)roboty ogólnobudowlane,;c)roboty murarskie;d)roboty posadzkarskie.e)wykonanie okładzin z kamieni naturalnychw zakresie CZĘŚCI NR 4:a)roboty rozbiórkowe b)roboty ogólnobudowlane,;c)roboty murarskie;d)roboty posadzkarskie.e)wykonanie okładzin z kamieni naturalnych UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.2)Wykonawca wykonujący roboty budowane własnymi siłami lub z udziałem podwykonawcy zobowiązuje się przed podpisaniem umowy lub w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia poświadczający zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w pkt 1) czynności.3)WYKAZ OSÓB - powinien zawierać: imiona i nazwiska, stanowiska, rodzaj umowy o pracę oraz okres, na jaki umowa o pracę została zawarta. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a.żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b.żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c.przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.b)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:a.oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b.poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie zprzepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.: w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;c.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d.Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodną z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nienałożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. d)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: wymiana posadzki w budynku nr 97 /garaż/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22759.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: I.W.Z.B. ELAST Zakład Izolacyjny Bogusław Chmura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wólka Olbięcka 14
Kod pocztowy: 23-230
Miejscowość: Trzydnik Duży
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29954.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29954.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47593.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wymiana posadzki w budynku nr 109 /magazyn/ w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87917.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: I.W.Z.B ELAST Zakład Izolacyjny Bogusław Chmura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wólka Olbięcka
Kod pocztowy: 23-230
Miejscowość: Trzydnik Duży
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108971.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108971.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129761.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: wymiana okładzin schodów wejściowych na okładziny granitowe w budynku nr 111 /biurowo - sztabowe/ w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121737.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAN-WOS Eugeniusz Woś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kazimierzówka 159 A
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119999.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont posadzek na 2 i 3 piętrze w budynku nr 111 / biurowo - sztabowym w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w Lublinie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162406.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAN-WOS Eugeniusz Woś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kazimierzówka 159A
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222630.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.