eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowodwór › "Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2018r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-11

Ogłoszenie nr 500161303-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

Gmina Nowodwór: "Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2018r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577132-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowodwór, Krajowy numer identyfikacyjny 43102010900000, ul. Nowodwór , 08503 Nowodwór, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 866 10 18, e-mail sekretariat@nowodwor.eurzad.eu, faks 81 866 10 19.
Adres strony internetowej (url): www.ugnowodwor.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2018r."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP 271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 800.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2018r." 1. Uruchomienie transz kredytu nastąpi w jednej transzy; transza - w wysokości : 800.000,00 - PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych) w maksymalnym terminie do dnia 10.07.2018 r. 2. Spłata kredytu nastąpi w 41 ratach od 11.08.2018r. do 11.12.2021r. zgodnie z poniższym harmonogramem: Rok Kwota Rata ODSETKI SALDO 2018 200.000,00 5rat x 40000 2019 200.000,00 11rat x 16667 1 rata x 16663 2020 200.000,00 11rat x 16667 1 rata x 16663 2021 200.000,00 11rat x 16667 1 rata x 16663 Razem 800.000,00 3. Należne odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia. Naliczania odsetek dokonuje się w ostatnim dniu każdego miesiąca. Odsetki spłacane są w okresach miesięcznych. Spłaty odsetek będą dokonywane w terminie 7 dni od daty otrzymania noty obciążeniowej o wysokości naliczonych odsetek, za wyjątkiem obciążenia za IV kwartał, które powinno nastąpić do dnia 30 grudnia każdego roku . 4. Za spłatę odsetek i rat kredytowych przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek Banku. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznawany za wolny od pracy, spłata następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 5. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 6. Koszty obsługi kredytu obejmują tylko oprocentowanie bez pobierania prowizji przygotowawczej i prowizji za obsługę kredytu. 7. W celu złożenia oferty należy przyjąć WIBOR - 1M na dzień 22-06-2018r. powiększony o stałą marże banku. 8. Oprocentowanie kredytu ustalane jest na podstawie stawki WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych, notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty rat odsetkowych , powiększonej o marżę Banku . 9. Określone w chwili zawierania umowy oprocentowanie może ulegać w okresie umownym zmianom tylko w przypadku zmiany stawki WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych (stopa bazowa). Marża w okresie umowy jest stała. 10. Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji lub opłat za niewykorzystaną część kredytu oraz od spłaty kredytu w całości lub części przed terminem spłaty wynikającym z umowy kredytowej, odsetki naliczane będą tylko za okres do terminu spłaty. 11. Przyjmuje się kalendarz odsetkowy 365/ rok 12. Zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu będzie weksel In blanco. 13. Zamawiający będzie miał prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu i bez uprzedniego powiadomienia kredytodawcy. 14. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty dotyczące kredytu (w tym m.in. opinie bankowe, aneksy), o które będzie występował Zamawiający były wydawane bezpłatnie . 15. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Społdzielczy w Rykach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 23
Kod pocztowy: 08-500
Miejscowość: Ryki
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28396.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28396.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43724.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.