To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-11
Ogłoszenie nr 500161298-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim: BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1503 W MIEJSCOWOŚCI ŻELECHÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569622-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 1497631600000,
ul. ul. Traugutta
41,
05825
Grodzisk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 240 570, e-mail
sekretariat@pzdgm.pl, faks
227 240 570.
Adres strony internetowej (url): www.pzdgm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1503 W MIEJSCOWOŚCI ŻELECHÓW
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT.43.15.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1503 W MIEJSCOWOŚCI ŻELECHÓW znak: DT.43.15.2018, 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Roboty obejmują wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1503 Grodzisk Maz.- Siestrzeń - Ojrzanów w m. Żelechów, Gmina Żabia Wola na odcinku od cmentarza do drogi gminnej ul. Topolowa/Krakowiańska (od km 2+659 do 3+039,59) po stronie prawej. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 6 cm na podsypce z mieszanki związanej cementem C 1,5MPa, gr. 5 cm i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem RM=1,5 MPa gr. 10 cm, zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej szarej behaton gr. 8 cm na podsypce z mieszanki związanej cementem C 1,5MPa, gr. 5 cm i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem RM=1,5 MPa gr. 15 cm z pogłębieniem i wyprofilowaniem rowów przydrożnych, przepustów pod zjazdami z rur PEHD o średnicy 40 cm z prefabrykowanymi ściankami czołowymi, humusowaniem i obsianiem trawą, wykonaniem robót rozbiórkowych i ziemnych, 3. Roboty przygotowawcze o Roboty pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Punkty wierzchołkowe, punkty główne, pośrednie trasy muszą mieć oznaczenia określające jednoznacznie w sposób trwały charakterystykę i położenie tych punktów. o Roboty ziemne obejmują wykonanie koryta pod zjazdy, chodniki, przepusty i ławy, odmulenie, pogłębienie i wyprofilowanie rowów, wykonanie nasypów z zagęszczeniem, o Roboty rozbiórkowe obejmują rozbiórkę krawężnika w rejonie ul. Topolowej, o Chodnik zakres robót obejmuje wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej behaton gr. 6 cm podsypce z mieszanki związanej cementem RM=1,5 MPa gr. 5 cm i na podbudowie z mieszanki związanej cementem RM=1,5 MPa, gr. 10 cm w obrzeżu betonowym 8x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15. 4. Zjazdy indywidualne zakres robot obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej behaton gr. 8 cm na podsypce z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C 1,5 MPa, gr. 5 cm i na podbudowie z kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5 gr. 15 cm i podbudowie z mieszanki stabilizowanej cementem RM=1,5 Mpa, gr. 15cm. Obramowanie zjazdów z opornika betonowego 12x25 na podsypce z mieszanki związanej cementem C 1,5 Mpa, gr. 3 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z przepustami z rur PEHD SN8 o średnicy 40 cm na ławie z pospółki gr. 10 cm i z betonowymi prefabrykowanymi prostymi ściankami czołowymi. 5. Rowy zakres robót zakres robót obejmuje odmulenie, pogłębienie rowów został uwzględniony w robotach ziemnych, 6. Roboty wykończeniowe zakres robót obejmuje plantowanie skarp i poboczy z humusowaniem gr. 2cm i obsianiem trawą, regulacja wysokościowa i zaworów wodociągowych 2szt. oraz ułożenie rur osłonowych. 7. Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt winien przewidzieć oznakowanie dzienne i nocne (w przypadku dopuszczania do ruchu w nocy). Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu. 8. Warunki realizacji zamówienia. Roboty wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową - projekt budowlany i wykonawczy wraz z wytycznymi zawartymi w opiniach i uzgodnienia do projektu oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji zgoda wodno-prawna. b) niniejszą STWiOR c) obowiązującymi normami i przepisami, ST W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 3. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108, z późn. zm.). b. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. c. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. d. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. e. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . f. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233253-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
224553.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Henryk Kłosowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
296201.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Zapewnienie obsady asystentów lekarzy w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym
- Modernizacja dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Żeromskiego 25B w Grodzisku Mazowieckim
- "Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Zondka 6 w Grodzisku Mazowieckim"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania działek sołeckich w miejscowościach: Wólka Grodziska, Wężyk, Władków, Żuków, Odrano-Wola, Chrzanów Duży, Kałęczyn (...)
- "Podniesienie atrakcyjności turystycznej na obszarze LSR poprzez zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w gminie Grodzisk Mazowiecki w miejscowości Kłudzienko"
- Aranżacja wielobranżowa lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sportowej 29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe - etap II w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.