To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-11
Ogłoszenie nr 500160965-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.
Gmina Olszewo-Borki: Budowa kortów tenisowych wraz z zagospodarowaniem terenu w Olszewie-Borkach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
ftp://olszewo@ftp.superhost.pl/www/olszewo-borki.pl/downloads/wlasne/analiza%20rynku/2018/10072018/SIWZ.zip
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555366-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olszewo-Borki, Krajowy numer identyfikacyjny 54830100000,
ul. ul. Władysława Broniewskiego
13,
07-415
Olszewo-Borki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
029 761-31-07, e-mail
sekretariat@olszewo-borki.pl, faks
29 6432074.
Adres strony internetowej (url): www.olszewo-borki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kortów tenisowych wraz z zagospodarowaniem terenu w Olszewie-Borkach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PR.271.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową kortów tenisowych wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 475/11 znajdującej się u zbiegu ul. K.Szymanowskiego, ul. F.Chopina i ul. J.Kossaka w Olszewie-Borkach, w szczególności: ? budowę dwóch kortów tenisowych o nawierzchni betonowej z odwodnieniem przez odprowadzenie wód opadowych spadkami na teren zielony; ? wyposażenie boisk: słupki wraz z siatką do tenisa, stojaki, trybuny ; ? kolorystyka nawierzchni kortów i linii do uzgodnienia z Zamawiającym, ? budowę piłkochwytów, ? budowę oświetlenia solarnego, ? budowę parkingów na min. 18 szt. samochodów, ? zakup i montaż stojaków rowerowych na min. 20 miejsc parkingowych - rodzaj stojaków i miejsce usytuowania do uzgodnienia z Zamawiającym, pod stojakami rowerowymi uwzględnić wykonanie kostki brukowej, ? zagospodarowanie terenu: wyrównanie terenu, nasadzenia w ilości min. 30 szt. drzew i krzewów, obsianie trawą, kosze na śmieci min. 4 szt., rodzaj i szczegóły do uzgodnienia z Zamawiającym. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia winien uwzględnić w szczególności: 1) Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, załączonych do SIWZ. 2) Kosztorysy mają charakter pomocniczy przy szacowaniu wykonania przedmiotu zamówienia. a PR.271.2.2018, SIWZ pn. "Budowa kortów tenisowych wraz z zagospodarowaniem terenu w Olszewie-Borkach" 3 3) Wywóz ziemi z urobku, gruzu i innych materiałów pochodzących z terenu budowy na obszar całej gminy Olszewo-Borki, zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 4) Przestrzegania odpowiednich Polskich Norm lub aprobaty techniczne przy wykonywaniu robót budowlanych. 5) Stosowania wyrobów budowlanych posiadających wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 6) Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. 7) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów równoważnych niż wskazane w projekcie pod warunkiem, że spełniać będą takie same lub posiadać wyższe parametry jakościowe. Udowodnienie tego warunku spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów, w tym przy udziale ekspertów. 8) Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 9) W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania, w szczególności robót zanikowych wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji. 10) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum - 60 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45212221-1, 45316100-6, 37450000-7, 37452720-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121473.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa Magdalena Łach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
359128.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe - etap II w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- (2)Budżet Obywatelski - Budowa boiska przy ul. Leszka Białego
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wyszynach
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
więcej: Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.