eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Modernizacja obiektów jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości na terenie województwłódzkiego, kujawsko - pomorskiego, pomorskiego i zachodniopomorskiego jako podwykonawca generalnego wykonawcy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-10

Ogłoszenie nr 500160378-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA: Modernizacja obiektów jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości na terenie województw: łódzkiego, kujawsko - pomorskiego, pomorskiego i zachodniopomorskiego jako podwykonawca generalnego wykonawcy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559431-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559431-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, Krajowy numer identyfikacyjny 22115068800000, ul. ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 728 70 00, e-mail e.saganowska@igbbaltica.pl, faks 58 728 70 01.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektów jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości na terenie województw: łódzkiego, kujawsko - pomorskiego, pomorskiego i zachodniopomorskiego jako podwykonawca generalnego wykonawcy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/GB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia stanowi kompleksową realizacje zadań zamawianych sukcesywnie , w wyniku pozyskania i zawarcia umów z Inwestorem i obejmuje wszystkie roboty projektowe i budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu , łącznie z przyłączami, infrastrukturą techniczną i instalacjami wewnętrznymi , a w szczególności: a)Prace projektowe w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych i innych, b)przygotowanie terenu budowy, wycinka drzew i krzewów, przyłączenie mediów na czas budowy, wykonanie rozbiórek istniejących obiektów i robót ziemnych, c)roboty budowlane, d) roboty konserwatorskie, e) roboty instalacyjne w zakresie: - instalacji wodociągowej, - instalacji ppoż., - instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, - instalacji kanalizacji wody deszczowej wewnętrznej, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji ciepła technologicznego, - instalacji wody lodowej, - instalacji belek chłodzących, - instalacji wentylacji i klimatyzacji, - instalacji wentylacji napowietrzania, - węzła kompaktowego, trzyfunkcyjnego co/ct/cwu - instalacji elektrycznych gniazdkowych, - instalacji elektrycznych oświetleniowych, - wewnętrznych linii zasilających, - rozdzielnic , - systemu monitoringu opraw awaryjnych, - zasilania awaryjnego, - instalacji odgromowej, - sieci strukturalnej, - telefonii bezprzewodowej DECT IP, - telewizji przemysłowej CCTV, - systemu sygnalizacji pożaru SAP, - dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO, - systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN i kontrola dostępu, - systemu przyzywowego, - systemu rejestracji audio, - systemu sterowania klap pożarowych i napowietrzających; f) przyłącza i sieci przyobiektowe: - przyłącze wodociągowe, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - przyłącze kanalizacji deszczowej, - przyłącze centralnego ogrzewania, - drenaż, - przyłącze energetyczne, - przyłącze telekomunikacyjne. g) roboty w zakresie zagospodarowania terenu: budowa parkingu, budowa infrastruktury w zakresie wjazdu na teren jednostki, roboty drogowe, mała architektura, oświetlenie i odwodnienie terenu, sadzenie drzew, krzewów i zakładanie trawników, h)wyposażenie budynków w sprzęt kwaterunkowy, meble biurowe i inne ruchome elementy wyposażenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej (etap I), jako szczególnej czynności prawnej organizującej proces kontraktowania w przyszłości, na zasadach określonych w art.101 Ustawy Pzp. Na tym etapie dokonuje się indywidualizacja podmiotów, z którymi zamawiający zawiera umowy ramowe wraz z ustaleniem formy i granic współdziałania stron , w szczególności cen. Zamawiający zawrze umowę ramową z trzema Wykonawcami, chyba że oferty nie podlegające odrzuceniu złożyło mniej wykonawców. Celem niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych - wykonawczych (etap II), jakie mogą zostać udzielone w okresie od dnia zawarcia niniejszej umowy przez okres 3 lat.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21000000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 1. BUDOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 11-130 Orneta, ul. Żelazna 5
Kod pocztowy: 11-130
Miejscowość: 11-130 Orneta
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: 2. MAXTO Sp. z o.o. S.K.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 32-085 Modlniczka, ul. Willowa 87
Kod pocztowy: 32-085
Miejscowość: 32-085 Modlniczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21000000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21000000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21000000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Oferty oceniane były w oparciu o zasady i kryteria zawarte w SIWZ: cena brutto - 90%, okres gwarancji - 10%. Najwięcej punktów w kryterium cena otrzymały oferty z najkorzystniejszym bilansem czynników cenotwórczych, służących do sporządzania kosztorysów dla zamówień realizacyjnych udzielonych w ramach umowy ramowej Zamawiający w miarę pozyskiwania zamówień będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy realizację przedmiotu umowy. Z tytułu nie udzielenia przez Zamawiającego wykonawcy zamówień realizacyjnych, o których mowa powyżej, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.