Ogłoszenie nr 500160258-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.
Zielona Góra: Budowa parkingu w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby Młodzieżowego Centrum Kultury i Edukacji DOM HARCERZA". OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 65423300000,
ul. ul. Podgórna
22,
65424
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0684564100,4564406 do 08, e-mail
zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks
068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (url): www.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby Młodzieżowego Centrum Kultury i Edukacji DOM HARCERZA".
Numer referencyjny
DO-ZP.271.72.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową i Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) zawartą w załączniku nr I.3 do zaproszenia.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.2 do zaproszenia.
2.4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót i materiałów objętych umową na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót i rękojmi na okres zgodny z gwarancją.
2.5. Zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 oraz ust. 9 pkt 1 ustawy "pzp" przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
2.6. Wykonawca winien przygotować harmonogram rzeczowo finansowy realizacji inwestycji.
2.7. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę prac projektowych, wytwórczych, transportowych, montażowych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. świadczenie usług gwarancyjnych, opłaty za utylizację odpadów oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji zadania) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty Wykonawcy.
2.8. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji - nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca - nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
2.9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego, na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
2.10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących roboty w zakresie budowy nawierzchni utwardzonych. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie wraz
z wykazem wszystkich osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, w zakresie budowy nawierzchni utwardzonych.
2.11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 11 pkt 7 projektu umowy.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111291-4,
45233120-6,
45316213-1,
45316110-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.06.2018 nr ogłoszenia 566946-N-2018 w przetargu nieograniczonym pn. Zadanie 1 - Budowa parkingu w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby Młodzieżowego Centrum Kultury i Edukacji DOM HARCERZA", Zadanie 2 - Rozbudowa infrastruktury drogowej w ramach zadania "Rozbudowa infrastruktury drogowej (ul. Stefana Wyszyńskiego - ul. Monte Cassino) (nr referencyjny DO-ZP.271.66.2018) na Zadanie 1 nie wpłynęła żadna oferta, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wszczęto postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki poprzez zaproszenie do negocjacji Wykonawcy - "BUDMIL" Przedsiębiorstwo Projektowo- Budowlane Ryszard Kifert. W postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki warunki zamówienia nie zostały istotnie zmienione w stosunku do zamówienia pierwotnego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
"Budmil" Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane Ryszard Kifert,
,
ul.Stary Kisielin-Dojazdowa 50,
66-002,
Zielona Góra, kraj/woj.
lubuskie
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.