To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-10
Ogłoszenie nr 500160047-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.
Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ ZŁAMAŃ KOŚCI, IMPLANTÓW DO REKONSTRUKCJI WIĘZADŁA KRZYŻOWEGO PRZEDNIEGO ORAZ CEMENTOWYCH IMPLANTÓW DO TRZONÓW KRĘGOWYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564151-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 121188694,
ul. os. Złotej Jesieni
1,
31-826
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126468502, e-mail
asorys@rydygierkrakow.pl, faks
126468930.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalrydygier.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szpital sp. z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ ZŁAMAŃ KOŚCI, IMPLANTÓW DO REKONSTRUKCJI WIĘZADŁA KRZYŻOWEGO PRZEDNIEGO ORAZ CEMENTOWYCH IMPLANTÓW DO TRZONÓW KRĘGOWYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):163/ZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie: 2. Pakiet 1 - Implantów do zespoleń złamań kości, Pakiet 2 - Implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego, Pakiet 3 - Cementowych implantów do trzonów kręgowych; zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A/1B/1C do niniejszej specyfikacji. 3. Termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. 4. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) W przypadku zaoferowania nowych produktów nie stosowanych do tej pory u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), najpóźniej w terminie do 30 dni od podpisania umowy, zakończonego wystawieniem imiennych certyfikatów, potwierdzających udział pracowników w szkleniu. Termin, liczba szkoleń i liczba pracowników Zamawiającego do przeszkolenia - do uzgodnienia z Zamawiającym). b) Wykonawca niezwłocznie (do 5 dni roboczych po przeprowadzeniu szkolenia), złoży na Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, z podpisami przeszkolonych użytkowników, stwierdzających ich faktyczną obecność na szkoleniu. c) Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć i zdeponować w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1) , na czas trwania umowy: Pakiet 1 (wyłączeniem pozycji 23, 24, 25, 26): o zestaw instrumentarium wraz z ich spisem lub zdjęciami narzędzi. Pakiet 2: o Dwa zestawy instrumentarium oraz implanty i druty nitinolowe. d) Dla Pakietu 1, poz. 23, 24, 25, 26 - zestaw instrumentarium dostępny na telefoniczne lub przesłane drogą fax zapotrzebowanie Zamawiającego. e) Dotyczy Pakietów 1 i 2 (wyłączeniem pozycji 23, 24, 25, 26 w Pakiecie 1): Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego uzupełniania i serwisowania instrumentarium dostarczonego Nabywcy w ramach przedmiotowej umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A, 1B, 1C do SIWZ. 4. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. VII. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostarczenia przedmiotu zamówienia sukcesywne, w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Bloku Operacyjnego. 2. Dotyczy Pakietów 1, 2 i 3 - (z wyłączeniem pozycji 23, 24, 25, 26 w Pakiecie 1): Dostarczenia przedmiotu zamówienia odbywać się będą na zasadzie "banku implantów", tzn. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z pracownikiem Bloku Operacyjnego i stworzyć na tę okoliczność protokół, w którym określony zostanie skład asortymentowy do depozytu w "banku implantów". Zużyty do zabiegów asortyment będzie uzupełniany w oparciu o zamówienia ilościowo-asortymentowe składane przez Zamawiającego po zużyciu danego asortymentu (na podstawie protokołu zużycia) tak, aby w "banku implantów" zawsze zdeponowany był asortyment w ilości określonej w protokole jak w zdaniu 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury tylko na zużyte przez Zamawiającego implanty. 3. Dotyczy Pakietów 1, 2 i 3 - (z wyłączeniem pozycji 23, 24, 25, 26 w Pakiecie 1): Na wniosek Zamawiającego "bank implantów" może ulec rozszerzeniu. 4. Dotyczy Pakietów 1, 2 i 3 - (z wyłączeniem pozycji 23, 24, 25, 26 w Pakiecie 1): Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy zdeponować towar w "banku implantów". 5. Dotyczy Pakietów 1, 2 i 3 - (z wyłączeniem pozycji 23, 24, 25, 26 w Pakiecie 1): Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 48 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia (telefonicznego) potwierdzonego pisemnie (e-mail lub faks). 6. Dotyczy Pakietów 1, 2 i 3 - (z wyłączeniem pozycji 23, 24, 25, 26 w Pakiecie 1): Możliwość dostarczeń awaryjnych do 24 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia, lub zamówienia złożonego za pomocą e-maila lub faksu. Zamówienia nie mogą być dzielone. 7. Dotyczy: Pakietu 1, poz. 23, 24, 25, 26: Dostarczenie przedmiotu zamówienia do 48 godzin od daty złożenia zamówienia (telefonicznego) lub zamówienia złożonego za pomocą e-maila lub faksu. 8. Dotyczy: Pakietu 1, poz. 23, 24, 25, 26: Możliwość dostarczeń awaryjnych do 24 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia, lub zamówienia złożonego za pomocą e-maila lub faksu. 9. Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, prawo zmiany ilościowej asortymentu w zależności od potrzeb.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PAKIET 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
280000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
300680.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PAKIET 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LINVATEC POLSKA Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
91098
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PAKIET 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75000
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80028
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu dla części 1,2,3-II postępowanie.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, odżywek, leków, opatrunków, implantów ortopedycznych
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.