eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Budowa boiska wielofunkcyjnego i zagospodarowanie terenu przyległego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kartuzach w ramach rewaloryzacji Parku im. Dr Kotowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-10

Ogłoszenie nr 500159920-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.

Gmina Kartuzy: Budowa boiska wielofunkcyjnego i zagospodarowanie terenu przyległego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kartuzach w ramach rewaloryzacji Parku im. Dr Kotowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: "Kompleksowa Rewitalizacja Centrum Kartuz" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571128-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kartuzy, Krajowy numer identyfikacyjny 52754600000, ul. ul. gen. Józefa Hallera 1, 83300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 694 52 00, e-mail zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks 586 945 135.
Adres strony internetowej (url): www.kartuzy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa boiska wielofunkcyjnego i zagospodarowanie terenu przyległego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kartuzach w ramach rewaloryzacji Parku im. Dr Kotowskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.25.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego, utwardzenie nawierzchni istniejącego parkingu, remont nawierzchni wokół budynku szkoły- utwardzenie placów rekreacyjnych oraz ciągów komunikacyjnych, montaż urządzeń rekreacyjnych, uporządkowanie terenów zielonych oraz rozbiórka i budowa fragmentu ogrodzenia. Inwestycja będzie realizowana w południowej części nieruchomości, na której znajduje się budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: "Kompleksowa Rewitalizacja Centrum Kartuz" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie wykonanego w całości obiektu. 3. Obszar wpisany został do rejestru zabytków pod nr 915 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.05.2018 r. 4. Dodatkowe postanowienia odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi gwarancji zaoferowanemu w ofercie złożonej przez Wykonawcę. 2) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Roboty ziemne, b) Roboty budowlane w zakresie podbudowy i nawierzchni boiska, c) Roboty budowlane w zakresie nawierzchni utwardzonych, d) Roboty budowlane w zakresie oświetlenia boiska. 3) Z uwagi zapewnienia bezpieczeństwa młodzieży szkolnej w trakcie roku szkolnego Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił bezpieczne przejścia młodzieży szkolnej do szkoły oraz na boisko szkolne. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: projekt budowlany, projekt budowlany zamienny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót traktować należy jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212200-8, 45111200-0, 45111300-1, 45232451-8, 45233222-1, 31518200-2, 45340000-2, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 548356.18
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELSIK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lniska 22
Kod pocztowy: 83-330
Miejscowość: Żukowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 492000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 492000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 704509.17
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.