eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wymiana stolarki drewnianej okiennej na stolarkę drewnianą skrzynkową w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynku przy ul. Przechód 1 w Bielsku- Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-10

Ogłoszenie nr 500159612-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej: Wymiana stolarki drewnianej okiennej na stolarkę drewnianą skrzynkową w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynku przy ul. Przechód 1 w Bielsku- Białej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557275-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500122163-N-2013


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, Krajowy numer identyfikacyjny 07001907700000, ul. ul. Lipnicka 26, 43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 499 06 02, e-mail jroclawska@zgm.eu, faks 33 499 06 02; 499 06 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgm.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki drewnianej okiennej na stolarkę drewnianą skrzynkową w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynku przy ul. Przechód 1 w Bielsku- Białej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGM/DZ/22/2018/ADM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę drewnianą skrzynkową, w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynku przy ul. Przechód 1 w Bielsku-Białej, w ilości: 1) 51,5 m2 - stolarka w lokalach mieszkalnych, 2) 46 m2 - stolarka w lokalach użytkowych. 2. Termin realizacji zamówienia - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) w lokalach mieszkalnych - wymianę okien o następujących wymiarach (w metrach): a) 1,83 x 2,30 - 1 szt, b) 1,10 x 2,30 - 11 szt, c) 2,67 x 2,30 - 1 szt, d) 1,20 x 2,30 - 2 szt, oraz wymianę drzwi o wymiarach e) 1,07 x 2,30 - 3 szt, 2) w lokalach użytkowych - wymianę okien o następujących wymiarach (w metrach): a) 3,80 x 2,90 - 1 szt, b) 1,72 x 1,82 - 1 szt, c) 4,00 x 2,35 - 1 szt, d) 1,65 x 2,10 - 1 szt, e) 2,20 x 2,16 - 1 szt, f) 1,67 x 4,54 - 1 szt, g) 1,47 x 3,95 - 1 szt. o następujących parametrach nowych okien: kształty, podział i wielkości profili odpowiadające stolarce istniejącej,w wewnętrznej i zewnętrznej ramie skrzydła zamontowane nawiewniki higrosterowane,skrzydła zewnętrzne szklone podwójnie hermetycznym zestawem, skrzydła wewnętrzne zestawami jednoszynowymi, uszczelki mrozoodporne,okucia z demontowanej stolarki, malowane farbą białą z zabezpieczeniem przeciwko korozji biologicznej i przeciwwilgociowej. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności: 1) wykonanie szczegółowych pomiarów stolarki w lokalach, 2) dostawę nowej stolarki, 3) prace związane z wymianą stolarki: a) zabezpieczenie lokalu na czas wykonywania robót, b) demontaż istniejącej stolarki wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) prace montażowe: zabudowa nowej stolarki z uszczelnieniem w systemie trójwarstwowym, montaż parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy ocynkowanej montaż parapetów wewnętrznych drewnianych wraz z płycizną podokienną, wykonanie szpalet zewnętrznych i wewnętrznych oraz uzupełnienie tynków z odtworzeniem istniejącej faktury.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45421150-0


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170220.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fabryka Okien i Drzwi "BAS" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Smoluchowskiego 1
Kod pocztowy: 20-474
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249540.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249540.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 296994.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.