To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-09
Ogłoszenie nr 500159063-N-2018 z dnia 09-07-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zakup sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 29 /2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558418-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379,
ul. 11 Listopada
37/59,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483453103, e-mail
monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks
483452002.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 29 /2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Nr sprawy 29 /2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego, tj. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotu zamówienia w dostawie jednorazowej w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć towar zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59 zwanego dalej magazynem. Wykonawca winien zapewnić takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do magazynu. Wykonawca oświadcza, że dostarczony towar jest fabrycznie nowy oraz wolny od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, zwanym dalej specyfikacją. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: liczba części 4 Jest to zamówienie udzielane z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 1 - Komputer Typ 1 z czytnikiem kart mikroprocesorowych - zewnętrznych ze złączem USB i monitorem - 31 sztuk /zestawów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie możliwość na warunkach o których mowa w Prawie opcji zwiększenia ilości dostarczanych produktów poza zakres zamówienia podstawowego maksymalnie dla: Zadanie nr 1: - Komputer Typ 1 - o 4 szt. a) Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie. b) Zamawiający poinformuje o wykorzystaniu prawa opcji w terminie 5 dni kalendarzowych od zawarcia umowy. Zadanie nr 2 - Komputer Typ 2 z czytnikiem kart mikroprocesorowych - zewnętrznych ze złączem USB, aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) i monitorem - 10 sztuk /zestawów. Komputer Typ 3 z aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) i monitorem - 1 sztuka /zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do siwz. Zadanie nr 3 - Komputer Typu Laptop Typ 1 z aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) - 12 sztuk /zestawów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3 do siwz. Zadanie nr 4 - Komputer Typu Laptop Typ 2 - 6 sztuk /zestawów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 4 do siwz. Wymagany termin lub okres realizacji zamówienia: Wykonawca zrealizuje zamówienie nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. UWAGA: Ilekroć w niniejszej treści SIWZ czy Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: "lub równoważny". Jeżeli Wykonawca oferuje w ofercie produkty równoważne, to proponowany przez niego produkt nie może być gorszej jakości i musi posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność jak wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne Kod CPV: 30213300-8 - Komputery biurkowe Kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe Kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne Kod CPV: 48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego 3.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 3.3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 3.4. Okres gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji na oferowane produkty ujęte w zadaniu nr 1,2,3 i 4 na okres zgodny z okresem wskazanym w Formularzu ofertowym licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji dla zadań od nr 1,2,3 i 4 wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin dostawy - nie dłużej niż 30 ni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30231300-0, 48620000-0, 48771000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputer Typ 1 z czytnikiem kart mikroprocesorowych - zewnętrznych ze złączem USB i monitorem - 31 sztuk /zestawów. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94581.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DECSOFT S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116334.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Komputer Typ 2 z czytnikiem kart mikroprocesorowych - zewnętrznych ze złączem USB, aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) i monitorem - 10 sztuk /zestawów. Komputer Typ 3 z aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) i monitorem - 1 sztuka /zestaw. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42159.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DECSOFT S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51855.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Komputer Typu Laptop Typ 1 z aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) - 12 sztuk /zestawów. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42804.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DECSOFT S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52648.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Komputer Typu Laptop Typ 2 - 6 sztuk /zestawów. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16644.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DECSOFT S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20472.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zielona Czytelnia przy Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- "KWP zs. w Radomiu - wymiana okien w budynku Nr 3".
- KWP RADOM - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59
- Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu - etap V
- ,,Modyfikacja urządzenia do nauki katapultowania samolotu PZL-130 ORLIK dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2024 r.''
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.