eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 29 /2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-09

Ogłoszenie nr 500159063-N-2018 z dnia 09-07-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zakup sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 29 /2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558418-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 29 /2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr sprawy 29 /2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego, tj. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotu zamówienia w dostawie jednorazowej w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć towar zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59 zwanego dalej magazynem. Wykonawca winien zapewnić takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do magazynu. Wykonawca oświadcza, że dostarczony towar jest fabrycznie nowy oraz wolny od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, zwanym dalej specyfikacją. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: liczba części 4 Jest to zamówienie udzielane z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 1 - Komputer Typ 1 z czytnikiem kart mikroprocesorowych - zewnętrznych ze złączem USB i monitorem - 31 sztuk /zestawów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie możliwość na warunkach o których mowa w Prawie opcji zwiększenia ilości dostarczanych produktów poza zakres zamówienia podstawowego maksymalnie dla: Zadanie nr 1: - Komputer Typ 1 - o 4 szt. a) Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie. b) Zamawiający poinformuje o wykorzystaniu prawa opcji w terminie 5 dni kalendarzowych od zawarcia umowy. Zadanie nr 2 - Komputer Typ 2 z czytnikiem kart mikroprocesorowych - zewnętrznych ze złączem USB, aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) i monitorem - 10 sztuk /zestawów. Komputer Typ 3 z aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) i monitorem - 1 sztuka /zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do siwz. Zadanie nr 3 - Komputer Typu Laptop Typ 1 z aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) - 12 sztuk /zestawów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3 do siwz. Zadanie nr 4 - Komputer Typu Laptop Typ 2 - 6 sztuk /zestawów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 4 do siwz. Wymagany termin lub okres realizacji zamówienia: Wykonawca zrealizuje zamówienie nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. UWAGA: Ilekroć w niniejszej treści SIWZ czy Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: "lub równoważny". Jeżeli Wykonawca oferuje w ofercie produkty równoważne, to proponowany przez niego produkt nie może być gorszej jakości i musi posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność jak wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne Kod CPV: 30213300-8 - Komputery biurkowe Kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe Kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne Kod CPV: 48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego 3.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 3.3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 3.4. Okres gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji na oferowane produkty ujęte w zadaniu nr 1,2,3 i 4 na okres zgodny z okresem wskazanym w Formularzu ofertowym licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji dla zadań od nr 1,2,3 i 4 wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin dostawy - nie dłużej niż 30 ni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30231300-0, 48620000-0, 48771000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Komputer Typ 1 z czytnikiem kart mikroprocesorowych - zewnętrznych ze złączem USB i monitorem - 31 sztuk /zestawów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94581.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DECSOFT S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 179, p +2
Kod pocztowy: 02-222
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116334.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88156.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116334.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Komputer Typ 2 z czytnikiem kart mikroprocesorowych - zewnętrznych ze złączem USB, aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) i monitorem - 10 sztuk /zestawów. Komputer Typ 3 z aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) i monitorem - 1 sztuka /zestaw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42159.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DECSOFT S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 179, p +2
Kod pocztowy: 02-222
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51855.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45136.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51855.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Komputer Typu Laptop Typ 1 z aplikacją biurową ( Pakiet aplikacji biurowych ) - 12 sztuk /zestawów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42804.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DECSOFT S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 179,p +2
Kod pocztowy: 02-222
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52648.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43084.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54021.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Komputer Typu Laptop Typ 2 - 6 sztuk /zestawów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16644.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DECSOFT S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 179, p +2
Kod pocztowy: 02-222
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20472.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15874.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20472.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.