eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci oraz odwozu dzieci po zakończonych zajęciach ze Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Dusznikach oraz po drodze do oddziału zamiejscowego w Sękowie Przedszkola w Dusznikach i Szkoły Podstawowej w Sędzinku w latach szkolnych 2018-2019 i 2019-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-09

Ogłoszenie nr 500158973-N-2018 z dnia 09-07-2018 r.

Gmina Duszniki: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci oraz odwozu dzieci po zakończonych zajęciach ze Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Dusznikach oraz po drodze do oddziału zamiejscowego w Sękowie Przedszkola w Dusznikach i Szkoły Podstawowej w Sędzinku w latach szkolnych 2018-2019 i 2019-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571709-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Duszniki, Krajowy numer identyfikacyjny 63125836500000, ul. ul. Sportowa 1, 64550 Duszniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2919075, 2919400, e-mail urzad@duszniki.eu, zamowienia@duszniki.eu, faks 612 919 131.
Adres strony internetowej (url): www.duszniki.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci oraz odwozu dzieci po zakończonych zajęciach ze Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Dusznikach oraz po drodze do oddziału zamiejscowego w Sękowie Przedszkola w Dusznikach i Szkoły Podstawowej w Sędzinku w latach szkolnych 2018-2019 i 2019-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.1.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci oraz odwozu dzieci po zakończonych zajęciach ze Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Dusznikach oraz po drodze do oddziału zamiejscowego w Sękowie Przedszkola w Dusznikach i Szkoły Podstawowej w Sędzinku w latach szkolnych 2018-2019 i 2019-2020. 1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia - 3 września 2018 r. natomiast zakończenie 26 czerwca 2020 r., zgodnie z organizacją danego roku szkolnego. 2. Realizacja dowozów w roku szkolnym wynosi średnio 37 tygodni , rocznie ok. 58 759 km. Trasy wykazane w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz godziny zostaną uściślone i przekazane Przewoźnikowi po sporządzeniu przez dyrektorów planów lekcji, a następnie sporządzeniu przez kierownika świetlicy ogólnego planu dowozów i odwozów na dany semestr. 3. Dzieci dowożone są do Przedszkola (dzieci pięcioletnie i sześcioletnie) i Szkoły Podstawowej w Dusznikach oraz po drodze do oddziału Zamiejscowego w Sękowie Przedszkola w Dusznikach (dzieci pięcioletnie i sześcioletnie) i do Szkoły Podstawowej w Sędzinku zgodnie z wykazem tras (załącznik do niniejszej SIWZ). 4. Miejscowości z których są realizowane dowozy: Podrzewie, Chełminko, Niewierz, Młynkowo, Sękowo, Wilczyna, Sędzinko, Sędziny, Zalesie, Śliwno, Duszniki ul. Leśna. 5. Przewoźnik jest zobowiązany do: o Podstawienia w ciągu 30 minut na własny koszt autokaru zastępczego w przypadku awarii autobusu, który dowozi dzieci do placówek oświatowych. o Oznakowania pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami. o Posiadania podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych dokumentów (przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie OC i NW itd.) o Przestrzegania godzin przywozów i odwozów ( punktualność). o Nie zabierania osób trzecich na trasach na których realizuje dowozy szkolne 6. Realizacja przewozów szkolnych powinna być wykonywana przez osoby (kierowców) posiadających odpowiednie kwalifikacje i przeszkolenia oraz niezbędne dokumenty potwierdzające w/w kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Godziny przywozów i godziny odwozów mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb placówek np. planu lekcji. Niektóre trasy mogą być zmienione bądź też łączone ze sobą, jednak średnia liczba km nie ulegnie zmianie. 8. Przewoźnik zobowiązany będzie do wystawienia faktur za rzeczywiście przejechane kilometry potwierdzone w zestawieniu miesięcznym przez kierownika świetlicy bądź inną osobę odpowiedzialną w Szkole Podstawowej w Dusznikach za dowozy. 9. Całkowita zmiana godzin przywozów i odwozów jest możliwa kilka razy w roku np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, święto szkoły, dzień sportu, egzaminy bądź sprawdziany kończące dany etap edukacji, rekolekcje i inne. 10. Przewoźnik powinien podstawić zamawiającemu trzy autokary, z czego przynajmniej jeden autokar powinien posiadać nie mniej niż 60 miejsc (siedzących i stojących - zgodnie z wpisem w dowodzie rejestracyjnym). 11. Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi . 12. Przewoźnik ma obowiązek zapewnić opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla zamawiającego. Przewoźnik jest zobowiązany do przedstawienia opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Przewoźnik załatwia we własnym zakresie z odpowiednim zarządcą drogi zatrzymywanie się na przystankach autobusowych. 13. Opiekunem powinna być osoba: - charakteryzująca się wysoką kultura osobistą, - preferowane wykształcenie pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z dziećmi - dużymi grupami, - z dobrym stanem zdrowia, - spokojna i opanowana, a zarazem stanowcza, - preferowany wiek opiekuna - powyżej 30 lat 2. Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy: a) przewóz uczniów z i do miejscowości wskazanych w załączniku nr 1 SIWZ, który stanowi integralną część umowy, b) zapewnienie bezpieczeństwa i opieki uczniom podczas przewozu z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz w drodze powrotnej, a także w trakcie wsiadania i wysiadania z pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c) odpowiednie do panujących warunków atmosferycznych ogrzewanie pojazdów, d) podstawienia na własny koszt autobusu zastępczego w przypadku awarii autobusu, który dowozi dzieci do placówki oświatowej, 3. Wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym oraz innych przepisach. Przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć. Godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, święto szkoły, itp. Autobus powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci na danej trasie. Ogólna liczba dzieci może ulec zmianie w trakcie wykonywania Umowy. 4. Posiadania polisy ubezpieczeniowej - Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą zamówieniem oraz poniesie wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu. Polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy. 5. Wykonawca - przewoźnik , zobowiązany będzie do zatrudnienia co najmniej 1 osoby - kierowcy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy. 6. Pozostałe informacje wymagane przy realizacji zamówienia określa projekt umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 631115.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ŁAJKA Usługi Przewozowo-Transportowe Radosław Łanoszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chełmińska
Kod pocztowy: 64-550
Miejscowość: Duszniki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 607944.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 607944.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 783092.94
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.