eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica Dolna › Remonty i modernizacja dróg na terenie Gminy Ochotnica Dolna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-06

Ogłoszenie nr 500158250-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.

Gmina Ochotnica Dolna: Remonty i modernizacja dróg na terenie Gminy Ochotnica Dolna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563676-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ochotnica Dolna, Krajowy numer identyfikacyjny 49189258700000, ul. Osiedle Dłubacze 160, 34452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 262 09 10, e-mail ligeza@ochotnica.pl, gmina@ochotnica.pl, faks 18 262 09 36.
Adres strony internetowej (url): www.ochotnica.pl (BIP)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty i modernizacja dróg na terenie Gminy Ochotnica Dolna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGŚ.271.1.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: Remonty i modernizację dróg na terenie Gminy Ochotnica Dolna w skład, którego wchodzą m.in. roboty związane z wykonaniem remontu/modernizacji: podbudów z kruszyw, nawierzchni z kruszyw, betonu i mas mineralno-asfaltowych, poboczy czy odwodnień na niżej wymienionych drogach: I. Zadanie 1. Drogi w Tylmanowej (nawierzchnie betonowe) 1. Droga w os. Kozuby - Brzezie w Tylmanowej 2. Droga w os. Gabrysie w Tylmanowej 3. Droga w os. Połanki w Tylmanowej II. Zadanie 2. Drogi w Ochotnicy Dolnej (nawierzchnie z kruszyw lub masy mineralno-bitumicznej) 1. Droga w os. Osobie w Ochotnicy Dolnej 2. Droga w os. Bąki w Ochotnicy Dolnej 3. Droga w os. Szymany w Ochotnicy Dolnej 4. Droga w os. Skrodne (Kotliny) w Ochotnicy Dolnej 5. Droga w os. Rola - Folwark w Ochotnicy Dolnej III. Zadanie 3. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w os. Rzeka w miejscowości Tylmanowa oraz w os. Ligasy w miejscowości Ochotnica Dolna zgodnie z załączonymi do niniejszej siwz dokumentami: - przedmiarem robót, - specyfikacjami technicznymi, - dokumentacją projektową - innymi dokumentami stanowiącymi załączniki do siwz. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; -organizacja placu budowy, -zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, -prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, -pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, -wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów (np. wykonanie badań geotechnicznych i geodezyjnych obmiarów powykonawczych) -przekazanie wytworzonych odpadów podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na transport i utylizację odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - Drogi w Tylmanowej (nawierzchnie betonowe)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na przedmiotowe zadanie - w terminie przewidzianym na składanie ofert złożona została 1 oferta: cena oferty: 178.199,94 zł., okres gwarancji i rękojmi: 3 lata. Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 132.000,00 zł. brutto. Z uwagi na fakt, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższała kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć powyższej kwoty, bez korekty zakresu zamówienia - przetarg nieograniczony w przedmiotowym zakresie został unieważniony na podstawie art. 93, ust.1, pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - Drogi w Ochotnicy Dolnej (nawierzchnie z kruszyw lub masy mineralno-bitumicznej)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113708.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma IMBUD Ignacy Śledź
Email wykonawcy: f_imbud@op.pl
Adres pocztowy: Naszacowice 124
Kod pocztowy: 33-386
Miejscowość: Podegrodzie
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157538.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157538.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157538.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w os. Rzeka w miejscowości Tylmanowa oraz w os. Ligasy w miejscowości Ochotnica Dolna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71087.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma IMBUD Ignacy Śledź
Email wykonawcy: f_imbud@op.pl
Adres pocztowy: Naszacowice 124
Kod pocztowy: 33-386
Miejscowość: POdegrodzie
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104970.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104970.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104970.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.