eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Modernizacja i przebudowa sal lekcyjnych w budynku byłego Gimnazjum Miejskiego dla potrzeb prowadzenia nauki wczesnoszkolnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-06

Ogłoszenie nr 500158233-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.

Miasto Leżajsk: Modernizacja i przebudowa sal lekcyjnych w budynku byłego Gimnazjum Miejskiego dla potrzeb prowadzenia nauki wczesnoszkolnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567658-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 69058170300000, ul. ul. Rynek 1, 37300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 2427333, e-mail uml@miastolezajsk.pl ; tadeusz.ulman@miastolezajsk.pl, faks 17 2427333.
Adres strony internetowej (url): www.miastolezajsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i przebudowa sal lekcyjnych w budynku byłego Gimnazjum Miejskiego dla potrzeb prowadzenia nauki wczesnoszkolnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RM.271.1.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą "MODRENIZACJA I PRZEBUDOWA SAL LEKCYJNYCH W BUDYNKU BYŁEGO GIMNAZJUM MIEJSKIEGO DLA POTRZEB PROWADZENIA NAUKI WCZESNOSZKOLNEJ". Zakres robót obejmuje remont budynku byłego Gimnazjum Miejskiego przy ul. Marii Curie Skłodowskiej 8 należącego do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 2 w Leżajsku na który składają się pomieszczenia a w szczególności:- pomieszczenie małej sali gimnastycznej - pow. 113,19 m2,- pomieszczenia sal lekcyjnych na parterze - pow. 280,00 m2,- pomieszczenie korytarza na parterze - pow. 261,15 m2,- pomieszczenia sal lekcyjnych na I piętrze - pow. 194,52 m2,- pomieszczenie korytarza na I piętrze - pow. 174,74 m2. Zakres planowanych robót remontowych: - renowacja istniejącej podłogi drewnianej w malej sali gimnastycznej. - wymiana drzwi wejściowych do sal lekcyjnych oraz drzwi w malej sali gimnastycznej. - malowanie ścian i sufitów wraz z wykonaniem gładzi gipsowych. - malowanie grzejników centralnego ogrzewania. - wymiana osłon grzejnikowych. - wymiana parapetów wewnętrznych. - wymiana podłóg (posadzek) w salach lekcyjnych i na korytarzach. - wymiana oświetlenia wraz z wykonaniem nowej instalacji elektrycznej i tablic elektrycznych. - montaż oświetlenia ewakuacyjnego. - montaż wentylatora dachowego. - remont instalacji wodno-kanalizacyjnej. - remont instalacji centralnego ogrzewania. Szczegółowy zakres robót określa zgłoszenie robót z dnia 26.06.2017 r., dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ oraz formularz cenowy zawierający przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (uwaga: załączony w dokumentacji opis techniczny zawiera również opis dotyczący robót w zakresie Przedszkola Miejskiego nr 4 w Leżajsku - które nie są przedmiotem niniejszego zamówienia). Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający w ramach zamawianych robót wymaga wykonania na podstawie umów o pracę czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108), tj.: występujących czynności pomocniczych wykonywanych na stanowiskach robotniczych. Zamawiający odstąpi od wymogu z ust. 5, jeżeli Wykonawca wykaże, że ww. czynności są wykonywane osobiście przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych podmioty biorące udział postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązane są do ich przestrzegania. W szczególności Zamawiający będący operatorem przetwarzania danych osobowych Wykonawcy, Podwykonawców, czy podmiotów udostępniających zasoby - przekazuje im dotyczące informacje zawarte w klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Klauzula ta jest dostępna jest również na stronie internetowej zamawiającego pod adresem URL: http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/wiadomosc/423268/klauzula_informacyjna_dot_przetwarzania_danych_osobowych_na_pods Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania oraz do zapewnienia przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych przez ewentualnych Podwykonawców, czy przez podmioty udostępniające zasoby w przypadku powołania się na nie przez Wykonawcę. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem oprócz robót budowlanych także wszystkie niezbędne działania i roboty związane z wykonaniem tego zamówienia z zapewnieniem bezpieczeństwa funkcjonowania szkoły w czasie realizacji zamówienia, wymagane rozbiórki oraz demontaże osprzętu, zagospodarowanie placów budowy, zabezpieczenie terenu w okresie prowadzenia prac, zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia, zabezpieczenie przed uszkodzeniem elementów budowlanych, elementów osprzętu i urządzeń niepodlegających robotom, zapewnienie warunków wymaganych przepisami BHP dotyczących placu budowy oraz zaplecza technicznego i socjalnego, zapewnienia bezpiecznego dojazdu i dojścia do funkcjonujących pomieszczeń szkoły w okresie realizacji prac, sprowadzenie sprzętu, dowóz materiałów, działania w zakresie unieszkodliwiania odpadów i materiałów z rozbiórki - przez przekazanie uprawnionemu do tego podmiotowi (z dostarczeniem Zamawiającemu kart przekazania odpadów), bądź odwóz odpadów na wskazane przez Zamawiającego miejsce, itp. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym, jeżeli odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Możliwość zastosowania urządzeń, materiałów równoważnych, o których mowa powyżej uzależniona będzie od zgodności dla elementów wraz z wymaganymi do spełnienia parametrami - określonymi w zgłoszeniu robót, w dokumentacji technicznej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych i złożone wraz z ofertą wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ. Brak wskazania w tym załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w dokumentacji przetargowej. Udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przedmiocie zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności zarówno dla osób niepełnosprawnych jak i dla wszystkich użytkowników przez usytuowanie podłogi sportowej w małej sali gimnastycznej oraz posadzek w salach lekcyjnych bez barier dla niepełnosprawnych - na takim samym poziomie jak posadzka w korytarzu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212222-8, 45432100-5, 45453000-7, 45421000-4, 45310000-3, 45232141-2, 45111300-1, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 406313.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IGLOBUD Leżajsk Jerzy Szostak Sp. J.
Email wykonawcy: biuro@iglobud.lezajsk.pl
Adres pocztowy: Wierzawice 874
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Wierzawice
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 442778.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 442778.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 442778.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.