To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-06
Ogłoszenie nr 500157920-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.
Gmina Miasto Siedlce: Remont ulicy Królowej Jadwigi w Siedlcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572798-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Siedlce, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Skwer Niepodległości
2,
08110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 794 37 86, e-mail
rzp@um.siedlce.pl, faks
25 794 37 18.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.siedlce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Królowej Jadwigi w Siedlcach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):F-RZP.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontu jezdni ul. Królowej Jadwigi w Siedlcach na odcinku od końca istniejącej nawierzchni asfaltowej ulicy Królowej Jadwigi do ul. Biskupa Jana Mazura. Zakres robót obejmuje: a) roboty zimne, b) wykonanie drenażu o śr. 100 mm z włączeniem do studni kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w rejonie skrzyżowania ul. Królowej Jadwigi z ul. Biskupa Jana Mazura, c) wykonanie podbudowy z gruzu gr. 25cm wraz z zagęszczeniem, d) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy i warstwy wyrównawczej, e) wykonanie warstwy wyrównawczej z AC 16 W 50/70 KR 1-2 o śr. gr. 3cm, f) regulacja istniejących studni kanalizacyjnych i kluczy wodociągowych, g) wykonanie nawierzchni z AC 11 S 50/70 KR 1-2 o gr. 4cm, h) wyrównanie i plantowanie poboczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa. 3. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia projekt tymczasowej organizacji ruchu. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: ? oznakowanie budowy, ? odtworzenie przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, ? wywóz materiałów rozbiórkowych wraz z ich zagospodarowaniem. 5. Wykonawca, po zakończeniu robót, zobowiązany jest do wykonania dokumentacji odbiorowej wraz z przedstawieniem inwentaryzacji powykonawczej. 6. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), wymaga, aby wykonawca do realizacji przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), osoby wykonujące następujące czynności: ? obsługę operatorską maszyn, urządzeń i sprzętu, ? kierowanie pojazdami obsługującymi budowę, ? roboty ziemne, ? roboty w zakresie drenażu, ? roboty w zakresie konstrukcji nawierzchni drogi i chodników, ? roboty w zakresie wyrównania terenu, z wyłączeniem osób kierujących budową i robotami budowlanymi, osób wykonujących obsługę geodezyjną oraz innych, określonych w obowiązujących przepisach prawa. Powyższy obowiązek dotyczy także podwykonawców - w każdej umowie o podwykonawstwo powinny być zawarte stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujące czynności określone w przedmiocie zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia na każde jego wezwanie, wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych wykonujących czynności wskazane w pkt. 6. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 8. Sankcje za niedopełnienie obowiązku zatrudnienia w/w osób oraz nieprzedłożenia oświadczenia, o którym mowa powyżej, określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążącym dla wykonawców), co oznacza, że Zamawiający dopuszcza w tym względzie rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV: 45232000-2, 45233000-9, 45236000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
137724.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "Regionalne Drogi Podlaskie" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144222.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii oraz Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
- Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.