Ogłoszenie nr 500156307-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.
Opole: Remonty w budynku Urzędu Miasta Opola - Pl. Wolności 7-8.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70055-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 108636-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000,
ul. Rynek-Ratusz
-,
45-015
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 44 38 702, e-mail
pzp@um.opole.pl, faks
77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url): www.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty w budynku Urzędu Miasta Opola - Pl. Wolności 7-8.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w budynku usługowo-biurowym przy Placu Wolności 7-8 w Opolu, obejmujące swoim zakresem poniższe zadania: a) Remont pomieszczeń biurowych 108,108a,108b,109,111, 111a i 112 na I piętrze budynku; b) Remont pomieszczeń biurowych 207A, 211, 212, 229, 230, 231, 232, 233, 234 oraz 2 sanitariatów na II piętrze budynku; c) Remont pomieszczeń biurowych 318, 319, 320, 322, 322a, 323, 324 i pom. gospodarczego (321) na III piętrze budynku; d) Remont części korytarza na I piętrze pomiędzy klatkami schodowymi. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w okresie trwania umowy. Prawem opcji objęte będą roboty budowlane w zakresie pkt 1 d) tj. remontu części korytarza na I piętrze pomiędzy klatkami schodowymi . Wartość robót budowlanych objętych prawem opcji będzie zgodna z ofertą Wykonawcy złożoną na etapie przetargu. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji oraz warunki gwarancji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, która zawiera: - Opis techniczny robót budowlanych remontu pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu w zakresie pom.: 108, 108a, 108b, 109, 111, 111a i 112 na I piętrze, 207A, 211, 212, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 2 sanitariatów na II piętrze oraz pom.: 318, 319, 320, 322, 322a, 323, 324 i pom. gospodarczego (321) na III piętrze budynku biurowego wraz z dokumentacja rysunkową dot. powyższego zakresu. - Opis techniczny robót budowlanych w zakresie remontu części korytarza na I piętrze budynku, wraz z dokumentacja rysunkową dot. pow. zakresu. - zakres objęty prawem opcji. - Opis techniczny robót budowlanych remontu korytarza II piętra oraz pomieszczeń biurowych (zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6). - STWiOR w zakresie instalacji elektrycznych i budowlanych. - Przedmiary robót.
II.4) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45421141-4,
45410000-4,
45442100-8,
45431200-9,
45432111-5,
45421146-9,
45332000-3,
45310000-3,
44220000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30.11.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu przemiotowego poprzez wykonanie wentylacji a tym samym zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy na kwotę 236 240,00 zł. brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie zakresu robót dotyczyło wykonania wentylacji sanitarnych przyjętych przez Urząd Miasta Opola tj. Zamawiającego od Urzędu Marszałkowskiego. Na etapie prac remontowych prowadzonych przez generalnego wykonawcę robót podstawowych okazało się, że remontowane sanitariaty nie posiadają żadnej wentylacji, a kratki zamontowane w sufitach podwieszanych są jedynie atrapami. Wcześniejsze stwierdzenie rzeczywistego stanu wentylacji nie było możliwe, gdyż toalety te pozostawały we władaniu wcześniejszego właściciela - Urzędu Marszałkowskiego. Ponieważ zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi wentylacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych jest konieczna, powstała pilna potrzeba wykonania wentylacji w remontowanych sanitariatach. Zlecenie robót innej firmie niż wykonawcy realizującemu prace remontowe mogło spowodować utratę gwarancji na prace remontowe w toaletach dlatego zwiększono zakres prowadzonych prac i wartość zadania na podstawie art. 144. ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.