eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w ulicy Dworcowej, w Mieszkowie etap I i II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500156140-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie: Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w ulicy Dworcowej, w Mieszkowie etap I i II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający nie wyklucza finansowania inwestycji ze środków Unii Europejskiej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547155-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 25073720900000, ul. Cielcza, ul. Gajówka 1, 63200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 7473487, 7477318, e-mail tomasz.olszak@pwikjarocin.pl, faks 627 473 480.
Adres strony internetowej (url): www.pwikjarocin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zbiorowe zaopatrywanie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w ulicy Dworcowej, w Mieszkowie etap I i II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie w formule "Zaprojektuj i Wybuduj" zadania: "Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w ulicy Dworcowej, w Mieszkowie etap I i II". 3.2. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (w części dotyczącej kanalizacji deszczowej), stanowiącym załącznik do specyfikacji. 3.3. Orientacyjny zakres rzeczowy wspólny dla etapu I i II: a) Długość sieci kanalizacji deszczowej z rur PP Ø400: ok. 534,2 m b) Długość sieci kanalizacji deszczowej z rur PP Ø315: ok. 128,8 m c) Ilość studni rewizyjnych Ø1000: 18 szt. d) Ilość wpustów deszczowych betonowych Ø500 z osadnikiem z płytą na- studzienną oraz pierścieniem odciążającym z kratami żeliwnymi D400 wraz z przykanalikami Ø200: 28 szt. e) Ilość studni przyłączeniowych PCV Ø425 z przykanalikami Ø160: 3 szt. f) Separator piasku i substancji ropopochodnych g) Osadnik do separatorów substancji ropopochodnych Podział na etap I i II zgodnie z załącznikiem mapowym. Załącznik mapowy został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym jako załącznik nr 3. 3.4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym - dodaje się słowa: lub równoważne. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przestrzegania harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy. Harmonogram, o którym mowa powyżej, opracuje Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą. 3.6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta. 3.7. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego. 3.8. Za wytwórcę odpadów - w rozumieniu przepisów prawa - uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania. 3.9. Termin płatności prawidłowo wystawionych faktur: do 90 dni od dnia ich złożenia u Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie faktur częściowych - jedna za etap I i jedna za etap II. 3.10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Ścisłej współpracy z Zamawiającym b) Wykonania niezbędnych podkładów geodezyjnych lub uaktualnienia istniejących oraz przedstawienia zaprojektowanego przebiegu kolektora na mapach c) Uzyskania warunków technicznych od Zamawiającego d) Uzyskania wypisów z rejestru gruntów i sporządzenia wykazu właścicieli gruntów wraz z aktualnymi adresami i numerami działek, przez które będzie przebiegać kolektor oraz uzyskania pisemnych zgód w/w właścicieli działek na lokalizację, wejście na teren i wbudowanie urządzeń z ich wyszczególnieniem e) Uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych f) Uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia (wraz ze sporządzeniem raportu o oddziaływaniu na środowisko) g) Uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypisu i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego h) Uzyskania zatwierdzenia opracowanej dokumentacji przez Zamawiającego, przy czym dokumentacja musi być wykonana w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.) i) Uzgodnienia dokumentacji w Zespole Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej w Jarocinie j) Dostarczenia 4 egz. uzgodnionej dokumentacji do Zamawiającego (w tym całość w wersji elektronicznej na płycie CD) k) Przygotowania przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) l) Przygotowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z "Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego" (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.) m) Uzyskania ostatecznego pozwolenie na budowę dla Zamawiającego n) Niezwłocznego usuwania wszelkich uchybień, wad i nieprawidłowości w treści opracowanych dokumentacji, wynikłych w trakcie realizacji inwestycji o) Wykonywania, bez dodatkowego wynagrodzenia, nadzoru autorskiego w trakcie trwania budowy (czas realizacji nadzoru autorskiego zależeć będzie od czasu trwania budowy) p) Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania, q) Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunikacyjne, r) Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy, s) Ubezpieczenia budowy, t) Przejęcia placu i terenu budowy, u) Prowadzenia dziennika budowy, v) Postępowania z wszystkimi odpadami, a zwłaszcza z odpadami niebezpiecznymi, zgodnie z przepisami prawa, czego dowodem będzie m.in.: przedstawianie właściwych kart przekazania odpadów, w) Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego, x) Przedkładania sprawozdań rzeczowych - co tydzień lub wg potrzeb Za-mawiającego, y) Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy, z) Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót, aa) Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia, bb) Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy, cc) Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego, dd) Odwodnienia terenu budowy, ee) Stałego nadzoru archeologiczno - konserwatorskiego nad całością prac - jeśli będzie wymagany, ff) W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji, gg) Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy, hh) Odtworzenia elementów infrastruktury, ii) Odtworzenia nawierzchni, jj) Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w ter-minie odbioru robót, kk) Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza), ll) Dostarczenia do dokumentacji odbiorowej płyty CD z przebiegu inspekcji kanałów videokamerą wraz z raportem, który będzie zawierał: spadek po-dłużny, poprawność połączeń, owalność, drożność. Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione (a umowa rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym na podstawie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego) w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45233140-2, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 726478.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROBUD" Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: sekretariat@drobudjarocin.pl
Adres pocztowy: ul. Asfaltowa 1
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Golina
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 888060.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 888060.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 888060.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Ceny podane w rubryce IV.6 są cenami brutto (z VAT).


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.