eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milówka › Przebudowa drogi powiatowej - wykonanie odcinka ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1435 S od granic administracyjnych Gminy Milówka do sklepu "Biedronka" w Milówce (powtórzony)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500155552-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Milówka: Przebudowa drogi powiatowej - wykonanie odcinka ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1435 S od granic administracyjnych Gminy Milówka do sklepu "Biedronka" w Milówce (powtórzony)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020. Tytuł mikroprojektu: Rozbudowa infrastruktury rowerowej w miejscowości Milówka i Krasno nad Kysucou.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533912-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500095922-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milówka, Krajowy numer identyfikacyjny 54902200000, ul. ul. Jana Kazimierza 123, 34360 Milówka, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 637 190, e-mail ugmilowka@milowka.com.pl, faks 338 637 600.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: www.bip.milowka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej - wykonanie odcinka ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1435 S od granic administracyjnych Gminy Milówka do sklepu "Biedronka" w Milówce (powtórzony)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRG.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej polegającej na wykonaniu odcinka ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1435 S - odcinek na terenie Gminy Milówka. Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe (rozebranie krawężników 90 mb, rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej, brukowej oraz z masy mineralno-bitumicznej razem 567 m2, c) roboty ziemne, d) wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej w ilości 624 m2, wraz z krawężnikami i obrzeżami betonowymi, e) przebudowa zjazdów z mieszanek mineralno-bitumicznych w ilości 211 m2, f) wykonanie muru oporowego żelbetowego wraz z poręczami ochronnymi stalowymi, g) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz oznakowanie poziome jezdni. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej - załącznik nr 8 SIWZ b) przedmiarze robót - załącznik nr 9 SIWZ. Roboty realizowane będą na podstawie : - dokumentacji projektowej, - prawa budowlanego, - sztuki budowlanej, - zaleceń Zamawiającego. 2. Podane w SIWZ wraz z jej załącznikami nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Wszystkie materiały określone w SIWZ wraz z jej załącznikami, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych w SIWZ na warunkach określonych w ustawie. Jeśli dokumentacja projektowa lub inna część SIWZ przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się - w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w SIWZ wraz z jej załącznikami, w tym: w dokumentacji projektowej (opisie technicznym wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, rysunkach, itd.). W SIWZ wraz z jej załącznikami mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary. Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu, w jakim zostały użyte, nie stanowią elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym nie są one wiążące dla wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, które łącznie stanowią opis przedmiotu zamówienia. Ponadto wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału/urządzenia/sprzętu należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów są najbliższe tym wyspecyfikowanym, chyba, że w SIWZ wraz z jej załącznikami jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru urządzeń w oparciu o wyspecyfikowane parametry. W przypadku, kiedy jakikolwiek element przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Powyższe akapity niniejszego ppkt. stosuje się odpowiednio. 4. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 5. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. Projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia w pasie drogowym zostanie wykonany przez Wykonawcę robót. 6. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7. Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8. Użyte materiały musza posiadać wszystkie wymagane przepisami świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 9. Roboty zanikowe takie jak warstwy podbudowy, warstwy nawierzchni podlegają zgłoszeniu do odbioru inspektorowi nadzoru inwestorskiego. 10. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 11.Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Sposób udokumentowania zatrudnienia, kontroli oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano w Istotnych warunkach umowy (wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ). 12. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularz ofertowego. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za ten okres przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego zakończenia robót.


II.4) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45220000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin zakończenia 31.07.2018 r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Termin wykonania zamówienia do dnia 31.08.2018 r

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wniosek wykonawcy zaopiniowany przez inspektora nadzoru w związku z przedłużającą się procedurą zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.