eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Rozbudowa drogi gminnej - ul. Kościerskiej z ciągiem pieszo - rowerowym oraz rondem w rejonie skrzyżowania ul. Kościerskiej i Osiedlowej w Łubianie - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-04

Ogłoszenie nr 500154551-N-2018 z dnia 04-07-2018 r.

Gmina Kościerzyna: Rozbudowa drogi gminnej - ul. Kościerskiej z ciągiem pieszo - rowerowym oraz rondem w rejonie skrzyżowania ul. Kościerskiej i Osiedlowej w Łubianie - Etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564027-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19167518400000, ul. ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 865 980, e-mail zp@koscierzyna.pl, faks 586 865 983.
Adres strony internetowej (url): www.koscierzyna.pl/bip.aspx

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa drogi gminnej - ul. Kościerskiej z ciągiem pieszo - rowerowym oraz rondem w rejonie skrzyżowania ul. Kościerskiej i Osiedlowej w Łubianie - Etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie drogi gminnej - ul. Kościerskiej wraz z ciągiem pieszo - rowerowym oraz rondem w rejonie skrzyżowania ul. Kościerskiej i Osiedlowej w Łubianie o łącznej długości około 1,13 km. Zakres inwestycji obejmuje: wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącej konstrukcji nawierzchni ul. Kościerskiej o szerokości od 5,5 m do 6,0 m, przebudowę istniejących chodników, budowę ciągu pieszo - rowerowego w ciągu ul. Kościerskiej o szerokości 2,5 m., wykonanie zjazdów do posesji i na pola uprawne w miejscach istniejących zjazdów, przebudowę skrzyżowania ul. Kościerskiej z ulicą Osiedlową poprzez budowę mini ronda, wykonanie wysepki centralnej z kostki kamiennej, poszerzenie istniejącej nawierzchni w obrębie ronda, regulację i oczyszczenie rowów przydrożnych na odcinkach bez chodników, wykonanie poboczy ulepszonych kruszywem łamanym na odcinku poza terenem zabudowanym ul. Kościerskiej, rozbiórkę i wymianę istniejących wpustów ulicznych, wykonanie odwodnienia (studni chłonnych oraz wpustów ulicznych), przebudowa sieci teletechnicznej na terenie kolejowym zamkniętym, wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, przestawienie i wymiana istniejących latarni ulicznych. Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy sporządzić i uzyskać zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa: Projekty budowlane branży drogowej i teletechnicznej, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych, projekt docelowej organizacji ruchu. Załączona dokumentacja projektowa dotyczy większego zakresu robót niż niniejsze postępowanie, w związku z tym załączoną dokumentację należy czytać na odcinku od DK20 do przejazdu kolejowego - etap I. Zamawiający informuje, że drzewa przewidziane w projekcie budowlanym do wycinki zostały już wycięte, a po stronie wybranego Wykonawcy pozostanie wykarczowanie pni po wycince. Wszelkie materiały z rozbiórki, w szczególności takie jak: kostka betonowa, płyty chodnikowe, słupy oświetleniowe, oznakowanie, sfrezowana nawierzchnia asfaltowa; wskazane przez przedstawiciela zarządcy drogi, powinny zostać przetransportowane na koszt wykonawcy w miejsce wskazane przez zarządcę drogi w odległości do 5 km od miejsca realizacji zamówienia. Pozostałe materiały z rozbiórki należy zutylizować na koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Organizacja ruchu - opis 4) Organizacja ruchu - mapa Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót, lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SIWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne" oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.3. Zatrudnienie. 1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: Wykonywania robót budowlanych na terenie budowy: Rozbiórka elementów drogi: chodników, krawężników, oświetlenia, wykonywanie wykopów, wykonywanie koryta, usunięcie kolizji z instalacją teletechniczną, montaż wpustów ulicznych i studni chłonnych, profilowanie i zagęszczanie podłoża, układanie krawężników, układanie chodników, rozściełanie i układanie warstw asfaltu, wykonanie poboczy, montaż oświetlenia, montaż oznakowania. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót oraz w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany w przypadku zmian zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót wskazanych w ust. 1 składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. - załącznik nr 7 do SIWZ "potwierdzenie zawarcia umowy o pracę". 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w ust. 3 zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45220000-5, 45233140-2, 45233120-6, 45233200-1, 45230000-8, 45231300-8, 45232440-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2395925.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek
Email wykonawcy: jereczek@jereczek.pl
Adres pocztowy: Przyborzyce 7
Kod pocztowy: 77-100
Miejscowość: Bytów
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2430975.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2430975.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2430975.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.