To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-04
Ogłoszenie nr 500154190-N-2018 z dnia 04-07-2018 r.
Urząd Gminy: Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu "Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków na obszarze Gminy Gnojnik"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Poddziałanie 5.3.2. Gospodarka wodno - kanalizacyjna - SPR
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564097-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Gnojnik
363,
32864
Gnojnik, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 869 600, e-mail
sekretariat@ug.gnojnik.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.gnojnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu "Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków na obszarze Gminy Gnojnik"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIiD.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówieniua jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu "Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków na obszarze Gminy Gnojnik" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Poddziałanie 5.3.2. Gospodarka wodno - kanalizacyjna - SPR. Usługa związana z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z Warunkami kontraktowymi dla urządzen oraz projektowaniaiI budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, czwarte wydanie angielsko - polskie 2008 opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004 oraz nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 t.j.) przy realizacji kontraktów: 1. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków na obszarze Gminy Gnojnik w tym: 1) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - tłocznym w czterech miejscowościach tj. Uszew, Zawada Uszewska, Gnojnik i Gosprzydowa o łącznej długości około 22,65 km (22,1 km - kwalifikowane, 0,55 - niekwalifikowane) wraz z ośmioma sieciowymi przepompowniami ścieków oraz przyłączami kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym o łącznej długości około 7,8 km. 2) Alternatywnego źródła energii dla oczyszczalni ścieków w Gnojniku tj. instalacji fotowoltaicznej o mocy około 39 kW 2. Rozbudowa sieci wodociągowej na obszarze Gminy Gnojnik w tym 1) Sieci wodociągowej w miejscowościach Uszew, Zawada Uszewska, Gnojnik i Gosprzydowa o łącznej długości około 32,75 km (31,798 km - kwalifikowane; 0,95 km - niekwalifikowane Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 "Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia" Inżynier i jego personel maja obowiązek znać wytyczne i regulaminy ww. Programu oraz na bieżąco śledzić ewentualne zmiany. Inżynier będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla Zamawiającego. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie Kontraktu będącym załącznikiem do SIWZ. 4) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie Kontraktu będącym załącznikiem do SIWZ Wartość poniżej 221 000 euro.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71340000-3
Dodatkowe kody CPV: 71310000-4, 71520000-9, 71540000-5, 71541000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu "Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków na obszarze Gminy Gnojnik" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
455000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dom Inżynierski PROMIS S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
447720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kamionka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.