eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku administracyjno - edukacyjnego poprzez rozbudowę obiektu edukacyjnego w Arboretum Leśnym w Stradomi Dolnej.



Ogłoszenie z dnia 2018-07-03

Ogłoszenie nr 500153148-N-2018 z dnia 03-07-2018 r.

Nadleśnictwo Syców: Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku administracyjno - edukacyjnego poprzez rozbudowę obiektu edukacyjnego w Arboretum Leśnym w Stradomi Dolnej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Syców, Krajowy numer identyfikacyjny 25051943500000, ul. ul. Kolejowa 14, 56500 Syców, woj. , państwo Polska, tel. (0-62) 7852127, e-mail sycow@poznan.lasy.gov.pl, faks (0-62) 7869032.
Adres strony internetowej (url): http://www.sycow.poznan.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku administracyjno - edukacyjnego poprzez rozbudowę obiektu edukacyjnego w Arboretum Leśnym w Stradomi Dolnej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wybudowania budynku szkoleniowego, parterowego, który będzie użytkowany sezonowo, nieogrzewany, o gabarytach 29,5x12,2m, usytuowany w miejscu istniejącego mniejszego budynku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie nowopowstałego budynku administracyjno - gospodarczego. 2. Wybudowany budynek winien posiadać konstrukcję szkieletowo drewnianą, w części - z bali drewnianych. W obszarze sali konferencyjnej główny układ nośny budynku stanowić będą oparte na słupach i zastrzałach kratowe wiązary (co 6m). Na wiązarach opierać się będą płatwie dające podparcie pośrednim wiązarom jętkowym rozmieszczonym co 1.5m. W części gospodarczo-sanitarnej ściany zewnętrzne i ściana wewnętrzna usztywniająca wykonane z bali drewnianych łączonych między sobą na pióro i wpust oraz kołki. Pomiędzy salą konferencyjną a tarasem murowana ściana z kominkiem (pozostawiona po poprzednim obiekcie). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1 roboty ogólnobudowlane w tym: 1) roboty ziemne pod fundamenty. 2) wykonanie żelbetonowych fundamentów(ławy, stopy). 3) roboty murowe (ściany fundamentowe, kominy). 4) wykonanie podłoża pod posadzki wraz z izolacjami. 5) wykonanie ściany z bali drewnianych. 6) wykonanie więźby dachowej konstrukcji drewnianej. 7) pokrycie więźby dachowej (deskowanie, łaty, kontrłaty, ocieplenie, pokrycie, obróbki itp). 8) wykonanie stolarki okiennej drewnianej. 9) wykonanie stolarki drzwiowej drewnianej. 10) wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji. 11) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo - kartonowych na konstrukcji. 12) wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych. 13) wykonanie posadzki z płytek podłogowych. 14) malowanie powierzchni ścian i sufitów. 15) wykonanie wiaty na odpady. 16) wykonanie balustrady drewnianej. 17) zagospodarowanie terenu (nawierzchnie z kostki). 3.2. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, 3.3. Wykonanie instalacji elektrycznej i wentylacyjnej w tym: 1) montaż infrastruktury kablowej, 2) rozdzielnice energetyczne - tablice rozdzielcze, 3) montaż kabli i przewodów, 4) montaż instalacji oświetlenia, 5) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, 6) inne roboty elektryczne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45310000-3, 45330000-9, 45110000-1, 45431200-9, 45442100-8, 45261000-4, 45400000-1, 45422000-1, 45262500-6, 45261210-9, 45421131-1, 45421132-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 994000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECO-BUD spółka cywilna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wrzosy 2a, 63-505 Doruchów
Kod pocztowy: 63-505
Miejscowość: Wrzosy 2a
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1212780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1212780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1212780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 66, ust 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z koniecznością trzykrotnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn: Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku administracyjno - edukacyjnego poprzez rozbudowę obiektu edukacyjnego w Arboretum Leśnym w Stradomi Dolnej z powodu: 1) Postępowanie nr SA.270. 19.2017 z dnia 03.10.2017r. - unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 Pzp "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". 2) Postępowanie nr S.270.2.2018 z dnia 05.01.2018r. .- unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 Pzp "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". 3) Postępowanie nr S.270.14.2018 z dnia 19.04.2018r. - unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 Pzp "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem art. 93, ust. 1, pkt 2 i 3", W myśl art. 67 ust. 1 pkt. 4), ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017r, poz. 1579 z późn. zm.), "Zamawiający może udzielić zamówienia "z wolnej ręki" jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89, przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2, ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Z uwagi na fakt, że w postępowaniu o numerze S.270.14.2018 z dnia 19.04.2018r. nie wypłynęła żadna oferta zachodzą podstawy prawne do przeprowadzenia procedury wyboru wykonawcy w trybie "z wolnej ręki", w którem udziela się zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą tj. bez potrzeby przeprowadzania postępowania przetargowego w trybie podstawowym pod warunkiem nie dokonywania istotnych zmian w pierwotnych warunkach określonych w przetargu nieograniczonym.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.