eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów › Rewitalizacja wsi Kizielany poprzez nadanie nowych funkcji dawnej szkole oraz jej otoczeniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-03

Ogłoszenie nr 500152876-N-2018 z dnia 03-07-2018 r.

Urząd Gminy Janów: Rewitalizacja wsi Kizielany poprzez nadanie nowych funkcji dawnej szkole oraz jej otoczeniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542786-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Janów, Krajowy numer identyfikacyjny 53417300000, ul. ul. Parkowa 3, 16130 Janów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 216 288, e-mail gmina@janow.com.pl, faks 857 216 095.
Adres strony internetowej (url): www.janow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja wsi Kizielany poprzez nadanie nowych funkcji dawnej szkole oraz jej otoczeniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

B.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Rewitalizacja wsi Kizielany poprzez nadanie nowych funkcji dawnej szkole oraz jej otoczeniu" Zadanie objęte dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje : Przedsięwzięcie pn. "Rewitalizacja wsi Kizielany poprzez nadanie nowych funkcji dawnej szkole oraz jej otoczeniu" obejmuje Przebudowę istniejącego budynku po dawnej szkole podstawowej ze zmianą funkcji na świetlicę wiejską wraz z infrastrukturą techniczną (plac zabaw, zbiornik na ścieki sanitarne o poj. 9,7 m3, pochylnia dla osób niepełnosprawnych) na działce o nr ew. gr. 150 , na którą składają się : I. Branża budowlana - obejmuje Roboty rozbiórkowe : - rozbiórka wszystkich schodów zewnętrznych; - rozbiórka daszku nad wejściem do piwnicy; - rozbiórka zewnętrznych wsypów opału do piwnicy; - rozbiórka poszycia ścian zewnętrznych (płyta pilśniowa, płyta OSB, płyta paździerzowa, szalówka drewniana); - rozbiórka pokrycia dachu z eternitu; - demontaż rynien i rur spustowych; - wywiezienie gruzu z piwnicy; 12 - rozbiórka podłogi na parterze w części podpiwniczonej (deski, legary); - rozbiórka podłogi na parterze w części niepodpiwniczonej (płyta pilśniowa, deski, legary, filarki ceglane); - rozbiórka poszycia stopu nad parterem (płyta pilśniowa, polepa); - demontaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej; - rozbiórka ścian działowych, - poszerzenie otworów drzwiowych; - rozbiórka istniejących sanitariatów; Roboty nowe : - wykonanie schodów zewnętrznych i balustrad; - wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych przy głównym wejściu do budynku; - wykonanie ławy fundamentowej pod ścianę wydzielającą kotłownię; - wykonanie warstw posadzki w piwnicy; - docieplenie od spodu stropu nad piwnicą; - wykonanie posadzki na gruncie parteru w części niepodpiwniczonej; - wykonanie warstw posadzki parteru na istniejącym stropie Kleina; - docieplenie stropu belkowego nad parterem; - obudowa belek stropowych płytą GKF; - montaż wyłazu na strych; - budowa murowanych ścian działowych na parterze; - zamurowanie istniejących otworów drzwiowych; - wstawienie nowej stolarki wewnętrznej i zewnętrznej; - ocieplenie istniejących ścian piwnicznych i fundamentowych z wykończeniem tynkiem mozaikowym; - ocieplenie istniejących ścian zewnętrznych oraz wykonanie poszycia z szalówki drewnianej; - wykonanie nowego pokrycia budynku z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem; - nadbudowa istniejących kominów; - budowa nowych kominów; - wykonanie wentylacji pomieszczeń z rur "spiro"; - wykonanie przedłużenia istniejących krokwi; - wykonanie nowych instalacji; - biały montaż; - wykonanie uporządkowania terenu po robotach budowlanych. II. Branża sanitarna - obejmuje wykonanie: - wewnętrznej instalacji wod-kan, - instalacji c.o., - wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazu . III. Branża elektryczna - obejmuje wykonanie: - tablic rozdzielczych, - instalacji oświetleniowej, - instalacji gniazd wtyczkowych 230 V, - instalacji siłowej 400 V, - instalacji ochrony od porażeń elektrycznych, - instalacji odgromowej, Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza częściowe - nie częściej niż raz na kwartał - fakturowanie robót wykonanych i odebranych na podstawie częściowego protokołu odbioru robót. 1.2. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacjach projektowych mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dane mają charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.(j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) 1.3. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją projektową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót. 1.4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zobowiązuje się do: 1) urządzenia terenu budowy, 2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 3) wykonanie kopi mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 4) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 5) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 6) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 7) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 8) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 9) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 10) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego. 1.5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. 2017 poz. 1579) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 1.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi kierownika budowy, kierowników robót, projektanta, geodety wykonującego obsługę geodezyjną, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie. 1.7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. Wspólny Słownik Zamówień CPV 45111300-1 roboty rozbiórkowe 45111200-0 roboty ziemne 45223500-1 roboty betonowe , zbrojenie 45223210-1 roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421130-4 instalowanie drzwi i okien 45223220-4 roboty zadaszeniowe 45431000-7 kładzenie płytek 45443000-4 tynkowanie 45321000-3 izolacje cieplne 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne 45332000-3 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45223500-1, 45223210-1, 45400000-1, 45421130-4, 45223220-4, 45431000-7, 45443000-4, 45321000-3, 45100000-3, 45332000-3, 45333000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 654709.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogulnobudowlany Wiesław Szerszunowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kol. Zabłudów 5/2
Kod pocztowy: 16-060
Miejscowość: Zabłudów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1040000.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1040000.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1094232.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.