To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-02
Ogłoszenie nr 500152494-N-2018 z dnia 02-07-2018 r.
Urząd Gminy w Tymbarku: Przebudowa boisk sportowych wraz z kompleksem rekreacyjnym przy Szkole
Podstawowej w Tymbarku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546966-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Tymbarku, Krajowy numer identyfikacyjny 55078100000,
ul. Rynek
49,
34650
Tymbark, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
183 325 637, e-mail
ug.tymbark@interia.pl, faks
183 325 632.
Adres strony internetowej (url): www.tymbark.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa boisk sportowych wraz z kompleksem rekreacyjnym przy Szkole Podstawowej w Tymbarku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGKOŚ3.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie obiektów sportowych, w tym boiska sportowego wielofunkcyjnego, boiska do koszykówki, budowa obiektów małej architektury, siłowni zewnętrznej, placu zabaw, bieżni do biegu na 60m, bieżni do skoku w dal oraz utwardzenie terenu i zagospodarowanie terenów zielenią. W ramach prac przewiduje się również utwardzenie powierzchni gruntu przy budynku szkoły które obejmuje przebudowę placu utwardzonego ( wyznaczenie jezdni oraz mini ronda), budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych, budowę chodnika, odwodnienie części terenu, ukształtowanie terenu i zieleni, budowa murku żelbetowego wraz z montażem poręczy z pochwytem dla niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: 1) bieżnia sportowa 2-torowa - 60 m 2) zeskocznia z piasku wraz z bieżnią nabiegową 3) boisko wielofunkcyjne (piłka nożna + piłka ręczna) 4) wyposażenie boisk w sprzęt sportowy 5) nowe chodniki i dojścia utwardzone 6) plac zabaw 7) urządzenia zabawowe 8) siłownia zewnętrzna 9) elementy małej architektury 10) jezdnia manewrowa, mini rondo, miejsca postojowe, chodniki Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót (materiał pomocniczy), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zamówienie będzie realizowane podczas ruchu ciągłego budynku szkoły, zatem Wykonawca obowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objętych robotami budowlanymi celem umożliwienia funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w szczególności zabezpieczenia zdrowia i życia osób przebywających wokół wydzielonego terenu budowy. Termin wykonywania głośnych i uciążliwych prac należy każdorazowo uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zapewnia na czas prowadzenia prac warunki bezpieczeństwa na terenie objętym budową, utrzymywanie placu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, składowanie w miejscach wyznaczonych wszelkich urządzeń pomocniczych, sprzętu i materiałów. Wykonawca zobowiązany jest materiały pochodzące z demontażu usuwać na bieżąco z terenu placu budowy uzgadniając przewiezienie ich na miejsce wskazane przez Zamawiającego lub zutylizować je we własnym zakresie po uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Składowanie materiałów przeznaczonych do wbudowania winno być ograniczone do niezbędnego minimum. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Szczegółowy opis i wymagania dla realizacji zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzorze umowy. Zamawiający wymaga okresu gwarancji na wykonane prace na okres minimum 36 miesięcy, liczony od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17.3 SIWZ. Ostateczną długość okresu gwarancji określi Wykonawca w Formularzu oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212220-4
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
841931.27
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADA-LIGHT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1184799.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.