eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług przeglądu i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, badawczego oraz medycznego użytkowanego przez komórki i jednostki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2018r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-02

Ogłoszenie nr 500151651-N-2018 z dnia 02-07-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Świadczenie usług przeglądu i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, badawczego oraz medycznego użytkowanego przez komórki i jednostki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2018r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557451-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska 109, 31571 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług przeglądu i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, badawczego oraz medycznego użytkowanego przez komórki i jednostki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2018r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.67.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądu i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, badawczego oraz medycznego użytkowanego przez komórki i jednostki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2018r. Obowiązki Wykonawcy w zależności od zadania: Zadanie nr 1 Przegląd serwisowy - czerwiec 2018r. Chromatograf gazowy Clarus 500 z autosamplerem Turbomatrix 40 HS40 firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2008 ? Konserwacja zestawu chromatograficznego. ? Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru. ? Czyszczenie układu dozownika. ? Sprawdzenie drożności dozownika. ? Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. ? Czyszczenie dozownika automatycznego. ? Wymiana elementów zużytych. Przegląd serwisowy - czerwiec 2018r. Chromatograf gazowy AutoSystem XL firmy Perkin Elmer, rok produkcji 1998 ? Konserwacja zestawu chromatograficznego. ? Czyszczenie układu dozownika. ? Sprawdzenie drożności dozownika. ? Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. ? Czyszczenie dozownika automatycznego. ? Wymiana elementów zużytych. Przegląd serwisowy - czerwiec 2018r. Chromatograf gazowy z detektorem masowym Claus 680SQ8 firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2011 ? Konserwacja zestawu chromatograficznego. ? Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru. ? Czyszczenie kwadrupolu. ? Wymiana oleju pompy rotacyjnej. ? Czyszczenie układu dozownika. ? Sprawdzenie drożności dozownika. ? Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. ? Czyszczenie dozownika automatycznego. ? Wymiana elementów zużytych. Przegląd serwisowy - maj/czerwiec 2018r. Spektrofotometr w podczerwieni FTIR SPECTRUM TWO firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2011 ? Konserwacja aparatu. ? Wymiana części zużywalnych. Zadanie nr 2 Przegląd serwisowy - październik 2018r. Automat do izolacji DNA - QIACUBE firmy Qiagen, rok produkcji 2016 ? Przegląd serwisowy. ? Potwierdzenie sprawności urządzenia. 1. Przegląd urządzeń wyszczególnionych w zadaniach nr 1 i 2 odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . 2. Koszt dojazdu do siedziby użytkownika - wliczony w cenę oferty. 3. W przypadku konieczności przesłania urządzenia do przeglądu i konserwacji lub naprawy do siedziby Wykonawcy koszt przesyłki (w obie strony) wraz z ubezpieczeniem ponosi Wykonawca. 4. Koszt wymienianych elementów eksploatacyjnych oraz koszty transportu materiałów niezbędnych do wykonania usługi należy wkalkulować w cenę usługi, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat. 5. Materiały, części niezbędne do wykonania przeglądów i konserwacji zapewnia Wykonawca. Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres min. 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. 7. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia w obrębie poszczególnych zadaniach. 8. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji okaże się, że wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. 9. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. 10. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia. 11. Usługa zostanie zrealizowana w terminie do 14 kalendarzowych dni od daty przesłania zlecenia. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia raportów serwisowych zawierających spis wykonanych czynności oraz ewentualnych zaleceń. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50410000-2


Dodatkowe kody CPV: 50400000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przegląd serwisowy urządzeń Perkin Elmer

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17886.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Perkin Elmer Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy: cc.pl@perkinelmer.com
Adres pocztowy: ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 25B
Kod pocztowy: 31-476
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16675.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16675.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16675.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przegląd serwisowy urządzeń Qiagen

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9756.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Q4Lab sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kątna 17
Kod pocztowy: 00-703
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3075.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3075.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3075.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.