To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-02
Ogłoszenie nr 500151515-N-2018 z dnia 02-07-2018 r.
Gmina Miasta Gdyni: Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji 3 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544224-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Gdyni, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Al. Marszałka Piłsudskiego
,
81382
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
umgdynia@gdynia.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: http://gdynia.pl/bip/profil-nabywcy-2,6437
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://gdynia.pl/bip/roboty-budowlane,6434
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji 3 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MBI.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących kompleksowej termomodernizacji 3 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych w Gdyni w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni" wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Roboty budowlane dotyczą budynków przy ul. Chwarznieńskiej 6, Chwarznieńskiej 8 i Dickmana 38. Roboty budowlane dla budynków przy ul. Chwarznieńska 6 i 8 polegają m.in. dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu ścian cokołowych i fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, likwidacji naświetli klatek schodowych z luksferów i zamurowanie otworów, wymianie parapetów, wymianie rur spustowych, wymianie orynnowania, wymianie okien w mieszkaniach i w częściach wspólnych budynku oraz wymianie drzwi zewnętrznych, uzupełnieniu i odtworzeniu opasek przy budynkach oraz wymianie instalacji centralnego ogrzewania i wykonaniu instalacji ciepłej wody użytkowej. Natomiast zakres robót dla budynku przy ul. Dickmana 38 obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych w tym ścian cokołowych i ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, docieplenia stropodachu wraz z wymianą pokrycia dachu i wymianą rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, docieplenia stropu nad piwnicą oraz odtworzenia i uzupełnienia opasek wokół budynku, wymiany stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi w mieszkaniach i w częściach wspólnych, wymiany drzwi zewnętrznych, naprawy balkonów wraz z balustradami, montażu barierek oraz wymiany instalacji odgromowej. 3. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń związanych z termomodernizacją 3 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych. 4. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu, dla poszczególnych budynków komunalnych zamówienia, zawiera: 4.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym m.in.: a) Audyty energetyczne. b) Dokumentacja projektowa: -Projekty budowlane z elementami wykonawczymi - termomodernizacja budowlana -Projekty budowlane z elementami wykonawczymi - projekt instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji. c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - roboty budowlane d) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ 5. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie prac opisanych w ROZDZIALE 3 SIWZ dla następujących części zamówienia: 5.1. CZĘŚĆ I - A) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Chwarznieńskiej 6 5.2. CZĘŚĆ II - B) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Chwarznieńskiej 8 5.3. CZĘŚĆ III - C) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Dickmana 38 6. W przypadku, gdy oferta obejmuje więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się na zasadach określonych w SIWZ, do wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej części objętej ofertą. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać przy uwzględnieniu danych technicznych obiektów oraz opisu zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze wszystkimi postanowieniami umowy oraz postanowieniami SIWZ oraz zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45232460-4, 45310000-3, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - A) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Chwarznieńskiej 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp. W wyznaczonym terminie nie wpłynęły oferty dotyczące CZĘŚCI I ww. zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - B) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Chwarznieńskiej 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp. W wyznaczonym terminie nie wpłynęły oferty dotyczące CZĘŚCI II ww. zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - C) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Dickmana 38 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1201851.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany"ADREM"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1298000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.