eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji 3 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-02

Ogłoszenie nr 500151515-N-2018 z dnia 02-07-2018 r.

Gmina Miasta Gdyni: Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji 3 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544224-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Gdyni, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Al. Marszałka Piłsudskiego , 81382 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. , e-mail umgdynia@gdynia.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: http://gdynia.pl/bip/profil-nabywcy-2,6437
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://gdynia.pl/bip/roboty-budowlane,6434

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji 3 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MBI.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących kompleksowej termomodernizacji 3 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych w Gdyni w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni" wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Roboty budowlane dotyczą budynków przy ul. Chwarznieńskiej 6, Chwarznieńskiej 8 i Dickmana 38. Roboty budowlane dla budynków przy ul. Chwarznieńska 6 i 8 polegają m.in. dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu ścian cokołowych i fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, likwidacji naświetli klatek schodowych z luksferów i zamurowanie otworów, wymianie parapetów, wymianie rur spustowych, wymianie orynnowania, wymianie okien w mieszkaniach i w częściach wspólnych budynku oraz wymianie drzwi zewnętrznych, uzupełnieniu i odtworzeniu opasek przy budynkach oraz wymianie instalacji centralnego ogrzewania i wykonaniu instalacji ciepłej wody użytkowej. Natomiast zakres robót dla budynku przy ul. Dickmana 38 obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych w tym ścian cokołowych i ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, docieplenia stropodachu wraz z wymianą pokrycia dachu i wymianą rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, docieplenia stropu nad piwnicą oraz odtworzenia i uzupełnienia opasek wokół budynku, wymiany stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi w mieszkaniach i w częściach wspólnych, wymiany drzwi zewnętrznych, naprawy balkonów wraz z balustradami, montażu barierek oraz wymiany instalacji odgromowej. 3. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń związanych z termomodernizacją 3 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych. 4. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu, dla poszczególnych budynków komunalnych zamówienia, zawiera: 4.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym m.in.: a) Audyty energetyczne. b) Dokumentacja projektowa: -Projekty budowlane z elementami wykonawczymi - termomodernizacja budowlana -Projekty budowlane z elementami wykonawczymi - projekt instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji. c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - roboty budowlane d) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ 5. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie prac opisanych w ROZDZIALE 3 SIWZ dla następujących części zamówienia: 5.1. CZĘŚĆ I - A) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Chwarznieńskiej 6 5.2. CZĘŚĆ II - B) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Chwarznieńskiej 8 5.3. CZĘŚĆ III - C) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Dickmana 38 6. W przypadku, gdy oferta obejmuje więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się na zasadach określonych w SIWZ, do wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej części objętej ofertą. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać przy uwzględnieniu danych technicznych obiektów oraz opisu zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze wszystkimi postanowieniami umowy oraz postanowieniami SIWZ oraz zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45232460-4, 45310000-3, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ I - A) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Chwarznieńskiej 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp. W wyznaczonym terminie nie wpłynęły oferty dotyczące CZĘŚCI I ww. zamówienia

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ II - B) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Chwarznieńskiej 8

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp. W wyznaczonym terminie nie wpłynęły oferty dotyczące CZĘŚCI II ww. zamówienia

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ III - C) dla budynku komunalnego, mieszkalnego przy ul. Dickmana 38

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1201851.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany"ADREM"
Email wykonawcy: adremgdynia@op.pl
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Starówki Warszawskiej 16
Kod pocztowy: 81-455
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1298000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1298000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1298000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.