To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-29
Ogłoszenie nr 500151357-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.
Urząd Gminy Grodzisk: Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior + w Żalach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545593-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Grodzisk, Krajowy numer identyfikacyjny 53959000000,
ul. ul. 1 Maja
6,
17315
Grodzisk, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
856 568 030, e-mail
ug_grodzisk@zetobi.com.pl, faks
856 568 040.
Adres strony internetowej (url): www.gminagrodzisk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior + w Żalach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AG.271.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. "Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior + w Żalach" 2. Parametry techniczne obiektu: Świetlica wiejska w miejscowości Żale a) budynek dwukondygnacyjny (parter, poddasze nieużytkowe): · powierzchnia zabudowy: 301,00 m2, · powierzchnia użytkowa: 279,10 m2, · kubatura budynku: 2009,00 m³ . ilość kondygnacji: 2 (parter + poddasze nieużytkowe) · wysokość budynku 7,62 m2, . w konstrukcji murowanej ze stropem o konstrukcji stalowo - drewnianej podpartym dwoma słupami stalowymi, konstrukcja dachowa drewniana z dachem dwuspadowym pokrytym eternitem, · budynek wyposażony jest w instalacje: instalację elektryczną i wodociągową. 3. W ramach zadania przewidziane są następujące zakresy robót: a) Prace rozbiórkowe: zdemontowanie pokrycia dachowego, zdemontowanie poszycia stropu, zdemontowanie elementów stolarki okiennej i drzwiowej, zdemontowanie posadzek z desek wewnątrz budynku, b) Prace budowlane, dobudowa, przebudowa: wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej zgodnie z projektem, wykonanie zadaszeń wejść od strony ulicy poprzez przedłużenie krokwi, wykonanie pokrycia dachowego z blachy dachówkowej z nowym układem warstw i orynnowaniem i rurami spustowymi, dospawanie do słupów zastrzałów wzmacniających belkę podpierającą strop, wykonanie izolacji termicznej stropu i zabezpieczenia p. pożarowego, zamurowanie otworów okiennych i zmniejszenie otworu pod dodatkowe drzwi zewnętrzne, wylanie nadproży w ścianie zewnętrznej dla przejść do projektowanego WC, wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla magazynku ¼, dobudowanie pomieszczeń sanitarnych, wstawienie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji, wykonanie robót wykończeniowych, wykonanie posadzek wewnątrz budynku z terakoty lub gresu, wykonanie ocieplenia zewnętrznego oraz elewacji budynku, wykonanie zbiornika szczelnego na ścieki wraz z przykanalikiem; c) Wyposażenie budynku zgodnie z przedmiarem 4. UWAGI: 5. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy robót sporządzony przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu realizacji poszczególnych robót - załącznik nr 7 do SIWZ. Harmonogram musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiące załącznik do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowią także zapisy SIWZ oraz istotne postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi on podstawy obliczenia wynagrodzenia. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), oraz SIWZ z załącznikami, a także złożonej oferty, obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją robót, wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45453000-7, 45210000-2, 45223500-1, 45262500-6, 45262300-4, 45262310-7, 45261210-9, 45261100-5, 45261213-0, 45320000-6, 45321000-3, 45400000-1, 45324000-4, 45431000-7, 45432113-9, 45442100-8, 45443000-4, 44220000-8, 45330000-9, 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
308698.64
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy Blacharsko - Murarski Andrzej Boguszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
308698.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE IV.8) Informacje dodatkowe: Ceny ofert podane są w wartościach netto |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.