To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-29
Ogłoszenie nr 500151239-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.
Gmina Jonkowo: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 4.502.298,00 PLN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571333-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jonkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 51074316600000,
ul. ul. Klonowa
2,
11042
Jonkowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-89 512 92 32, e-mail
sekretariat@jonkowo.pl, faks
0-89 512 92 37, 512 92 32.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.jonkowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 4.502.298,00 PLN
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Jonkowo długoterminowego kredytu w walucie polskiej, w wysokości 4.502.298,00 PLN (cztery miliony pięćset dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt osiem PLN) na pokrycie planowanego deficytu budżetu i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz obsługa związana ze spłatą kredytu i rat odsetkowych. 2. Zakres zamówienia: 1) Kwota kredytu - do wysokości 4.502.298,00 PLN w trzech transzach. 2) Planowane daty uruchomienia poszczególnych transz kredytu: o I transza w wysokości 841 168,00 PLN - w dniu zawarcia umowy, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętego kredytu. o II transza do wysokości 2 000 000,00 PLN - 28 września 2018 r., z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu, o III transza do wysokości 1 661 130,00 PLN - 30 listopada 2018 r., z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu. Ostateczny termin wykorzystania kredytu - 30 listopad 2018 r. 3) Okres kredytowania - do 30 czerwca 2022 r., 4) Postawienie pierwszej transzy kredytu do dyspozycji Zamawiającego - w dniu zawarcia umowy, przez przekazanie środków na rachunek podstawowy Zamawiającego nr 14 8857 0002 3001 0000 0101 0001. Wykonawca dokona uruchomienia kolejnych transz kredytu na wskazany rachunek zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego bez naliczania prowizji od niewykorzystanej części kredytu. 5) Wykonawca uruchomi środki drugiej i trzeciej transzy kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego skierowanymi do Wykonawcy, bez konieczności składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego dodatkowemu rozpatrzeniu. Wykonawca uruchomi środki drugiej i trzeciej transzy kredytu najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. 6) Spłata kredytu - w rocznych ratach płatnych na dzień: 31.05.2019 r. - 894.525,37 PLN; 29.05.2020 r. - 1 250 000,00 PLN; 30.06.2021 r. - 1.400.000,00 PLN; 30.06.2022 r. - 957 772,63 PLN; 7) Oprocentowanie kredytu - według zmiennej stopy procentowej dla depozytów WIBOR 1M (PLN) wyliczanej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczane będą odsetki, powiększonej o marżę Wykonawcy. Marża Wykonawcy wyrażona w punktach procentowych pozostaje na niezmienionym poziomie w całym okresie obowiązywania umowy. Zmiana oprocentowania będzie następowała w pierwszym dniu każdego kalendarzowego miesiąca. Odsetki będą naliczane według kalendarza rzeczywistego (365/366 dni). 8) Termin zapłaty prowizji przez Zamawiającego (jeśli będzie wymagana) - w dniu uruchomienia danej transzy kredytu w wysokości proporcjonalnej do jej wysokości. 9) Spłata odsetek od faktycznie uruchomionego kredytu w terminach miesięcznych - w ostatnim dniu miesiąca począwszy od miesiąca, w którym nastąpi uruchomienie kredytu. 10) Płatność odsetek w terminach, o których mowa w pkt. 9) będzie bezwzględnie wymagalna. Skutki nie wywiązania się z płatności określi umowa przygotowana przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą Prawo bankowe. 11) Płatność rat kapitałowych w terminach, o których mowa w pkt. 6) nie będzie bezwzględnie wymagalna, pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o odroczenie płatności o czas oznaczony przy czym: a) wniosek powinien być złożony Wykonawcy przed terminem płatności raty kapitałowej - możliwość odroczenia terminu płatności rat kapitałowych będzie przedmiotem zgodnych ustaleń stron umowy, na wniosek Zamawiającego, b) oznaczony czas przesunięcia płatności raty kapitałowej nie będzie wykraczać poza okres kredytowania. Nie przewiduje się odroczenia terminu spłaty raty kapitałowej poza rok budżetowy - wprowadzenie w umowie zmian w zakresie terminów spłaty rat kapitałowych poprzez ustalenie innych terminów niż określone w pkt. 6 będzie wynikać z okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmiany i zgodnej woli stron. c) niespłacona rata kapitałowa będzie wchodziła w skład niespłaconej części kapitału i zostanie oprocentowana na zasadach określonych w umowie, d) z tytułu przesunięcia terminu spłaty raty kapitałowej w okresie kredytowania Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat lub prowizji. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z wykorzystania części lub całości drugiej i/lub trzeciej transzy kredytu; b) do złożenia pisemnej dyspozycji o wcześniejsze uruchomienie transzy kredytu niż terminie wskazanym w pkt. 2) (nie dotyczy pierwszej transzy); c) spłaty większej kwoty kapitału niż rata roczna; d) wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu; bez dodatkowych prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. 13) Za spłatę rat kredytu oraz odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 14) Kredyt nie będzie obciążony innymi należnościami i opłatami niż wymienione w ofercie Wykonawcy. 15) Sposób płatności - przelew. 16) Forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. Podpisanie deklaracji wekslowej oraz oświadczenia o poddaniu się egzekucji z tytułu wystawienia weksla (z kontrasygnatą Skarbnika Gminy) nastąpi równocześnie z podpisaniem umowy kredytu. 17) Zamawiający przedstawi na żądanie Wykonawcy dokumenty potwierdzające wykorzystanie kredytu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
363698.82
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Warmińsko-Mazurski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
208235.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JONKOWO
więcej: przetargi JONKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.