To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-29
Ogłoszenie nr 500150616-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.
Gmina Przemęt: Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół oraz budowa placu street workout
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542708-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500089193-N-2018/ 500090918-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przemęt, Krajowy numer identyfikacyjny 41105079300000,
ul. ul. Jagiellońska
8,
64234
Przemęt, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 496 071, e-mail
wicewojt@przemet.pl, faks
65 549 69 77.
Adres strony internetowej (url): https://przemet.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół oraz budowa placu street workout
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia pn.: "Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół oraz budowa placu street workout" . Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Część I: "Modernizacja sali gimnastycznej" : Lokalizacja: sala gimnastyczna Zespołu Szkół położona przy ul. Szkolnej 1 w Przemęcie. Przedmiot zamówienia obejmuje: -malowanie ścian wewnętrznych sali gimnastycznej -cyklinowanie podłogi sali gimnastycznej -wymianę stolarki drzwiowej -przystosowanie pomieszczeń przy sali na dwie szatnie Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację branżową powykonawczą. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: 1. Projekt budowlany "Modernizacja istniejącej sali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym z przystosowaniem do sportów walki oraz zewnętrznym parkour parkiem [załącznik nr 6 do SIWZ], 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej [załącznik nr 7 do SIWZ] Autorem dokumentacji projektowej jest: KAJOCH Kompleksowa obsługa Budownictwa Czesław Kajoch Kąkolewo, ul. Kwiatowa 12 64-113 Osieczna UWAGA: niniejsza dokumentacja projektowa obejmuje również budowę zewnętrznego placu parkour i street workout. Przedmiot zamówienia dla części I nie dotyczy budowy placu parkour i street workout. Ponadto załączono przedmiary robót branży budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 1 Kc [zał. nr 8 do SIWZ ] Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz.U z 2016 poz. 1570 ze zm.]. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U z 2016 poz.1666 ze zm.]. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we "wzorze umowy" -załącznik nr 5 do siwz Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. Część II: "Budowa placu street workout": Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem placu street workout wraz z dostawą i montażem urządzeń na boisku położonym przy Zespole Szkół w Przemęcie. Lokalizacja: nieruchomość przy ul. Szkolnej 1 oznaczonej nr geod. 639 obręb Przemęt. Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zamówienia określona została w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia dla części II określa dokumentacja projektowa oraz zapisy niniejszej SIWZ w rozdziale I część II pkt 2 "Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia": 1. dokumentacja projektowa: a) Projekt budowlany "Modernizacja istniejącej sali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym z przystosowaniem do sportów walki oraz zewnętrznym parkour parkiem [załącznik nr 6 do SIWZ], b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży budowlanej [załącznik nr 7 do SIWZ] Autorem dokumentacji projektowej jest: KAJOCH Kompleksowa Obsługa Budownictwa Czesław Kajoch Kąkolewo, ul. Kwiatowa 12 64-113 Osieczna UWAGA: niniejsza dokumentacja projektowa obejmuje również: -roboty budowlane związane z budową placu parkour - roboty budowlane dot. modernizacji istniejącej sali sportowej. Przedmiot zamówienia dla części II nie dotyczy robót budowlanych związanych z budową placu parkour oraz modernizacją istniejącej sali sportowej 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przedstawienie koncepcji rozmieszczenia urządzeń na placu street workout i uzyskania akceptacji zamawiającego. Koncepcja musi być przedstawiona w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej w wersji edytowalnej. Koncepcja musi zawierać rzuty i przekroje urządzeń wraz z opisem i wyszczególnieniem rodzaju sprzętu. 2. Wykonanie, dla urządzeń street workout, bezpiecznej jednolitej nawierzchni z piasku z obrzeżem betonowym gr. 6 cm. W celu wykonania nawierzchni należy wykorytować [wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża] 287 m2 powierzchni przeznaczonej pod budowę placu street workout na głębokości 350 mm, wykonać ławy betonowe pod obrzeża betonowe, ułożyć obrzeża, wykorytowaną powierzchnię uzupełnić piaskiem o wielkości ziaren od 0,2 mm do 2 mm. 3. Dostawę i montaż urządzeń placu street workout 4. Dostawę i montaż 2 sztuk stojaków na rowery po 8 miejsc każdy, umieszczonych poza strefą bezpieczeństwa placu street workout 5. Rozmieszczenie, sposób montażu i rodzaj urządzeń montowanych na placu street workout wraz z przekrojem terenu przedstawiony jest na rysunku stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ 6. Szczegółowe wymagania dotyczące urządzeń placu street workout: Urządzenia muszą być wykonane zgodnie z wymogami normy PN EN 16630:2015-06 Urządzenia muszą być wykonane i zaprojektowane zgodne z wymaganiami PFSW:1601-1 Polskiej Federacji Parkour i Freerun. Wysokość swobodnego upadku max. 2,4 m Rury okrągłe użyte do produkcji urządzeń muszą mieć średnicę min. 33,7 mm i grubość ścianki min. 3,0 mm. Rury o średnicy 33,7 o długości większej niż 1,4 m muszą mieć grubość ścianki min. 5 mm. Dla rur okrągłych użytych do produkcji urządzeń do ćwiczeń w podporze [poręcze, barierki] zaleca się stosowanie średnicy min. 42,4 mm i grubość ścianki min. 3,0 mm. Profil stalowy min. 100x100x3mm Każda rura oraz profil stalowy muszą być ocynkowane proszkowo oraz pomalowane proszkowo. Zamawiający wymaga aby urządzenia były pomalowane na kolor pomarańczowy oraz czarny. Dobór kolorów zostanie ustalony na etapie koncepcji. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kolorów. Nie dopuszcza się malowania elementów na miejscu montażu. Wszystkie łączenia rur muszą być wykonane w sposób uniemożliwiający wystawanie ostrych krawędzi. Śruby użyte do łączenia muszą mieć min. 10 mm średnicy. Wszystkie śruby muszą być zabezpieczone zaślepkami polimerowymi. Osłony mocowań musza zapobiegać rozkręcaniu konstrukcji przez osoby niepowołane. Wszystkie słupy i rury muszą być zaślepione w sposób uniemożliwiający dostęp wody do ich wnętrza. Wszystkie ostre krawędzie musza być zaokrąglone promieniem minimalnym 3 mm. Lina polipropylenowa o średnicy min. 40 mm Urządzenia street workout muszą zostać przymocowane do podłoża poprzez zakotwiczenie do fundamentu betonowego [beton min. C20/25 dawniej B25] poprzez zastosowanie kotew pierścieniowych M12 x 140. Kotwy należy zabezpieczyć polimerowymi kapturkami. Dopuszcza się zmianę wymiarów urządzeń do 10%. 7. UWAGA: Zamawiający wymaga przedstawienia najpóźniej w dniu odbioru końcowego, dla urządzeń Street Workout: -certyfikatu potwierdzającego zgodność urządzeń z wymaganiami normy PN-EN 16630:2015-06 wydany przez jednostkę certyfikującą -dokumentu potwierdzającego wykonanie urządzeń zgodnie z wymaganiami PFSW:1601-1 polskiej Federacji Parkour i Freerun Nieprzedstawienie któregokolwiek z ww dokumentów/certyfikatów traktowane będzie przez Zamawiającego jako nienależyte wykonanie umowy. 8. Zakres przedmiotu zamówienia dla części II obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Ponadto: Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz.U z 2016 poz. 1570 ze zm.]. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U z 2016 poz.1666 ze zm.]. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we "wzorze umowy" -załącznik nr 5 do siwz Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja sali gimnastycznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
198785.49
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana Andrzej Raszke
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
326500.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 36% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa placu street workout |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67420.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pod Trzepakiem S. C. M.Ignaciuk T. Dąbrowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78685.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym w Kłudzienku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.