eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Modernizacja przystani kajakowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-29

Ogłoszenie nr 500150202-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.

Nowe Miasto Lubawskie:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 569524-N-2018
Data: 07/06/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111888500000, ul. ul. Rynek 1, 13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 56 472-96-32, e-mail zp@umnowemiasto.pl, faks 56 474-27-14.
Adres strony internetowej (url): http://nml-um.bip-wm.pl/public/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest: Przebudowa przystani kajakowej polegająca na: a) wykonanie dwóch pomostów pływających o wymiarach 10,0 m x 2,4 m o konstrukcji stalowej wypełnionej materiałem wypornościowym (minimalna wyporność pomostu 1,6 kN/m2), z drewnianym pokładem, kotwiczonych za pomocą pali kotwiących, wyposażonych w trapy wejściowe, barierki ochronne i półpokłady ułatwiające wyjście z kajaków (w istniejącej zatoce rzeki Drwęcy), b) wykonanie slipu do wodowania kajaków o wymiarach 10,0 m x 10,0 m z drogowych płyt betonowych krytych deską z tworzywa sztucznego imitującego drewno (w istniejącej zatoce rzeki Drwęcy), c) obłożenie istniejących stopni nabrzeżnych z zastosowaniem impregnowanej deski ryflowanej - ok. 50 m2, d) wykonanie schodów betonowych o szerokości 2,0 m stanowiących dojście do trapów pomostów pływających - 2 komplety, e) rozbiórka istniejących schodów betonowych przy brzegu zatoki wraz zagospodarowaniem terenu (uzupełnienie ubytku, wyprofilowanie i obsiew trawą), f) utwardzenie brzegów z zastosowaniem materacy gabionowych - ok. 7,20 m2, g) montaż budynku kontenerowego o wymiarach 6,0 x 2,5 m2, podzielonego na dwa pomieszczenia (toaleta i pom. gospodarcze) wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem, h) wykonanie instalacji elektrycznej wraz ze złączem kablowym oraz rozdzielnicą na potrzeby zasilania projektowanego budynku kontenerowego oraz projektowanej instalacji oświetlenia zewnętrznego, i) wykonanie sieci oświetlenia zewnętrznego - 4 słupy o wys. 6 m ze stali ocynkowanej wyposażone w oprawy LED o mocy 50 W, j) wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE 40 do projektowanego budynku kontenerowego o dł. ok. 146 mb, k) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 (długość ok. 21 mb, studnie PVC 400 - 2 szt.) odprowadzającej ścieki z budynku kontenerowego, wraz ze zbiornikiem bezodpływowym systemowym o pojemności 3,0 m3, l) wykonanie/montaż grilla z betonu i kamienia naturalnego, m) wykonanie miejsca na ognisko w formie utwardzenia terenu z zastosowaniem kostki granitowej i kamienia naturalnego - 50 m2, n) montaż ławek z oparciami o konstrukcji stalowej - 12 szt., o) dostawa betonowych koszy na odpady o pojemności 40 l - 4 szt., p) dostawa pojemnika na odpady z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 l, q) wykonanie/montaż tablicy informacyjnej o konstrukcji stalowej, r) wykonanie drogi żwirowej o szerokości 3,0 m (konstrukcja: 10 cm warstwa odsączając z piasku, 10 cm warstwa żwirowa, na gruncie rodzimym zagęszczonym) - ok. 250 m2, s) konserwacja elementów drewnianych w okresie gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (w tym dokumentacja uzupełniająca) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania uwzględnionej w dokumentacji projektowej drogi dojazdowej z płyt betonowych. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wymogi i uwarunkowania wynikające ze zgody na wykonanie prac w obrębie rezerwatu przyrody wydanej przez Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Olsztynie z dnia 07.11.2017 r. oraz pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Starostę Nowomiejskiego z dnia 11.12.2017 r. W odniesieniu do wskazanej w pkt. 3.1. i) sieci oświetlenia zewnętrznego należy zastosować rozwiązania techniczne wynikające z projektu budowlanego branży elektrycznej. Jako właściwy zakres zamówienia należy przyjąć ilości określone w pkt. 3.1. c) i d) SIWZ (zmiana w odniesieniu do zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi, montażowymi, drogowymi i wykończeniowymi, b) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami instalacyjnymi sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, oraz instalacji elektrycznej, c) operowanie/kierowanie sprzętem budowlanym. Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wymienionych w poprzednim punkcie: a) Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią pkt. 4 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.8 SIWZ na podstawie umowy o pracę, podpisanego przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu na zewnątrz, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, c) W przypadku nie przedstawienia we wskazanym terminie ww. wykazu, bądź złożenie wykazu niekompletnego Wykonawca zapłaci karę umowną zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik A do SIWZ, d) Wykonawca przedkładał będzie raport o stanie i sposobie zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie ww. czynności (zawierający informację takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu), wraz z dowodami odprowadzania składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania, e) W przypadku nie przedłożenia informacji w terminach określonych w ppkt d) Wykonawca zapłaci karę umowną zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik A do SIWZ, f) W przypadku wykonywania czynności określonych w pkt 3.8 SIWZ przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. UWAGA: W przypadku, gdy w dokumentacji dany produkt/materiał został określony nazwą własną, należy go traktować jako wyznacznik minimalnych parametrów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 3.10 SIWZ zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (na etapie realizacji przedmiotu zamówienia). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne z projektowanymi, wymagane jest, pisemne wystąpienie Wnioskodawcy o akceptację do Zamawiającego (na etapie realizacji przedmiotu zamówienia).
W ogłoszeniu powinno być: Przebudowa przystani kajakowej polegająca na: a) wykonanie dwóch pomostów pływających o wymiarach 10,0 m x 2,4 m o konstrukcji stalowej wypełnionej materiałem wypornościowym (minimalna wyporność pomostu 1,6 kN/m2), z drewnianym pokładem, kotwiczonych za pomocą pali kotwiących, wyposażonych w trapy wejściowe, barierki ochronne i półpokłady ułatwiające wyjście z kajaków (w istniejącej zatoce rzeki Drwęcy), b) wykonanie slipu do wodowania kajaków o wymiarach 10,0 m x 10,0 m z drogowych płyt betonowych krytych deską z tworzywa sztucznego imitującego drewno (w istniejącej zatoce rzeki Drwęcy), c) obłożenie istniejących stopni nabrzeżnych z zastosowaniem impregnowanej deski ryflowanej - ok. 150 m2, demontaż istniejących płyt betonowych między stopniami - ok. 130 m2, wypełnienie przestrzeni po demontażu płyt z zastosowaniem ziemi urodzajnej i obsiew trawą - ok. 130 m3, d) wykonanie schodów betonowych o szerokości 2,0 m stanowiących dojście do trapów pomostów pływających - 2 komplety, e) rozbiórka istniejących schodów betonowych przy brzegu zatoki wraz zagospodarowaniem terenu (uzupełnienie ubytku, wyprofilowanie i obsiew trawą), f) utwardzenie brzegów z zastosowaniem materacy gabionowych - ok. 7,20 m2, g) montaż budynku kontenerowego o wymiarach 6,0 x 2,5 m2, podzielonego na dwa pomieszczenia (toaleta i pom. gospodarcze) wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem, h) wykonanie instalacji elektrycznej wraz ze złączem kablowym oraz rozdzielnicą na potrzeby zasilania projektowanego budynku kontenerowego oraz projektowanej instalacji oświetlenia zewnętrznego, i) wykonanie sieci oświetlenia zewnętrznego - 4 słupy o wys. 6 m ze stali ocynkowanej wyposażone w oprawy LED o mocy 50 W, j) wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE 40 do projektowanego budynku kontenerowego o dł. ok. 146 mb, k) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 (długość ok. 21 mb, studnie PVC 400 - 2 szt.) odprowadzającej ścieki z budynku kontenerowego, wraz ze zbiornikiem bezodpływowym systemowym o pojemności 3,0 m3, l) wykonanie/montaż grilla z betonu i kamienia naturalnego, m) wykonanie miejsca na ognisko w formie utwardzenia terenu z zastosowaniem kostki granitowej i kamienia naturalnego - 50 m2, n) montaż ławek z oparciami o konstrukcji stalowej - 12 szt., o) dostawa betonowych koszy na odpady o pojemności 40 l - 4 szt., p) dostawa pojemnika na odpady z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 l, q) wykonanie/montaż tablicy informacyjnej o konstrukcji stalowej, r) wykonanie drogi żwirowej o szerokości 3,0 m (konstrukcja: 10 cm warstwa odsączając z piasku, 10 cm warstwa żwirowa, na gruncie rodzimym zagęszczonym) - ok. 250 m2, s) konserwacja elementów drewnianych w okresie gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (w tym dokumentacja uzupełniająca) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania uwzględnionej w dokumentacji projektowej drogi dojazdowej z płyt betonowych. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wymogi i uwarunkowania wynikające ze zgody na wykonanie prac w obrębie rezerwatu przyrody wydanej przez Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Olsztynie z dnia 07.11.2017 r. oraz pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Starostę Nowomiejskiego z dnia 11.12.2017 r. W odniesieniu do wskazanej w pkt. 3.1. i) sieci oświetlenia zewnętrznego należy zastosować rozwiązania techniczne wynikające z projektu budowlanego branży elektrycznej. Jako właściwy zakres zamówienia należy przyjąć ilości określone w pkt. 3.1. c) i d) SIWZ (zmiana w odniesieniu do zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi, ziemnymi, montażowymi, drogowymi i wykończeniowymi, b) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami instalacyjnymi sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, oraz instalacji elektrycznej, c) operowanie/kierowanie sprzętem budowlanym. Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wymienionych w poprzednim punkcie: a) Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią pkt. 4 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.8 SIWZ na podstawie umowy o pracę, podpisanego przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu na zewnątrz, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, c) W przypadku nie przedstawienia we wskazanym terminie ww. wykazu, bądź złożenie wykazu niekompletnego Wykonawca zapłaci karę umowną zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik A do SIWZ, d) Wykonawca przedkładał będzie raport o stanie i sposobie zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie ww. czynności (zawierający informację takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu), wraz z dowodami odprowadzania składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania, e) W przypadku nie przedłożenia informacji w terminach określonych w ppkt d) Wykonawca zapłaci karę umowną zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik A do SIWZ, f) W przypadku wykonywania czynności określonych w pkt 3.8 SIWZ przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. UWAGA: W przypadku, gdy w dokumentacji dany produkt/materiał został określony nazwą własną, należy go traktować jako wyznacznik minimalnych parametrów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 3.10 SIWZ zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (na etapie realizacji przedmiotu zamówienia). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne z projektowanymi, wymagane jest, pisemne wystąpienie Wnioskodawcy o akceptację do Zamawiającego (na etapie realizacji przedmiotu zamówienia).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.