eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › "Na straży historii- renowacja murów obronnych wraz z basztą menniczą oraz konserwacja ruin"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-29

Ogłoszenie nr 500150145-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.

Gmina Goleniów: "Na straży historii- renowacja murów obronnych wraz z basztą menniczą oraz konserwacja ruin"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś priorytetowa 4. Naturalne otoczenie człowieka. Działanie 4.1. Dziedzictwo kulturowe.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557144-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500106974-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Goleniów, Krajowy numer identyfikacyjny 81168436700000, ul. Plac Lotników 1 , 72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 698 200, e-mail zamowienia.publiczne@goleniow.pl, faks 914 698 298.
Adres strony internetowej (url): www.goleniow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Na straży historii- renowacja murów obronnych wraz z basztą menniczą oraz konserwacja ruin"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WGG.271.4.57.2018.EJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n.: "Na straży historii- renowacja murów obronnych wraz z basztą menniczą oraz konserwacja ruin". 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części: a) Część nr 1: "Konserwacja murów oraz Baszty Prochowej i Menniczej" b) Część nr 2: "Konserwacja ruin Kaplicy św. Jerzego" 3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: 3.1 W ramach części nr 1: a) Konserwacja murów : - roboty ziemne i izolacja pionowa - renowacja muru kamiennego - renowacja muru ceglanego b) Konserwacja Baszty Prochowej i Menniczej: - roboty ziemne i izolacja pionowa - renowacja muru kamiennego - renowacja muru ceglanego - powierzchnie tynkowe 3.2. W ramach części nr 2: a) Konserwacja ruin Kaplicy św. Jerzego: - prace przy elementach z cegły - prace przy kamiennym fundamencie - prace przy kamiennym fundamencie - renowacja epitafiów z piaskowca - renowacja epitafiów z bazaltu b) Zagospodarowanie terenu: - roboty przygotowawcze - gospodarka drzewostanem - prace rozbiórkowe - nawierzchnie - elementy zagospodarowania terenu ( schody, murek, mała architektura) - zieleń

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111200-0, 77211400-6, 45111300-1, 45111213-4, 45233250-6, 45233253-7, 45233161-5, 45262500-6, 45112710-5, 45111213-4, 77310000-6, 77314100-5, 77312100-1, 77313000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Konserwacja murów oraz Baszty Prochowej i Menniczej"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2097586.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Leszek Dzierzkiewicz Renton
Email wykonawcy: leszek@renton.eu
Adres pocztowy: Gołębia 2
Kod pocztowy: 61-834
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1982611.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1982611.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1982611.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 2%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Konserwacja ruin Kaplicy św. Jerzego"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część nr 2: "Konserwacja ruin Kaplicy św. Jerzego" postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego p.n.: "Na straży historii- renowacja murów obronnych wraz z basztą menniczą oraz konserwacja ruin" została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), który brzmi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". Na Część nr 2 przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.