To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-28
Ogłoszenie nr 500149506-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.
Gmina Jastków: Przebudowa w ramach rewitalizacji zespołu pałacowo-parkowego w
Panieńszczyźnie - pałac
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś 5 : Efektywność Energetyczna i Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie 5.2 : Efektywność energetyczna sektora publicznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537182-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jastków, Krajowy numer identyfikacyjny 53523800000,
ul. Panieńszczyzna ul. Chmielowa
3,
21-002
Jastków, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 020 143, e-mail
przetargi@jastkow.pl, faks
815 020 144.
Adres strony internetowej (url): www.jastkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa w ramach rewitalizacji zespołu pałacowo-parkowego w Panieńszczyźnie - pałac
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SI.271.18.2018.CT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Urzędu Gminy Jastków ramach rewitalizacji Zespołu Pałacowo - Parkowego w Panieńszczyźnie - pałac, składająca się z następujących zadań: Zadanie 1 - prace budowlane adaptacyjne wejścia do budynku do nowej funkcji użytkowej wraz z pracami termo modernizacyjnymi klatki schodowej Zadanie 2 - roboty budowlane i instalacyjne związane z instalacją wod - kan. Zadanie 3 - wymiana instalacji centralnego ogrzewania Zadanie 4 - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej Zadanie 5 - budowa instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją Zadanie 6 - izolacja termiczna stropu nad piętrem wraz ze wzmocnieniem konstrukcji stropów Zadanie 7 - budowa instalacji elektrycznych niskoprądowych UWAGI a) Zamawiający zwraca szczególna uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. b) Prace prowadzone będą etapami przy zapewnieniu ciągłej pracy Urzędu. Wykonawca zabezpieczy dostawę mediów do nie przebudowywanych pomieszczeń. W przypadku potrzeby całkowitego, koniecznego do wykonania robót wyłączenia mediów, Wykonawca poinformuje o takim zamiarze Zamawiającego w terminie 3 dni przed tym wyłączeniem z podaniem trwania przerw w godzinach. c) Prace prowadzone z trwającym jednocześnie remontem pokrycia dachu i elewacji (umowa do dnia 30.09.2018) d) Prace mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 21:00, w dni wolne od pracy za zgodą Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu e) Uruchomienie instalacji centralnego ogrzewania do dnia 14.09.2018 Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Adaptację pomieszczeń w rejonie wejścia do budynku do nowej funkcji użytkowej, w tym m.in.: - wyrównanie poziomów posadzki, - przebudowa pomieszczeń w celu wyodrębnienia pomieszczeń oznaczonych w dokumentacji projektowej nr 010-020 przy zachowaniu zasad "uniwersalnego projektowania" - termomodernizację klatki schodowej - ocieplenie ścian pomieszczenia oznaczonego w dokumentacji projektowej nr 201 2) Wykonanie instalacji wod - kan do projektowanych pomieszczeń sanitarnych zawartych w pkt.1, w tym m.in.: - demontaż istniejącej instalacji wodnej w obrębie budynku z zachowaniem ciągłości dostawy wody do pomieszczeń nie przebudowywanych - wymiana zestawu wodomierzowego - montaż nowej instalacji wody zimnej i ciepłej - montaż elektrycznych podgrzewaczy wody - montaż nowej armatury - dezynfekcja i płukanie instalacji oraz wykonanie próby hydraulicznej - badanie wody instalacyjnej w kierunku jej przydatności do spożycia przez ludzi. - demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej - montaż nowej instalacji - wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej z włączeniem do istniejącej studzienki - wykonanie prób hydraulicznych - montaż przewodów instalacji hydrantowej wewnętrznej (część) - montaż armatury i szafek hydrantowych z wężami dn25 (część) 3) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, w tym m.in.: - demontaż istniejącej instalacji grzewczej - demontaż grzejników - demontaż rozdzielaczy - wykonanie instalacji grzewczej oraz montaż nowych grzejników - montaż rozdzielaczy - wykonanie regulacji instalacji poprzez zastosowanie termostatów grzejnikowych i pod pionowych zaworów równoważących. - montaż licznika ciepła 4) Wymiana instalacji elektrycznej, w tym m.in. - zasilanie, - rozdzielnice - tablice - trasy kablowe, - instalację oświetlenia, - instalację gniazd, - instalację połączeń wyrównawczych, - instalację przeciwprzepięciową, - instalacje głównych wyłączników pożarowych, - instalację zasilania dedykowanego, - instalację zasilania obwodów pożarowych, Uwaga: wykonanie projektowanego kabla wlz wraz z generatorem prądu nie wchodzi w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym z załączonego przedmiaru robót należy wykreślić poz. 11, 18, 20 5) Budowa instalacji wentylacji mechanicznej, w tym m.in.: - szczegółowe wytyczenie tras wentylacji na budynku - wykucie wnęk w ścianach do prowadzenia kanałów - montaż układów wentylacji - montaż central wentylacyjnych - montaż uzbrojenia instalacji wraz w czerpniami i wyrzutniami powietrza - regulacja przepływów na instalacji 6) Izolację termiczną stropu nad piętrem w tym m.in.: - rozbiórka istniejących warstw podłogi - wzmocnienie stropowych belek drewnianych stalowymi kształtownikami - wykonanie izolacji termicznej stropów - wykonanie warstw wykończeniowych stropu 7) Wykonanie instalacji elektrycznych niskoprądowych, w tym m.in.: - Instalacje systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN), - Instalacje Kontroli Dostępu (KD), - Instalacje przyzywową w toalecie dla niepełnosprawnych, Zakres prac ujęto w przedmiarze robót w poz. 27-62 i 86-96. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych): Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: - roboty murarskie, tynkarskie, glazurnicze - obsługa dźwigu samojezdnego - roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne - roboty instalacyjne wentylacji mechanicznej - roboty instalacyjne centralnego ogrzewania - roboty instalacyjne elektroenergetyczne powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ. 3. Rozwiązania równoważne: W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację techniczną powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45410000-4, 45430000-0, 45453000-7, 45300000-3, 45331210-1, 45332000-3, 45312000-7, 29861300-5, 45314000-1, 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1607977.75
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: USŁUGOWY ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Julian Bogusz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2050900.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JASTKÓW
więcej: przetargi JASTKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.