eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › "Głęboka modernizacja budynku biurowego w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37", realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach POIS/1.3.1/1/2015 dla Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w ramach Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28

Ogłoszenie nr 500149496-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie: "Głęboka modernizacja budynku biurowego w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37", realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach POIS/1.3.1/1/2015 dla Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w ramach Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Głęboka modernizacja budynku biurowego w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37", realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach POIS/1.3.1/1/2015 dla Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w ramach Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534682-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500077327-N-2018, 500082173-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 001022914, ul. al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 52 54 100, e-mail ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Głęboka modernizacja budynku biurowego w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37", realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach POIS/1.3.1/1/2015 dla Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w ramach Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2801-ILZ.260.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, pod nazwą: "Głęboka modernizacja budynku biurowego w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37", realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach POIS/1.3.1/1/2015 dla Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w ramach Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1)dokumentacji projektowo-technicznej - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2)przedmiarach robót - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3)opracowaniu pt. "Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1". - załącznik nr 3 do SIWZ, 4)audycie oświetlenia - załącznik nr 4 do SIWZ, 5)projekcie Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 6)niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Zamawiający informuje, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37, w związku z tym, Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem zamówienia na niewyłączonym z normalnej eksploatacji budynku (obiekcie). 6. Głęboka modernizacja budynku biurowego w Olsztynie ul. Lubelska 37 obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z Dokumentacją projektowo-techniczną - Załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiarami robót - Załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym - Załącznik nr 6 do projektu umowy w poszczególnych latach: 1)zakres robót budowlanych objętych w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach POIS/1.3.1/1/2015 do wykonania w poszczególnych latach, polegających na; w 2018 roku: a)wymianie całości stolarki i ślusarki okiennej wraz z montażem nawiewników, b)modernizacji instalacji grzewczej polegającej na wymianie istniejącego węzła cieplnego z pełną automatyką, c)modernizacji oświetlenia wbudowanego poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED, w 2019 roku: a)dociepleniu ścian zewnętrznych, b)dociepleniu ścian piwnic zagłębionych, c)wymianie drzwi zewnętrznych i wrót garażowych, d)montażu instalacji fotowoltaicznej 2)zakres robót budowlanych nie objętych projektem współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach POIS/1.3.1/1/2015 do wykonania w 2018 roku polegających na: a)malowaniu (ściany i grzejniki) pomieszczeń biurowych, b)wymianie wykładziny w pomieszczeniach biurowych, c)wymiany zaworów termostatycznych i odpowietrzających.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45321000-3, 45421000-4, 45310000-3, 45331100-7, 45421130-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2293156.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "DOMEX" Jan Fydrych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Piłsudskiego 17
Kod pocztowy: 11-100
Miejscowość: Lidzbark Warmiński
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2293156.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2181108.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2293156.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.