eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28

Ogłoszenie nr 500149053-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.

Sąd Apelacyjny w Szczecinie: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542999-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500084275-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Apelacyjny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 81273402100000, ul. ul. Mickiewicza 163, 71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 849 409, e-mail krzysztof.tazbierski@szczecin.sa.gov.pl, pawel.szostak@szczecin.sa.gov.pl, faks 914 849 408.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin.sa.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/3/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego utrzymania czystości budynków Sądu Apelacyjnego przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie i ul. Jagiellończyka 13 w Gorzowie Wlkp. oraz usługa kompleksowego utrzymania czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacja terenów zielonych na posesji Sądu Apelacyjnego przy ul. Mickiewicza 163 i ul. Janickiego 33 w Szczecinie.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I - kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Apelacyjnego w budynku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie oraz kompleksowe utrzymanie czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacja terenów zielonych na posesji Sądu Apelacyjnego przy ul. Mickiewicza 163 i ul. Janickiego 33 w Szczecinie. Część II - kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Apelacyjnego przy ul. Jagiellończyka 13 w Gorzowie Wlkp. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną lub dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w całym okresie obowiązywania umowy zapewnić odpowiednią ilość pracowników gwarantujących rzetelność wykonania usługi sprzątania i poszanowania mienia Zamawiającego, jego pracowników oraz dysponować odpowiednim sprzętem technicznym do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2018 r. poz. 108z późn. zm.) na okres realizacji całej umowy. 10. Osoby sprzątające, a także sprawujące nadzór, zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2018 r., poz. 412 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r., poz. 922). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy listę pracowników wraz z podpisanymi oświadczeniami. Zamawiający udostępni nieodpłatnie ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną potrzebną do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia zamykane na klucz do przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń, a także do przebierania się pracowników Wykonawcy. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędny sprzęt i urządzenia potrzebne do prawidłowego realizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, oraz udostępni na żądanie Zamawiającego atesty na ww. środki. Zamawiający sam zapewni i sam będzie uzupełnić materiały eksploatacyjne do toalet (wkłady wymienne do pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło i wkłady do odświeżaczy powietrza) dla części I zamówienia. Zamawiający sam zapewni a Wykonawca będzie uzupełniać materiały eksploatacyjne do toalet (wkłady wymienne do pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło i wkłady do odświeżaczy powietrza) dla części II zamówienia. Wykonawca na własny koszt zapewni piasek, sól i inne środki usuwające gołoledź niezbędne do posypywania tras komunikacyjnych w okresie zimowym. Dotyczy części I zamówienia.Wykonawca na własny koszt zapewni wymagane środki do pielęgnacji i ochrony roślin, nawozy. Dotyczy części I zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90611000-3, 90612000-0, 90620000-9, 77300000-3, 77312000-0, 77314100-5, 77340000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Apelacyjnego w budynku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie oraz kompleksowe utrzymanie czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacja terenów zielonych na posesji Sądu Apelacyjnego przy ul. Mickiewicza 163 i ul. Janickiego 33w Szczecinie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 360675.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WISAG POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.PODGÓRNA 67
Kod pocztowy: 70-205
Miejscowość: SZCZECIN
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 610493.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 610493.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1006776.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 4%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budynek Sądu Apelacyjnego w Gorzowie Wielkopolskim, przy ul. Jagiellończyka 13;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62096.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.ŚLĘŻNA 118
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106759.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93174.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137233.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 75%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.