eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ ORAZ OBUWIA DLA CENTRUM ONKOLOGII - INSTYTUTU IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE ODDZIAŁU W GLIWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28

Ogłoszenie nr 500148934-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ ORAZ OBUWIA DLA CENTRUM ONKOLOGII - INSTYTUTU IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE ODDZIAŁU W GLIWICACH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525068-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028, ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44101 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail przetargi@io.gliwice.pl, faks 032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ ORAZ OBUWIA DLA CENTRUM ONKOLOGII - INSTYTUTU IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE ODDZIAŁU W GLIWICACH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO/DZ-381-1-25/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w "Specyfikacji asortymentowo - cenowej " załączniki od nr 2.1 do nr 2. 13 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy odrębne zadania, w tym: ZADANIE NR 1 - UBRANIA OPERACYJNE ZADANIE NR 2 - UBRANIA OPERACYJNE NA BLOK OPERACYJNY ZADANIE NR 3- UBRANIA MEDYCZNE ROBOCZE ZADANIE NR 4- OBUWIE DO GRUNTOWNEGO SPRZĄTANIA ZADANIE NR 5- ODZIEŻ ROBOCZA ZADANIE NR 6- OBUWIE ROBOCZE ZADANIE NR 7- ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ ZADANIE NR 8- RĘKAWICE ZADANIE NR 9- ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE ZADANIE NR 10- RĘCZNIKI ZADANIE NR 11- PIŻAMY ZADANIE NR 12- OBUWIE PROFILAKTYCZNE ZADANIE NR 13- ODZIEŻ DLA PORTIERÓW

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33199000-1


Dodatkowe kody CPV: 18830000-6, 18110000-3, 18100000-0, 39514100-9, 18318300-4, 18424000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: UBRANIA OPERACYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALGA BIS Ewa Andrzejewska Krzysztof Krysiak S.C.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Siedlecka 3,
Kod pocztowy: 93-138
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47233.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47233.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47233.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: UBRANIA OPERACYJNE NA BLOK OPERACYJNY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GARMEX Andrzej Jafiszow, Wojciech Kamiński spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 1
Kod pocztowy: 16-010
Miejscowość: Wasilków
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107406.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107406.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107406.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: UBRANIA MEDYCZNE ROBOCZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 126000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa SYMPETRUM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szpitalna nr 3
Kod pocztowy: 47-100
Miejscowość: Strzelce Opolskie
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191670.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109289.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191670.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: OBUWIE DO GRUNTOWNEGO SPRZĄTANIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7030.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa SOLLO PLUS S.C., Zbigniew Kałużny Iwona Kałużna,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rubinowa 15
Kod pocztowy: 62-700
Miejscowość: Turek
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4218.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4218.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4218.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: OBUWIE ROBOCZE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta,a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: RĘKAWICE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta,a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta,a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: RĘCZNIKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 720
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa SYMPETRUM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szpitalna nr 3
Kod pocztowy: 47-100
Miejscowość: Strzelce Opolskie
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 974.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 984.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 974.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: PIŻAMY

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie odrzucenia: Na etapie sprawdzania dokumentów złożonych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego zauważono, iż w zakresie zadania nr 11 tj. Piżamy Wykonawca dostarczył wzornik materiałów nie zawierający materiału w kolorze bordo. Zamawiający pismem z dnia 11.06.2018 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów poprzez złożenie wzornika materiału w kolorze bordo. Wykonawca w dniu 19.06.2018 r. tj. po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego przedstawił wzornik materiałów niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. Materiał w kolorze bordo został złożony w rozmiarze 16 x 19 cm co odbiega od wymiarów wymaganych przez Zamawiającego tj. 20 x 20 cm. Ponadto materiał bordowy nie spełnia parametrów Flaneli, która była wymagana w sac. Zamawiający uznał, że złożona oferta jest niezgodna z treścią SIWZ. oraz podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Zamawiający odrzucił z niniejszego postępowania: - ofertę, złożoną przez Wykonawcę: Grupa SYMPETRUM, ul. Szpitalna 3, 47-100 Strzelce Opolskie. Podstawa prawna: . art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy PZP: "wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2, na przedłużenie terminu związania ofertą ..." Uzasadnienie odrzucenia: Zamawiający jeden raz wystąpił do Wykonawcy z wnioskiem o przedłożenie terminu związania ofertą uzyskując zgodę Wykonawcy. W związku z tym, że skończył się przedłużony termin związania ofertą, Wykonawca po raz kolejny samodzielnie nie przedłużył już terminu związania ofertą. Mając na uwadze powyższe postępowanie w zakresie zadania nr 11 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: OBUWIE PROFILAKTYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69860.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: rma Produkcyjno-Handlowo Usługowa SOLLO PLUS S.C., Zbigniew Kałużny, Iwona Kałużna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rubinowa 15
Kod pocztowy: 62-700
Miejscowość: Turek
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72816.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43811.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72816.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: ODZIEŻ DLA PORTIERÓW

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta,a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.