eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › KMP Szczecin - budowa i modernizacja obiektów przy ul. Kaszubskiej 35 - przebudowa i modernizacja budynku A z adaptacją poddasza na cele użytkowe wraz z zagospodarowaniem terenu - cz.2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28

Ogłoszenie nr 500148896-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji: KMP Szczecin - budowa i modernizacja obiektów przy ul. Kaszubskiej 35 - przebudowa i modernizacja budynku A z adaptacją poddasza na cele użytkowe wraz z zagospodarowaniem terenu - cz.2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561472-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500124225-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 810903040, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 8211479, e-mail zzp@sc.policja.gov.pl, faks 91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KMP Szczecin - budowa i modernizacja obiektów przy ul. Kaszubskiej 35 - przebudowa i modernizacja budynku A z adaptacją poddasza na cele użytkowe wraz z zagospodarowaniem terenu - cz.2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZ-2380-63/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu części 2 budowy i modernizacji obiektów KMP w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 35 - przebudowa i modernizacja budynku A z adaptacją poddasza na cele użytkowe wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku. 2) Zakres prac obejmuje przebudowę pomieszczeń budynku na potrzeby KPŚ i SWD z wykonaniem nowych tynków, malowaniem, wykonaniem sufitów podwieszanych, poszerzeniem otworów drzwiowych i osadzeniem nowych drzwi, wykonaniem nowych posadzek. Ponadto do zakresu zamówienia wchodzi wymiana instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji sanitarnych i niskoprądowych, przebudowa ciągu garażowego przy budynku, renowacja elewacji, wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku A. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych, projekcie wykonawczym, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna stanowiących załącznik nr 6 do siwz. Całość robót jest objęta decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1267/13 z dnia 11.09.2013 r. z późniejszymi zmianami. 3) Zamawiający przewidział przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu 28.05.2018 r. o godz. 10:00 na terenie planowanej przebudowy przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie. 4) Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zaliczki, zgodnie z treścią art. 151a uPzp na zasadach, o których mowa w § 11 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 5) Wykonawca musi dysponować na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, 2) instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, 3) instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) co najmniej 1 osoba, Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji, przez jedną osobę. 6) Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII siwz. 7) Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 8) Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów, roboty ziemne; 45100000-8 Roboty budowlane z przygotowaniem terenu pod budowę; 45216111-5 Roboty budowlane w zakresie posterunków policji; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne; 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg; 45443000-4 Roboty elewacyjne. 9) Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym. W związku z tym, dopuszczalne było zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, był obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez określenie jakiego zakresu (materiału) dotyczą oraz złożyć dokumenty dotyczące rozwiązania równoważnego zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności. 10) Zamawiający wymagał aby Wykonawca lub podwykonawca zobowiązał się do zatrudnienia, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych na cały okres realizacji zamówienia. 11) Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w § 6 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 12) Wymagania dotyczące zatrudnienia osoby niepełnosprawnej i osób bezrobotnych: 14.1. W przypadku zobowiązania się przez Wykonawcę w ofercie do zatrudnienia przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2016 poz. 2046 z późn. zm.), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, za co Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty Zamawiający wymagał udokumentowania na etapie realizacji przedmiotu umowy: 1) zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, poprzez przedstawienie Zamawiającemu: umowy o pracę, raportów ZUS RMUA, ewidencji czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem ilości godzin przepracowanych każdego dnia danego miesiąca i czynności; 2) statusu zatrudnionej osoby poprzez przedstawienie Zamawiającemu orzeczenia o niepełnosprawności wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub orzeczenia o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy wystawionego przez lekarza orzecznika ZUS lub właściwego dokumentu określonego w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 14.2. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust.4 pkt 3 uPzp wymagał przedłożenia Zamawiającemu: 1) oświadczenia o zatrudnieniu tej osoby w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła przy realizacji zadania osoba niepełnosprawna; 2) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię zawartej umowy o pracę; 3) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię orzeczenia, o którym mowa w punkcie 14.1. ppkt 2) niniejszego rozdziału, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych, nie później niż 30 dnia od daty podpisania umowy o roboty budowlane. 14.3. W przypadku zobowiązania się przez Wykonawcę w ofercie do zatrudnienia przy realizacji zadania osób bezrobotnych na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2008 r. nr 69 poz. 415 t.j. z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, za co Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust.4 pkt 1 uPzp wymaga przedłożenia Zamawiającemu na etapie realizacji przedmiotu umowy oświadczenia o zatrudnieniu tych osób w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będą pełniły przy realizacji zadania te osoby, zanonimizowanego w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych, nie później niż 30 dni po podpisaniu niniejszej Umowy o roboty budowlane nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia tej osoby na teren budowy. 14.4. Zatrudnianie osoby lub osób, o których mowa w pkt 14.1. i pkt 14.3. niniejszego rozdziału przy realizacji zamówienia powinno trwać nie krócej niż do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy osoby bezrobotnej lub osoby niepełnosprawnej realizującej zamówienie, przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego lub osoby niepełnosprawnej nie później niż 30 dni po ewentualnym rozwiązaniu umowy z osobą zatrudnioną dotychczas i trwać do końca realizacji umowy. Wykonawca w ciągu 5 dni od faktu zatrudnienia, zawiadamia Zamawiającego o zatrudnieniu takiej osoby przesyłając kserokopie dokumentów, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych: 1) w przypadku osoby bezrobotnej - zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy; odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowę o pracę i winien złożyć pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie pozostawał z zatrudnioną osobą w stosunku pracy w okresie miesiąca poprzedzającego zawarcie umowy o udzielenie niniejszego zamówienia lub kserokopię dokumentu wskazującego odstępstwo od zatrudnienia wynikające z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2) w przypadku osoby niepełnosprawnej dokumenty określone w pkt 14.2 niniejszego rozdziału. 14.5. W przypadku braku możliwości zatrudnienia osoby bezrobotnej z przyczyn niezależnych od pracodawcy w terminie określonym w pkt 14.4. niniejszego rozdziału Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowę podjęcia pracy przez taką osobę (bezrobotną). 14.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania na każdym etapie realizacji budowy przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przy realizacji zadania osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, osoby lub osób niepełnosprawnych albo osoby lub osób, o których mowa w pkt 14.3. niniejszego rozdziału pod rygorem naliczenia kar umownych, o których mowa w § 13 wzoru umowy. 14.7. W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany (z pominięciem przerw wynikających z zapisów wzoru umowy) przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt 14.1. i pkt 14.3. niniejszego rozdziału (chyba, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy), Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kar umownych określonych w § 13 wzoru umowy. 14.8. Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych w niniejszym rozdziale osób wskazanych w pkt 14.1. i pkt 14.3. niniejszego rozdziału jest równoznaczne ze spełnieniem przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób. 13) Zamawiający przewidział wymagania związane z zapewnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa w art. 29 ust. 5 uPzp w tym do użytku osób fizycznych i pracowników Zamawiającego, które zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do umowy o roboty budowlane. Przedmiot zamówienia sporządzony jest z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych dla wszystkich użytkowników. 14) Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 15) Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216111-5


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45100000-8, 45310000-3, 45332000-3, 45331200-8, 45400000-1, 45233142-6, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14484579.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługi - Handel Rafał Zieliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Moniuszki 35
Kod pocztowy: 87-140
Miejscowość: Chełmża
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11752349.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11752349.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11752349.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.