eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › WYKONANIE ZASTĘPCZE USUNIĘCIA ZBIERANYCH ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z MIEJSC NIEPRZEZNACZONYCH DO ICH SKŁADOWANIA LUB MAGAZYNOWANIA PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 1d W SKIERNIEWICACH (PRZED ZMIANĄ NAZWY ULICY, PRZY UL. DOMARASIEWICZA 3/5)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-27

Ogłoszenie nr 500147767-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.

Urząd Miasta Skierniewice: WYKONANIE ZASTĘPCZE USUNIĘCIA ZBIERANYCH ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z MIEJSC NIEPRZEZNACZONYCH DO ICH SKŁADOWANIA LUB MAGAZYNOWANIA PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 1d W SKIERNIEWICACH (PRZED ZMIANĄ NAZWY ULICY, PRZY UL. DOMARASIEWICZA 3/5)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530743-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500091467-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Skierniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 000524306, ul. ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468345100, e-mail k.stepien@um.skierniewice.pl, faks +48468345151.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.um.skierniewice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ZASTĘPCZE USUNIĘCIA ZBIERANYCH ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z MIEJSC NIEPRZEZNACZONYCH DO ICH SKŁADOWANIA LUB MAGAZYNOWANIA PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 1d W SKIERNIEWICACH (PRZED ZMIANĄ NAZWY ULICY, PRZY UL. DOMARASIEWICZA 3/5)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: WYKONANIE ZASTĘPCZE USUNIĘCIA ZBIERANYCH ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z MIEJSC NIEPRZEZNACZONYCH DO ICH SKŁADOWANIA LUB MAGAZYNOWANIA PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 1d W SKIERNIEWICACH (PRZED ZMIANĄ NAZWY ULICY, PRZY UL. DOMARASIEWICZA 3/5). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Uwaga! Wykonawcy zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej, o której mowa w punkcie 1.5 zał. nr 1 do SIWZ przed złożeniem oferty. 3. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - zabezpieczenia terenu przed dostępem osób trzecich, - zabezpieczenia osób przebywających na terenie magazynowania odpadów, w tym pracowników oraz zapewnienia bezpieczeństwa, w tym chemicznego i ekologicznego, - przygotowania do transportu, ważenie odpadów w miejscu załadunku odpadów, załadunku odpadów i transportu odpadów, - identyfikacji zmagazynowanych odpadów, - poddania odpadów przetworzeniu zgodnie z hierarchią określoną przepisami ustawy o odpadach (bądź przekazania odpadów zawierających azbest do uprawnionych podmiotów prowadzących działalność w zakresie jego przetwarzania), - uporządkowania terenu, dokumentowania wykonanych prac, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących powyższe czynności. 4. Zamawiający nie zamierza: a) Zawierać umowy ramowej, b) Ustanowić dynamicznego systemu zakupów, c) Wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Wykonawca z dniem podpisania umowy oraz przed rozpoczęciem prac objętych przedmiotem zamówienia, staje się posiadaczem odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U z 2018 poz. 81), co oznacza, iż ciążą na nim obowiązki wynikające z ww. ustawy oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. 6. Kody CPV: 90510000-5 - usuwanie i obróbka odpadów 90511000-2 - usługi wywozu odpadów 90512000-9 - usługi transportu odpadów 90722200-6 - usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90510000-5


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90722200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2077762.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKRO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: ekro3@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 32/23
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1398600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1398600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5829408.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

transport odpadów zgodnie z decyzją, przetwarzanie odpadów zgodnie z decyzją,


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.