eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Remont konserwatorski zabytkowego budynku przy ul. Jana Sobieskiego 92 w Bielsku-Białej - etap IIIwykonanie remontu dachu, dobudowy przewodów kominowych oraz poziomej izolacji części ścian budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-27

Ogłoszenie nr 500147525-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej: Remont konserwatorski zabytkowego budynku przy ul. Jana Sobieskiego 92 w Bielsku-Białej - etap III: wykonanie remontu dachu, dobudowy przewodów kominowych oraz poziomej izolacji części ścian budynku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560879-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, Krajowy numer identyfikacyjny 07001907700000, ul. ul. Lipnicka 26, 43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 499 06 02, e-mail jroclawska@zgm.eu, faks 33 499 06 02; 499 06 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgm.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont konserwatorski zabytkowego budynku przy ul. Jana Sobieskiego 92 w Bielsku-Białej - etap III: wykonanie remontu dachu, dobudowy przewodów kominowych oraz poziomej izolacji części ścian budynku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGM/DZ/39/2018/ADM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: w zakresie robót dachowych: a) rozbiórkę istniejącego poszycia (papa), b) rozbiórkę istniejącego poszycia, c) rozbiórkę rynien i rur spustowych, d) wymianę elementów konstrukcyjnych więźby, e)wzmocnienie deskami krokwi, f) wymianę odeskowania, g) odgrzybianie i impregnacja ognioochronna elementów drewnianych, h) wycięcie otworów w połaci dachu pod przewody wentylacyjne i okna dachowe, i) montaż okien dachowych, j) ułożenie na całej połaci ekranu zabezpieczającego typu "włochaty ekran dachowy", k) pokrycie blachą ocynkowaną powlekaną, na "rąbek", l) montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, ł) wykonanie obróbek blacharskich, m) uzupełnienie ław kominiarskich, n) montaż płotków przeciwśniegowych, 2) w zakresie przewodów kominowych: a) sprawdzenie i odgruzowanie istniejących przewodów, b) przebicie otworów i wykucie bruzd pionowych, c) montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, d) obudowy płytami G-K, e) uzupełnienie tynków, f) malowanie farbami emulsyjnymi, 3) w zakresie robót izolacyjnych: a) wykonanie izolacji ścian zewnętrznych metodą iniekcji niskociśnieniowej w murze z cegły z fragmentami z kamienia polnego lub łupanego, o grubości 65 - 85 cm. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Dokumentacji Projektowo-Technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do Specyfikacji, obejmującej: 1) Projekt budowlany remontu i kolorystyki elewacji, dobudowy przewodów wentylacji i wymiany pokrycia dachu zabytkowego budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Jana Sobieskiego 92 w Bielsku-Białej, 2) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, 3) Informację BIOZ, 4) Pozwolenie na budowę - decyzja Prezydenta Miasta Bielska-Białej nr 1230/2015 z dnia 08.12.2015r, 5) przedmiar robót, w części obejmującej przedmiot zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205799.81
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUD-MAX Paweł Jęczalik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stanisława Staszica 8
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264712.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264712.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 264712.38
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.