Ogłoszenie nr 500146517-N-2018 z dnia 26-06-2018 r.
Brzeg: "Przebudowa amfiteatru miejskiego wraz z rewaloryzacją Parku Chrobrego"
w zakresie przebudowy amfiteatru miejskiego w Brzegu przy ul. B. Chrobrego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa opolskiego na lata 2014-2020. Działanie 10.2 Inwestycje wynikające z Lokalnych Planów Rewitalizacji.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624595-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500008655-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000,
ul. ul. Robotnicza
12,
49300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 169 950, e-mail
bzp@brzeg.pl, faks
774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa amfiteatru miejskiego wraz z rewaloryzacją Parku Chrobrego" w zakresie przebudowy amfiteatru miejskiego w Brzegu przy ul. B. Chrobrego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.IV.042.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa amfiteatru miejskiego. Budynek zaplecza amfiteatru zostanie przebudowany na wzór i w gabarytach istniejącego z funkcją pozwalającą na obsługę imprez artystycznych, organizowanych w amfiteatrze, budynek będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych, między innymi poprzez dźwig osobowo-towarowy. Widownia po remoncie będzie dostępna jednocześnie dla 3160 osób. Teren amfiteatru zostanie zagospodarowany, oświetlony, ogrodzony, dostosowany do ewakuacji osób przebywających na terenie. Zakres przebudowy i remontu obejmuje wykonanie: a)rozbiórki istniejącego dwukondygnacyjnego budynku zaplecza amfiteatru o pow. zabudowy 342,6m² i kubaturze 2111,8m?, b)przebudowy budynku zaplecza amfiteatru z zachowaniem istniejących gabarytów i formy wraz z wszystkimi instalacjami wewnętrznymi, c)remontu widowni amfiteatru, d)remontu sceny amfiteatru, e)przebudowy i remontu ciągów komunikacyjnych, f)elementów małej architektury w tym: placu spotkań, ławek stylizowanych, koszy na śmieci, osłony śmietnikowej, ogrodzenia i bram, przebudowy i remontu schodów terenowych, g)przebudowy oświetlenia terenu -lampami stylizowanymi, podświetlenia 2 szt. drzew punktami świetlnymi, h)montażu szafek kablowych zewnętrznych typu SK (szt.3) i ZK (szt.1), i)budowy hydrantu DN 80 zlokalizowanego przy bramie wjazdowej na teren amfiteatru, j)przebudowy przyłączy: - wodociągowego - poprzez włączenie się do istniejącego odcinka sieci wodociągowej w ul. B. Chrobrego, - kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie ścieków socjalno-bytowych odprowadzić do istniejącej sieci kanalizacji ogólnospławnej poprzez studnię rewizyjną zlokalizowaną w ul. B Chrobrego. - kanalizacji deszczowej - ze względu na brak możliwości włączenia wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej , biegnącej w ul. B. Chrobrego wykonane zostaną nawierzchnie przepuszczalne oraz odwodnienia liniowe i ścieki otwarte włączone do istniejących wpustów fragmentów kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie amfiteatru oraz wpustów projektowanych podłączonych do istniejącej kanalizacji. - kablowego - zgodnie z warunkami przyłączenia WP/039151/2015/O03R02 z dnia 06.07.2015r., umową o przyłączenie nr UP/039151/2015/O03R02 z dnia 23.05.2017r., na podstawie zgodny na wejście na teren działki nr 446/3 TAURON Dystrybucja S.A. z dnia 06.10.2015r. L. Dz. TD/OOP/OME1/2015-10-08/0000008. k)gospodarki drzewostanem - zgodnie z pozwoleniem OWKZ nr 333/N/2015 z dnia 29.05.2015r. zmienionym decyzją nr 325/N/2017 z dnia 14.04.2017r. zostanie usunięte 58 sztuk drzew i łącznie 46,5m² skupisk drzew i krzewów gatunkowych. Wycinkę i nasadzenia należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym szaty roślinnej i gospodarki drzewostanem wraz z inwentaryzacją istniejącego drzewostanu na terenie amfiteatru. Wykonawca zobowiązany jest do pocięcia pozyskanego drewna na odcinki o długości około 1m i przygotowania go do transportu, sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanego drewna, udokumentowanych wpisem do Dziennika budowy, przewiezienia drewna własnym transportem i na własny koszt do Schroniska Brata Alberta z siedzibą w Pępicach, przedłożenia potwierdzonego zestawienia ilości przekazanego drewna do Schroniska, l) badań i pomiarów instalacji skuteczności zerowania, pomiarów natężenia oświetlenia, m) wykonania robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych, wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem wszystkich robót budowlanych. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego wielobranżowego, projektów wykonawczych: remontu widowni i przebudowy budynku zaplecza amfiteatru, konstrukcji remontu i przebudowy budynku zaplecza amfiteatru, branży elektrycznej remontu widowni i przebudowy zaplecza amfiteatru, instalacji wod-kan zaplecza amfiteatru, branży drogowej, przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, małej architektury, zasilania elektroenergetycznego, tymczasowej organizacji ruchu, szaty roślinnej i gospodarki drzewostanem wraz z inwentaryzacją zieleni, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót poszczególnych branż oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych branż. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót jak również inne koszty, w tym koszt zakupu niezbędnych materiałów i narzędzi, koszty utrzymania zaplecza budowy wraz z ich późniejszą likwidacją, koszty doprowadzenia i zużycia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna), koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, koszty związane z zajęciem pasa drogowego, itp. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy w sposób uniemożliwiający dostęp osobom postronnym. Prace prowadzić zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 90/16 z dnia 25.02.2016r., pozwoleniem OWKZ z dnia 31.12.2015r. nr 201/A/2015 na wykonanie robót ziemnych związanych z budową przyłącza wod-kan, oraz we współpracy z PWiK w Brzeg, TAURON Dystrybucja. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, w przypadku odmowy Zamawiający zleci wykonanie napraw na koszt Wykonawcy. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 poz.1332z późn. zm.) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz. 1570) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty "równoważne" , a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Wykonawca w dniu podpisania protokółu odbioru zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny, który stanowi załącznik nr 1 do umowy.
II.4) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45262311-4,
45262310-7,
45262500-6,
45431200-9,
45410000-4,
45442100-8,
45260000-7,
45421000-4,
45320000-6,
45430000-0,
45262100-2,
45111100-9,
45231100-6,
45311100-1,
45315100-9,
45317000-2,
45100000-8,
45112000-5,
45230000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 16 sierpnia 2018 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: nie dotyczy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
11/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Techniczno-Budowlany POLBAU Sp. z o.o.,
,
ul. Grunwaldzka 25,
45-054,
Opole, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wyjkonawcy, chyba że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 i - w przypadku zamówień na roboty budowlane- jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany umowy dotyczą wykonania nowych schodów terenowych zlokalizowanych w obrębie budynku zaplecza i sceny amfiteatru. Wartość robót (Aneks nr 2)- 78.021,35 zł netto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Odbiór i utylizacja odpadów szpitalnych z placówek Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu - 3 części
- Dostawa produktów drobiowych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów na terenie m. Brzeg i Lewin Brzeski w ramach bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie pow. brze. w 2024r.
- Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z zamkniętym prózniowym systemem do pobierania krwi na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Budowa wiatrołapu przy budynku B3 Brzeskiego Centrum Medycznego przy ul. Mossora 1 w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.